Fitness Seller

Goede Voornemens (2020)

Bezoekers in topic

mat

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
28 okt 2005
Waarderingsscore
6.493
Ik vraag mij trouwens het volgende af:
Hebben jullie ook dat je je reactie echt 10x terug leest om te kijken of het grammaticaal wel klopt als je shit faced bent of ligt het aan mij? Super irritant.
Heb me voorgenomen om gewoon geen berichten meer te sturen als ik bezopen ben. Nergens goed voor :roflol:

ThuggishRuggish

Gargantuan Beast
Elite Member
Lid geworden
28 mei 2014
Waarderingsscore
35.524
Ik vraag mij trouwens het volgende af:
Hebben jullie ook dat je je reactie echt 10x terug leest om te kijken of het grammaticaal wel klopt als je shit faced bent of ligt het aan mij? Super irritant.
Nee geen last van. Als je het niet snapt dan zie je het ook niet :p

highresrollsafe.jpg

• Like
Waarderingen: mat

chrisk

-
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 aug 2009
Waarderingsscore
5.643
Pff overal ook weer van die influencers met motiverende speeches en self-improvement cursussen. Wat een toevallige timing om mee doodgegooid te worden zo spontaan en oprecht om het nu over te hebben.

'geen limiting beliefs! leef je droom! ik kon het ook!'

Ja door mensen op te lichten met die dagdroom bullshit de overige 99% is gewoon onderhevig aan wat werkgevers/klanten hun moderne slaven toestaan en hoe en waar ze voor dat werk moeten leven.

HertogSandBox

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
22 sep 2017
Waarderingsscore
4.909
Lengte
1m78
Massa
64kg
Vetpercentage
12%
Pff overal ook weer van die influencers met motiverende speeches en self-improvement cursussen. Wat een toevallige timing om mee doodgegooid te worden zo spontaan en oprecht om het nu over te hebben.

'geen limiting beliefs! leef je droom! ik kon het ook!'

Ja door mensen op te lichten met die dagdroom bullshit de overige 99% is gewoon onderhevig aan wat werkgevers/klanten hun moderne slaven toestaan en hoe en waar ze voor dat werk moeten leven.

Ik krijg al kriebels bij het woord influencer...

apfelstrudel

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
15 nov 2008
Waarderingsscore
13.065
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
20%
Ik ben sinds 1 januari wel weer ff genezen van alcohol.

Maar gelukkig is het morgenavond alweer weekend.

Naar boven