XXL Nutrition

Goede voornemens

Peiling Peiling Heb je goede voornemens voor 2009

• ja, natuurlijk!

Stemmen: 32 47,1%
  • nee, daar doe ik niet aan.

Stemmen: 32 47,1%
  • anders, namelijk:

Stemmen: 4 5,9%

• Totaal stemmers
    68
geen peuk meer op steken.

Doe ik niet echt aan :P

Ga wel proberen wat minder te zuipen :)

Ik doe niet aan goede voornemens.
Heb gewoon doelen voor ogen diel ik zonodig bijstel.

Carriere blijft voorop + m'n kennis meer verbreden. En vooral blijven trainen natuurlijk :wl:

Cutten
Progressie blijven boeken op elk gebied
Streven naar puur geluk

Waarom kennis blijven verbreden ? waarom wil iedereen zoveel kennis hebben ?

Is toch helemaal niet nodig, over minder dan een eeuw zijn we toch allemaal dood en heb je toch niks aan die kennis, en daar heb je je hele leven voor moeten lezen en leren.

Klinkt raar maar waar

Ik leer liever iets over dingen wat echt nodig is, zoals je opleiding en bijvoorbeeld de sport en wat erbij komt kijken.

Is toch helemaal niet nodig, over minder dan een eeuw zijn we toch allemaal dood en heb je toch niks aan die kennis, en daar heb je je hele leven voor moeten lezen en leren.

Klinkt raar maar waar

Ik leer liever iets over dingen wat echt nodig is, zoals je opleiding en bijvoorbeeld de sport en wat erbij komt kijken.
Aristoteles - "het trachten te kennen en weten van alles, de meest goddelijke bezigheid voor de mens"

:cool:
Het leven draait om gevoel, je weet toch!:cool:

Klinkt raar maar waar

't Is echt niet zo raar om meer kennis te willen vergaren hoor ;)
Ik heb nu wat aan al die kennis die ik vergaar. Ik heb dat allemaal nodig voor en op 't werk. Kijk, mijn doel is om hogerop te komen, dus meer leren en tegelijkertijd die kennis toe te passen. Word ik gelukkig van en geniet er nú van!

meer eten, minder zuipen, meer nken

Mijn best te doen om er iets beters van te maken dan in 2008, teveel punten om op te noemen, 2008 was mijn slechtste jaar tot nu toe.

minder SPAMMEN!

zie handtekening.
:roflol:
:o

Ik ga proberen minder te piekeren, wat gezonder leven en wat luchtiger tegen het leven aan kijken.

in andere topics al mn bb doelen bekend gemaakt....

Ik ga in 2009 meer kl***zak spelen en duidelijk zijn...

ach een hond ben ik al :D maar tis meer voor de andere coïtuse :D net weer een gevalletje ben het echt kots beu

nu 100kg-10%...2010 120kg-10%

m.a.w kuur voornemen!

ja, meer sporten en meer groeien :)

Veel stomme topics aanmaken op DBB over met hoeveel KG mensen een oefening kunnen doen.

Zoals bv voor leg extensions en triceps push downs en ook nog calve raises.

Terug
Naar boven