AndroidHealthClinic

Peiling Goede voornemens 2023

Zijn toch wel manieren om off gaan te faken?

Zeker, maar ik wil gewoon open kaart spelen en de beste hulp krijgen. Dat ik dan het protocol aan meds zelf moet betalen vind ik niet zo'n ramp. Een kind kost immers ook geld straks, zoals gezegd; kan ik er vast aan wennen dat ik wat minder nikes kan kopen etc. :haha:

Clomid doet 0 voor je vruchtbaarheid, dus die kun je weglaten.
2500iu hCG eod
75iu hMG eod

Duurde bij mij een maand of 9 voor de internist tevreden was met de kwaliteit en hoeveelheid. Komend jaar gaan we traject in om de boel een handje te helpen, aangezien mijn vriendin ook wat hulp nodig heeft. Wat dat betreft zijn we wel een sterrenpaar :emo: Maar waar een wil is daar is een weg.

Oei.. succes man!

9 maanden is wel lang....van diegene dit dit protocol hebben gevolgd hoor ik dat het meestal sneller gaat.

@Pleister een maand of drie bij jou?
@wovano heb jij dit ook zo gedaan?

Hetzelfde wat @Vonk doet maar dan betaalt de verzekering?

Ik weet niet of ze ivf doen, is dat zo?
Bij een ivf traject schrijven ze meestal geen hcg&hmg voor, dan is het kwestie van je kwakkie dumpen en dan halen zij er de beste cellen uit. Ik heb destijds ook om hcg gevraagd bij een uitslag van 100.000 cellen vóór bewerking, kreeg ik niet. Er was volgends hun namelijk geen direct bewijs dat hcg de vruchtbaarheid kon verbeteren :emo:
Dit is dan wel weer heel wat jaartjes geleden, wellicht dat het nu anders is.

Hoeveel ben je maandelijks hier aan kwijt :emo: Ik moest plots 90eu betalen voor 1500iu hcg via de apotheker lol. Heb dat maar snel gestopt lol.

Off gaan hielp mij (logischerwijs) enorm met snel vruchtbaar te worden, zelf terwijl ik nog hypogonadaal was. Was wel geen pretje.

Zijn toch wel manieren om off gaan te faken?
Hoe dan? Met de veronderstelling dat je hoeveelheid zaadcellen en kwaliteit er ook op vooruit moet gaan.

Ik weet niet of ze ivf doen, is dat zo?
Bij een ivf traject schrijven ze meestal geen hcg&hmg voor, dan is het kwestie van je kwakkie dumpen en dan halen zij er de beste cellen uit. Ik heb destijds ook om hcg gevraagd bij een uitslag van 100.000 cellen vóór bewerking, kreeg ik niet. Er was volgends hun namelijk geen direct bewijs dat hcg de vruchtbaarheid kon verbeteren :emo:
Dit is dan wel weer heel wat jaartjes geleden, wellicht dat het nu anders is.

IVF, IUI, ICSI. Afhankelijk van de kwaliteit en hoeveelheid is er altijd wel een traject (of meerdere) voor iedereen. Dus ik maak me geen zorgen :)

Hoeveel ben je maandelijks hier aan kwijt :emo: Ik moest plots 90eu betalen voor 1500iu hcg via de apotheker lol. Heb dat maar snel gestopt lol.

Off gaan hielp mij (logischerwijs) enorm met snel vruchtbaar te worden, zelf terwijl ik nog hypogonadaal was. Was wel geen pretje.

Hoe dan? Met de veronderstelling dat je hoeveelheid zaadcellen en kwaliteit er ook op vooruit moet gaan.

Reken op ongeveer 5-7k per jaar.

IVF, IUI, ICSI. Afhankelijk van de kwaliteit en hoeveelheid is er altijd wel een traject (of meerdere) voor iedereen. Dus ik maak me geen zorgen :)

Reken op ongeveer 5-7k per jaar.

Ik heb ze alledrie doorlopen en uiteindelijk is het op de natuurlijke manier gelukt

• Heart
Waarderingen: Vonk
Aanhouder wint :)

• Topic Starter Topic Starter
Nou zeggen dat je gekapt bent?

Tijdje geen injecties en eenmaal hcg en hmg van de dokter weer trt? Geen flauw idee hoe zo’n traject gaat dus weet niet wat allemaal mogelijk is

Tijdje geen injecties en eenmaal hcg en hmg van de dokter weer trt? Geen flauw idee hoe zo’n traject gaat dus weet niet wat allemaal mogelijk is
Met de prijzen die je bij een goede Chinese bron tegenwoordig voor peptides, ook hcg en hmg, betaalt zou me dat echt de moeite niet waard zijn. Spul is tegenwoordig prima verkrijgbaar en betaalbaar. Als je 't iig niet jaren hoeft te gebruiken.

Als ze daar achter komen, kunnen ze dan niet besluiten om je niet meer te helpen met je kinderwens?

Als ze daar achter komen, kunnen ze dan niet besluiten om je niet meer te helpen met je kinderwens?

Je kunt het altijd nog zelf betalen of de grens over. Er zit een Nederlandse kliniek in Duitsland, waar er meer mogelijk is in vergelijking met Nederland. Onder andere kun je daar kiezen voor het terugplaatsen van meerdere embryo's.

Bij mij was dat een bloedtest om de twee maanden waarbij ook LH/FSH getest wordt, met het idee om uiteindelijk zonder hcg verder te gaan. Zo lang je hcg neemt kan je er misschien mee weg komen gezien hcg ook je LH en FSH onderdrukt maar dan moet je het telkens zo timen dat je weer lage (of normale) testwaarden hebt. Uiteindelijk gaat ie willen dat je stopt met de hcg en dan verwacht hij natuurlijk dat je FSH en LH begint te stijgen. Dat gaat niet als je nog on bent. Plus als je vriendin zwanger wilt worden, zit zij vast niet te wachten op dergelijke praktijken.

Met de prijzen die je bij een goede Chinese bron tegenwoordig voor peptides, ook hcg en hmg, betaalt zou me dat echt de moeite niet waard zijn. Spul is tegenwoordig prima verkrijgbaar en betaalbaar. Als je 't iig niet jaren hoeft te gebruiken.
Heb je goeie ervaring met kwaliteitsvolle hcg/hmg van zo’n Chinese bron? Vond de UG hcg eerder bagger van kwaliteit. Niet van een Chinese bron overigens.

Doorgaans hebben die wel goeie spullen maar vind hcg/hmg op een of andere manier wel een delicater gegeven :dunno:

Ja...De wereld is al overbevolk. Stop met kinderen maken, maak plezier.

Terug
Naar boven