Fitness Seller

Goedkoopste vis?

Tilapiavis ook niet zo heel duur, lekkere droge vis met geloof 22% eiwit.

• Topic Starter Topic Starter
Ga denk ik toch maar voor de koolvis want dat is goedkoop maar wel ****ing vies. Iemand nog tips om het lekker te maken. ik d8 zelf mischien koken in bouilon, of gewoon een lading zout erover heen maar dat is ook weer zo ongezond.

---------- Toegevoegd om 18:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:19 ----------

Met een blokje roomboter is het best te eten. Boter bij de vis he?
Wil niet zoveel vet eten.

jammer is anders wel een lekker visje

nuja als je bij de visboer gaat kopen tegen sluitinhgstijd kan je misschien nog wat op de kop tikken. bv vandaag in promo de zalm, ga jij lekker tegen sluitingstijd en krijg je 2kg voor de prijs van 1kg want die moet weg morgen lekker verse vis :D

ik weet niet hoe dat bij jullie gaat maar bij ons is dat in carefour elke week nieuwe promo en dan kan je lekker genieten van monsterlijke kortingen :-D

ps: als je die koolvis heel even pocheerd of stoomt , dus niet afkoken, zal die ook wat sappiger blijven en meer smaak houden ipv naar karton te proeven

Laatst bewerkt:
Ken iemand die 3 x per dag koolvis at. Die kerel kon je op enkele meter afstand ruiken, stonk helemaal naar de rotte vis.
Tonijn met een beetje magere dressing er doorheen is toch best eetbaar vind ik.

• Topic Starter Topic Starter
Ken iemand die 3 x per dag koolvis at. Die kerel kon je op enkele meter afstand ruiken, stonk helemaal naar de rotte vis.
Tonijn met een beetje magere dressing er doorheen is toch best eetbaar vind ik.
Oh dear. Ik ben van plan 3x per dag koolvis te gaan eten.:eek:

Ga denk ik toch maar voor de koolvis want dat is goedkoop maar wel ****ing vies. Iemand nog tips om het lekker te maken. ik d8 zelf mischien koken in bouilon, of gewoon een lading zout erover heen maar dat is ook weer zo ongezond.

Misschien bakken in kokosolie? Kook zelf de koolvis en gooi er later kokosolie overheen zodat het erin trekt, zeg maar. Prima te doen.

niet koken :mad:
pocheren of stomen :D
zo behoud je alle goede eigenschappen van de vis, heb je geen vetstoffen of dergelijke nodig en die blijft dan lekker sappig.:cool:
Anders kan je toch beter je oude schoenen even afkoken en verorberen. Heb je evenveel smaak aan dan (of je moet vree straffe stinkers hebben???) en je bent begaan met het milieu want je recycleerd:D

Sardines. €0,39 voor een blikje. Dit is wel vette vis en heeft dus andere voedingswaardes dan tonijn.

Koolvis gewoon bakken in de pan zonder olie oid. Best goed te eten vind ik hoor.. En de stank valt ook reuze mee.
Volgende week weer werken (op kantoor), dus hoop dat mijn collega's dat ook vinden..:P

600 gram pangafilet voor 2.89 ofzo dacht ik

overmatig gebruik van zout is niet goed maar een beetje is helemaal niet erg hor. juist goed !

Ga denk ik toch maar voor de koolvis want dat is goedkoop maar wel ****ing vies. Iemand nog tips om het lekker te maken. ik d8 zelf mischien koken in bouilon, of gewoon een lading zout erover heen maar dat is ook weer zo ongezond

Misschien bakken in kokosolie? Kook zelf de koolvis en gooi er later kokosolie overheen zodat het erin trekt, zeg maar. Prima te doen.

Terug
Naar boven