carbonfibre
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kwou net hetzelfde zeggen
pangasius is inderdaad een lekkere, gezonde en goedkope vis
en anders hier even kijken

Wil niet zoveel vet eten.Met een blokje roomboter is het best te eten. Boter bij de vis he?
http://www.hln.be/hln/nl/2662/Coral...heid-over-de-wondervis-uit-het-vriesvak.dhtml
lees dit maar eens dan blijf je al snel van die goedkope pangasius af![]()

Oh dear. Ik ben van plan 3x per dag koolvis te gaan eten.Ken iemand die 3 x per dag koolvis at. Die kerel kon je op enkele meter afstand ruiken, stonk helemaal naar de rotte vis.
Tonijn met een beetje magere dressing er doorheen is toch best eetbaar vind ik.

Oh dear. Ik ben van plan 3x per dag koolvis te gaan eten.![]()

Ga denk ik toch maar voor de koolvis want dat is goedkoop maar wel ****ing vies. Iemand nog tips om het lekker te maken. ik d8 zelf mischien koken in bouilon, of gewoon een lading zout erover heen maar dat is ook weer zo ongezond.Misschien bakken in kokosolie? Kook zelf de koolvis en gooi er later kokosolie overheen zodat het erin trekt, zeg maar. Prima te doen.
Ga denk ik toch maar voor de koolvis want dat is goedkoop maar wel ****ing vies. Iemand nog tips om het lekker te maken. ik d8 zelf mischien koken in bouilon, of gewoon een lading zout erover heen maar dat is ook weer zo ongezond.
Misschien bakken in kokosolie? Kook zelf de koolvis en gooi er later kokosolie overheen zodat het erin trekt, zeg maar. Prima te doen.

) en je bent begaan met het milieu want je recycleerd
Ga denk ik toch maar voor de koolvis want dat is goedkoop maar wel ****ing vies. Iemand nog tips om het lekker te maken. ik d8 zelf mischien koken in bouilon, of gewoon een lading zout erover heen maar dat is ook weer zo ongezond
Misschien bakken in kokosolie? Kook zelf de koolvis en gooi er later kokosolie overheen zodat het erin trekt, zeg maar. Prima te doen.