Fitness Seller

Peiling Goede voornemens 2023

Hopen dat het gezeur van mijn buurvrouw stopt dat ze een kind van mij wil. #serieus

Je kunt haar ook gewoon geven wat ze wilt, dan stopt het gezeur vast :trollface:

Je kunt haar ook gewoon geven wat ze wilt, dan stopt het gezeur vast :trollface:
Nee, ik wil dat niet. Zij en mijn vrouw hebben het al over trio gehad, maar ik wil dat niet. Heb er ook met mijn oudste zoon en dochter over gehad, zij vinden het ook vreemd een broertje of zusje van ander moeder.

Nee, ik wil dat niet. Zij en mijn vrouw hebben het al over trio gehad, maar ik wil dat niet. Heb er ook met mijn oudste zoon en dochter over gehad, zij vinden het ook vreemd een broertje of zusje van ander moeder.

Wel fijn dat alles bespreekbaar is in de fam. :heart:

Hoe lang na ondrukking zou je de boel weer kunnen aanzwengelen met hcg? Zit daar überhaupt een soort limiet aan?

Nee geen limiet, hou rekening met 3-12 maanden hCG en hMG blasten voor de boel weer een beetje goed draait (en dus ongoing tot we zo gelukkig mogen zijn). Kostbare exercitie, maar dan kan ik vast wennen aan wat het kind aan kosten met zich meebrengt :emo:

Voor 2022 wilde ik lekker door gainen in de gym en dat is aardig gelukt. Ook wilde ik wat mooie reizen maken en dat is ook gelukt. Zelfs al een baby onderweg en dat was zelfs een voornemen voor 2023. :p
Komend jaar wil ik graag een Regional wedstrijd bij de NPC winnen.

Het verandert vaak bij het veranderen van partner.

Succes met de aankomende leegmelkingen.

Ik had toen juist het idee dat Hill wel een kinderwens had maar Vonk niet. En dat Vonk nu ineens wel wilt omdat hij weet dat hij dat moet doen om zijn vrouwtje bij zich te houden.

Maar wie ben ik :roflol:

Terug
Naar boven