XXL Nutrition

Goede Voornemens (2020)

Bezoekers in topic

marina1975

Never give up!
Moderator
Elite Member
Lid geworden
3 feb 2013
Waarderingsscore
14.454
Lengte
1m68
Vandaag enkele uren aanwezig op een beurs waar de drank rijkelijk en gratis vloeit.
Prima omgeving voor iemand die even een maandje niet wil drinken.
Wish me luck?
Vakantiebeurs?? :)

BB_

TAFKAB
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Waarderingsscore
34.415
Lengte
1m89
Massa
102kg
Vetpercentage
1%

BB_

TAFKAB
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Waarderingsscore
34.415
Lengte
1m89
Massa
102kg
Vetpercentage
1%

Nickyo1992

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
24 jan 2019
Waarderingsscore
804
Lengte
1m78
Massa
83kg
Vetpercentage
22%
2020 moet mij veel gaan brengen:

- Op mezelf gaan wonen (in een studio)
- Opleiding HBO afronden
- Haartransplantatie
- Beginnen met mijn pre-master

Op sportief gebied:
Vrij droog staan en:
110+ kg benchen 5x+ 130kg squat en 170kg+ deadlift.

Als dit allemaal lukt heb ik meer dan een geslaagd jaar gehad :)
Heb een eigen studio kunnen krijgen, ik heb mijn HBO opleiding afgerond, heb een haartransplantatie ondergaan en ben begonnen met mijn pre master (en alles nog gehaald zo ver). Dus dat is in elk geval gelukt.
Op sportief gebied heb ik helaas niet mijn doelen kunnen bereiken. Mijn bench is blijven steken op 102,5kg voor 1RM, squat op 120 voor 1RM en deadlift 2x152,5kg. Sluiting van de sportscholen hebben hier natuurlijk ook aan bijgedragen.

Nickyo1992

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
24 jan 2019
Waarderingsscore
804
Lengte
1m78
Massa
83kg
Vetpercentage
22%
in voor details ,(ik ben lid van de club van terugwijkende haarlijnen)
De verdoving was een pijnlijke ervaring voor als je de details wilt weten :p. Daarna voel je van de 7 uur durende operatie zelf niet heel veel meer.
De dagen erna zijn nog wel het ergste, omdat je nauwelijks slaapt. Je moet namelijk met je hoofd rechtop slapen zodat je niet tijdens je slaap teveel gaat bewegen waardoor je drafts (getransplanteerde haarzakjes) eruit gaan. Twee weken na de operatie werd het langzaam wel beter. Het eind resultaat is na een jaar zichtbaar, tot zover ben ik al wel tevreden met het resultaat. Het schijnt nog wel iets door maar ik vind het prima zoals het er nu uitziet en ik voel dat er ook nog wel stoppeltjes doorkomen nu dus het wordt nog iets voller.

Vieze jij

Huge Freak
Lid geworden
3 okt 2012
Waarderingsscore
9.794
Lengte
1m92
Massa
130kg
Vetpercentage
14%
De verdoving was een pijnlijke ervaring voor als je de details wilt weten :p. Daarna voel je van de 7 uur durende operatie zelf niet heel veel meer.
De dagen erna zijn nog wel het ergste, omdat je nauwelijks slaapt. Je moet namelijk met je hoofd rechtop slapen zodat je niet tijdens je slaap teveel gaat bewegen waardoor je drafts (getransplanteerde haarzakjes) eruit gaan. Twee weken na de operatie werd het langzaam wel beter. Het eind resultaat is na een jaar zichtbaar, tot zover ben ik al wel tevreden met het resultaat. Het schijnt nog wel iets door maar ik vind het prima zoals het er nu uitziet en ik voel dat er ook nog wel stoppeltjes doorkomen nu dus het wordt nog iets voller.

welke kliniek ben je geweest

Nickyo1992

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
24 jan 2019
Waarderingsscore
804
Lengte
1m78
Massa
83kg
Vetpercentage
22%
Hoeveel kost zoiets ongeveer? Moet je erna ook medicatie tegen haaruitval blijven nemen?
2700. Het is een vast bedrag. Dus als je bijvoorbeeld alleen inhammen wilt transplanteren moet je het niet daar doen, want dan betaal je relatief veel voor een kleine ingreep. In mijn geval werd mijn hele kruin dun behaard of zelfs kaal.

Nee, alleen je haren in je kruin (bovenkant van je hoofd) vallen uit. De haren die getransplanteerd worden komen uit de zijkant van je hoofd, en die vallen niet uit. Dus alles wat wordt getransplanteerd zal
permanent blijven. Het is dus een eenmalige ingreep, verder heb je na de operatie natuurlijk nazorg, maar daarna hoef je er niet meer naar om te kijken.

chrash

Huge Freak
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 jul 2007
Waarderingsscore
16.913
Lengte
1m85
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
2700. Het is een vast bedrag. Dus als je bijvoorbeeld alleen inhammen wilt transplanteren moet je het niet daar doen, want dan betaal je relatief veel voor een kleine ingreep. In mijn geval werd mijn hele kruin dun behaard of zelfs kaal.

Nee, alleen je haren in je kruin (bovenkant van je hoofd) vallen uit. De haren die getransplanteerd worden komen uit de zijkant van je hoofd, en die vallen niet uit. Dus alles wat wordt getransplanteerd zal
permanent blijven. Het is dus een eenmalige ingreep, verder heb je na de operatie natuurlijk nazorg, maar daarna hoef je er niet meer naar om te kijken.
Dat is echt veel goedkoper dan ik verwachte, thnx

Naar boven