XXL Nutrition

Wat is er terechtgekomen van jouw goede voornemens in 2025?

Mooi epistel maar ik snap totaal niet wat dit te maken heeft met mijn comment of waarom je dit op mij reageert😂 ik heb totaal geen moeite met routines, schrijf dat ook nergens noch noem ik ergens een nieuw goed voornemen? Ik denk dat iedereen hier zich wel bewust is van wat voeding voor invloed heeft. Maar wel fijn d:engel:at het bij jou al 9 jaar goed gaat

Hahaha ik ben geen verpleegkundige!🤪 maar heb voor elke dienst een standaard routine, het enige wat verandert zijn de tijden😂 ik doe alles zo autistisch als de pest, al jaren, dus aan routine geen gebrek nee!🤣
Oh nee, was bedoeld in het algemeen, niet specifiek voor jou. Het kwam wat raar over dan ik het geschreven heb als citaat op jou bericht. Niet zo bedoeld.

Mijn excuus als je het wel zo ervaren hebt. :engel:

Mooi epistel maar ik snap totaal niet wat dit te maken heeft met mijn comment of waarom je dit op mij reageert😂 ik heb totaal geen moeite met routines, schrijf dat ook nergens noch noem ik ergens een nieuw goed voornemen? Ik denk dat iedereen hier zich wel bewust is van wat voeding voor invloed heeft. Maar wel fijn dat het bij jou al 9 jaar goed gaat

Hahaha ik ben geen verpleegkundige!🤪 maar heb voor elke dienst een standaard routine, het enige wat verandert zijn de tijden😂 ik doe alles zo autistisch als de pest, al jaren, dus aan routine geen gebrek nee!🤣

Jij zit toch in de beveiliging? 😊

Terug
Naar boven