AndroidHealthClinic

goedkope noten

tuspe

Dutch Bodybuilder
Waardering
14
Lengte
1m83
Massa
75kg
heeft iemand een tip waar je goede goedkope noten kunt kopen voor een bulkschema. :)

die bakjes bij ah zijn erg duur en klein en de meeste zijn gezouten.

Iemand zoeken met een Walnotenboom en gaan plukken? :trollface:

gewoon ongezouten pinda's halen. cashews zijn duur idd

bij de plus heb je van die eigenmerk pindas + cashewnoten ongezouten koop er altijd stuk of 10 van :D

Op de markt is je gulden een daalder waard. Zeker met noten, dat scheelt vaak erg veel en het is nog verser ook.

• Topic Starter Topic Starter
Op de markt is je gulden een daalder waard. Zeker met noten, dat scheelt vaak erg veel en het is nog verser ook.

lol die zijn erg vers en lekker maar zeker niet goedkoop.
laatst nog geweest. had voor 10 euro noten gekocht en dat was echt niet veel.

Ik ben hier ook wel benieuwt na, ik heb hier wel walnoten maar ik zoek het niet continu te moeten kraken. En ik hoor altijd van mensen dat in pinda's ook veel slechte vetten zitten ik neem aan dat er dus veel verzadigde vetten inzitten klopt dat?

Ik koop zelf altijd ongezouten cashewnoten in een zakje van 200gr bij de C1000 dat zijn na mijn weten de goedkoopste cashewnoten die je bij een supermarkt kan kopen.

Bij Deen is 'n doosje cashewnoten van 225gr iets van 2,40 ofzo dacht ik.

de aldi zijn goedkoop cashew noten

Ik koop altijd mijn noten bij de Aldi, die zakjes notenmelange. 1.89€ voor 200gram ongezouten. Bevatten, walnoten, paranoten, hazelnoten en amandelen!

lol die zijn erg vers en lekker maar zeker niet goedkoop.
laatst nog geweest. had voor 10 euro noten gekocht en dat was echt niet veel.

10 euro is zo anderhalve kilo als ik het haal en 3,50 per pond red ik niet in de supermarkt.

pindakaas??? net zo goed ;)

AH is inderdaad wat duurder maar hun notenmix (200 gram) ongezout en ongebrand is wel erg goed/lekker.
Notenmix bevat: Amandelen, hazelnoten, pecannoten, paranoten.

Terug
Naar boven