- Waardering
- 27.798
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, ik wil dat niet. Zij en mijn vrouw hebben het al over trio gehad, maar ik wil dat niet. Heb er ook met mijn oudste zoon en dochter over gehad, zij vinden het ook vreemd een broertje of zusje van ander moeder.Je kunt haar ook gewoon geven wat ze wilt, dan stopt het gezeur vast![]()
Nee, ik wil dat niet. Zij en mijn vrouw hebben het al over trio gehad, maar ik wil dat niet. Heb er ook met mijn oudste zoon en dochter over gehad, zij vinden het ook vreemd een broertje of zusje van ander moeder.

2022:
- CISO accreditatie
- Financiele target
2023:
- Minder drugs
- Mini Vonk
Godspeed.

Ziezo!!!
Nog minder?
Divine Drug

Post eens een foto, tegen een kleine vergoeding help ik je uit de brandHopen dat het gezeur van mijn buurvrouw stopt dat ze een kind van mij wil. #serieus

Wat is het plan mbt fertiliteit? Ben je dat nog?
Wat is het plan mbt fertiliteit? Ben je dat nog?
Ben je nog on?

Nice! Altijd hcg gebruikt?
Dacht al aan @Steks als stand-in 😂Post eens een foto, tegen een kleine vergoeding help ik je uit de brand![]()
Hoe lang na ondrukking zou je de boel weer kunnen aanzwengelen met hcg? Zit daar überhaupt een soort limiet aan?
Hoe lang na ondrukking zou je de boel weer kunnen aanzwengelen met hcg? Zit daar überhaupt een soort limiet aan?

Het verandert vaak bij het veranderen van partner.
Het verandert vaak bij het veranderen van partner.
Succes met de aankomende leegmelkingen.