- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb net men rekening gecheckt.
Whey koste 44 euro (34 £). Totale kost: 79€ (61 £)
Voel me echt belazerd nu. Verzending, was 9 £ en de bank rekent 22 euro aan voor een transfer naar G-B. Heb zin om alles bij elkaar te slaan nu
Welk profeit heb ik nog? Niks
Voel me echt belazerd nu. Verzending, was 9 £ en de bank rekent 22 euro aan voor een transfer naar G-B. Heb zin om alles bij elkaar te slaan nu

Daar zeg je het.. 69,95 voor 4kg!Mensen staren zich vaak blind op prijzen in het buitenland. Tel de porto erbij op/wisselkoersen en een overijverige douane ambtenaar die nog wat BTW en invoerkosten berekent en je voordeel is meer dan weg.
Daarbij wat als je pakket niet of beschadigd aankomt? De Nederlandse shops staan onder het Nederlandse rechtssysteem toch wel een stuk makkelijker als er ooit wat mis zou gaan.
Onze RAW IRON Whey is bijv. 69,95 voor 4kg en geen verzendkosten binnen Nederland. Daarvoor krijg je een zeer hoge kwaliteitswhey van 84% en een zeer laag vetgehalte. De smaak is absoluut super te noemen.
Reviews RAW IRON Whey: http://www.sportfood.nl/shop/reviews.php?osCsid=12f586cb915ebc1d06157a34f0433ed0
En zo hebben een aantal andere shops hier op het forum ook keus genoeg wat goede Whey betreft.
En... door bij shops op het forum te bestellen sponsor je ook nog eens DBB!![]()
Daar zeg je het.. 69,95 voor 4kg!
Op bulkpowders, het je voor 80 euro 10kg!

eff tussendoor woon in belgie maar ben regelmatig te vinden over de grens xxl kan je die ook ergens inde winkel vinden? klinkt misschien echt hollands maar een euro blijft ne euro. goede alternatieven mogen ook