XXL Nutrition

goedkope whey (en toch kwalitatief?)

XXL nutrition whey is prima ;)
En dan ben je teminste zeker dat je het aankrijgt.

Quote-Ik heb dan toch de whey uit groot-brittanië besteld.
Ik zal zeker niet ontkennen dat XXL beter is dan deze. Maar ik denk dat de meesten op mijn leeftijd kwantiteit boven kwaliteit stellen omdat ik nog naar school ga enzo. En moet het nog eens zelf betalen ook . Ouders willen niet.- Quote

ALTIJD kwaliteit voor kwantiteit kiezen.
Vind je goede kwaliteit te duur? Spaar dan even liever door i.p.v. voor inferieure producten te kiezen.
Het is wel je lijf waar je de spullen in gooit en dan heb ik het nog niet over de werking gehad.

xxl ben ik zeer tevreden mee!

Wie zegt dat het kwaliteit van de UK shops slecht is dan? Heeft iemand een link naar een test oid?

Ze zijn misschien qua vetpercentage en lactose minder (dan bijv xxl) maar dat zegt natuurlijk niks over de kwaliteit van de whey.

• Topic Starter Topic Starter
Heb net men rekening gecheckt.
Whey koste 44 euro (34 £). Totale kost: 79€ (61 £)
Voel me echt belazerd nu. Verzending, was 9 £ en de bank rekent 22 euro aan voor een transfer naar G-B. Heb zin om alles bij elkaar te slaan nu:mad:
Welk profeit heb ik nog? Niks

Haha de juiste term in deze situatie is:

"Epic self ownage

kwaliteit betaal je zo simpel is dat en ga je naar goedkoop spul kan je beter je vaste voeding wat aanpassen .

Voel me echt belazerd nu. Verzending, was 9 £ en de bank rekent 22 euro aan voor een transfer naar G-B. Heb zin om alles bij elkaar te slaan nu:mad:

Whey, welke je overal kan krijgen eender welk merk, dien je niet te kopen met zo een dure gecombineerde transport. Voor Europa maak je simpelweg een Europese betaling welke gratis is. Je hoeft niet ver te zoeken: xxl. zij hebben zelfs een belgische rekening.

• Topic Starter Topic Starter
Even een paar telefoontjes gedaan;
Overschrijving wordt morgenvroeg stipt 8 uur geannuleerd in Brussel.
Toch maar XXL dan :)

EDIT: overschrijving officieel geannuleerd, toch even opgelucht nu :D

Laatst bewerkt:

:roflol:

Overschrijving internationaal betaal je altijd méér..
Had je maar betaalt met creditcard, kost geen reet meer!

xxl whey pr instant is da sjit!

Mensen staren zich vaak blind op prijzen in het buitenland. Tel de porto erbij op/wisselkoersen en een overijverige douane ambtenaar die nog wat BTW en invoerkosten berekent en je voordeel is meer dan weg.
Daarbij wat als je pakket niet of beschadigd aankomt? De Nederlandse shops staan onder het Nederlandse rechtssysteem toch wel een stuk makkelijker als er ooit wat mis zou gaan.;)
Onze RAW IRON Whey is bijv. 69,95 voor 4kg en geen verzendkosten binnen Nederland. Daarvoor krijg je een zeer hoge kwaliteitswhey van 84% en een zeer laag vetgehalte. De smaak is absoluut super te noemen.
Reviews RAW IRON Whey: http://www.sportfood.nl/shop/reviews.php?osCsid=12f586cb915ebc1d06157a34f0433ed0
En zo hebben een aantal andere shops hier op het forum ook keus genoeg wat goede Whey betreft.
En... door bij shops op het forum te bestellen sponsor je ook nog eens DBB!:D

eff tussendoor woon in belgie maar ben regelmatig te vinden over de grens xxl kan je die ook ergens inde winkel vinden? klinkt misschien echt hollands maar een euro blijft ne euro. goede alternatieven mogen ook

Mensen staren zich vaak blind op prijzen in het buitenland. Tel de porto erbij op/wisselkoersen en een overijverige douane ambtenaar die nog wat BTW en invoerkosten berekent en je voordeel is meer dan weg.
Daarbij wat als je pakket niet of beschadigd aankomt? De Nederlandse shops staan onder het Nederlandse rechtssysteem toch wel een stuk makkelijker als er ooit wat mis zou gaan.;)
Onze RAW IRON Whey is bijv. 69,95 voor 4kg en geen verzendkosten binnen Nederland. Daarvoor krijg je een zeer hoge kwaliteitswhey van 84% en een zeer laag vetgehalte. De smaak is absoluut super te noemen.
Reviews RAW IRON Whey: http://www.sportfood.nl/shop/reviews.php?osCsid=12f586cb915ebc1d06157a34f0433ed0
En zo hebben een aantal andere shops hier op het forum ook keus genoeg wat goede Whey betreft.
En... door bij shops op het forum te bestellen sponsor je ook nog eens DBB!:D
Daar zeg je het.. 69,95 voor 4kg!
Op bulkpowders, het je voor 80 euro 10kg!

Tja, maar reken dan maar verzendkosten etc erbij.

Ik zou bij NL of BE blijven..

Daar zeg je het.. 69,95 voor 4kg!
Op bulkpowders, het je voor 80 euro 10kg!

Dat is appels met peren vergelijken.
De Whey daar is alleen concentraat, dat is een hele andere kwaliteit dan de Whey waar wij het over hebben. Daar komen allerlei andere kosten nog bovenop voordat je het in huis hebt en er zit geen smaak aan.
Geloof me 9 van 10 mensen die Whey zonder smaak proberen gooien de verpakking na 2 shakes de vuilnis emmer in.
We kunnen 10 kg goede Whey niet eens voor 80 Euro inkopen bij de fabriek, laat staan verpakken, BTW erover betalen en er nog winst op maken. Als dat kon deden we het gelijk natuurlijk want ook wij zijn gebaat bij een zo laag mogelijke prijs. Sterker nog, dan zag je meerdere shops en merken de Whey voor rond die prijs aanbieden. Maar aangezien de Whey toch in de lichamen verdwijnt van onze klanten vind ik het onze verantwoordelijkheid om kwaliteit te bieden.
Gelukkig is iedereen vrij om aan te schaffen wat en waar hij wil.;)

Laatst bewerkt:
Sorry mensen, maar vergeet niet dat bulkpowders een flavoring system heeft, en dat zijn whey shouldn't be had without the flavors unless you like it that way. The reason that their whey is cheaper is because they don't charge for the tub, flavors or include scoops. Unfortunately, their flavoring system is out of stock, but seeing as they have 14 flavors I wouldn't count them out. I've been very happy with their products for a long time.

Cheers,
Petteri

eff tussendoor woon in belgie maar ben regelmatig te vinden over de grens xxl kan je die ook ergens inde winkel vinden? klinkt misschien echt hollands maar een euro blijft ne euro. goede alternatieven mogen ook

:roflol:

pm xxl dan gewoon even :)

Terug
Naar boven