AndroidHealthClinic

Goeie lichaam voor een 16 jarige???

yilmaz altanhan

Cool Novice
Waardering
0
Hey,

Wat vinden jullie van me??

en nog een vraagie?

Wat voor lichaams soort heb ik ectomorph mesomorph of endomorph
als ik zelf kijk kom ik er niet uit heb aan me ma gevraagt die lacht me uit:D??? naja alvast bedankt:cool:

mvg,
Altanhan

Görüntü014.jpg

Görüntü025.jpg

fowaka.jpg

ziet er al netjes uit kerel, meer eten!

Voor 16 jaar niet slecht, lichaamstype is zo niet te zeggen. Dat zul je op termijn zelf wel ontdekken, als je snel aankomt, of juist niet.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb deze lichaam gekregen alleen door opdrukken en opdrukken soms buikspieren voor de rest hebk niks gedaan met me lichaam ga niet naar een fitnesschool of club wadan ook :P

grotendeels meso denk ik.
succes met trainen!

ja is te zien want je borst loopt anaal ver voor op de rest zo, maar je bent 16, als je nou over een tijdje gewoon abonnementje neemt @ een gym, dan komt alles wel goed

Ja dat weet ik heb het al met me pa besproken maar die wilt nog niet dat ik naar fitness ga eerst uitgroeien zegtie ben niet zo lang 1.64 ofzo

100% mesomorph.

Hoe lang woon je al in Nederland?

Wat een vraag?? ik woon al vanaf me geboorte iets mis mee?:D

Laatst bewerkt:
Hhahahah ja me nederlands is k*t ja:P

goeie borst dat van een beetje opdrukken niet slecht :thumb:

Aardige borst, verder dan dat komt het in principe niet.. :P
Gewoon je pa ompraten en zeggen dat het beter voor jezelf is en dergelijk, werkte bij mij ook en nou is me pa helemaal tevreden om te zien dat ik EINDELIJK groei. :P

Sorry, maar ik vind er niks speciaal aan. Zeker niet voor iemand van jouw lengte, die op foto vals groot ogen tov mensen van 30cm groter.

Wel beetje goeie lichaam maar wel slegt taal!

Tjaa iesj echt veel goeie liechaam voor iemand die alleen gaat opdrukken, jeweet, maar deze taal kan missjchien toch welle beetje beter :P

Fitness-abonnement is zeker een goed idee, dan zul je overall wat meer vooruit gaan.

squaten deadliften dumbbell pressen + veel eten, jij groot word! ik jou zweer!

Terug
Naar boven