MuscleMeat

Goede supp voor energie voor training

ik gebruik zelf ook caffiene is erg handig voor het trainen als je door de deuren gaat van de gym voel je al lekker pompen maar

caff caps geven een leuke energie maar om nu te zeggen dat mn trainingen er beter door gaan... Haal er vooral tijdens de cardio mn voordeel uit.

• Topic Starter Topic Starter
Nice... misschien kan je dat wel met eiwitpoeder maken... krijg je tenminste nog wat binnen! :D

ofwel Crack ofwel unleash (xxl), er is pas een nieuwe vanuit, die zou crimineel zijn en 40euro voor 900gr is dus best cheap...

Vaak dure zooi, als je kijkt wat erin zit!

Heb zelf NO-xplode staan, deze gebruik ik echter alleen als ik even wat energie te kort heb door te weinig slaap oid. Als ik meer dan 2 scheppen neem heb ik inderdaad een opgefokt en nerveus gevoel, dit is niet altijd voordelig tijdens je oefeningen... Werd soms zelfs duizelig en moest gaan zitten om niet nokkie te gaan.

Pre-workout power pill - Body & Fit Sports Nutrition, werkt bij mij super..

Rpm #1

Heeft bij mij nog nooit geholpen..

Net No Xplode gehaalt... kijken of dit beter is als Crack

Nox Pump :cool:

Geen bijwerkingen? Hoeveel neem je er?

Ik merk geen bijwerkingen:) Ik neem er 2 in de ochtend en 1 in de grote pauze op school en 1 een half uur voor de training en dan sta ik helemaal te shaken van de energie:D Op rustdagen 3 op trainingsdagen 4.

Unleash V3 sloeg in als een bom bij mij. ik die nogal kritisch sta tov vele supplementen en vind dat er veel bullshit tussen zit, vind dit een top pre workout booster. Ik neem het om 11 uur en ga om 12 uur tijdens de middagpauze trainen. Ik ben er wel uren opgepept van. eindelijk iets dat ik daadwerkelijk voel.

Ik gebruik nu de tabs.. zie het niet als een NoX booster maar gewoon wat meer energie.
Ik merk dat ik na de training nog wel een uurtje cardio kan doen.. als ik deze niet slik heb ik daar vaak niet zo'n zin meer in.

Verder voel ik er geen fl**ker van... heb nu dus ook No Xplode gekocht :D

Terug
Naar boven