XXL Nutrition

gold standard 100% whey protein

bij fit 2day in purmerend kost een pot 45 euro ,en vaak hebben ze nog aanbiedingen ook van de 2e voor de helft van de prijs

alles wat ik aan supps heb gekocht lag daar nog altijd onder de goedkoopste internet prijzen ,

en je word met een eerlijk antwoord geholpen en niks aangesmeerd

• Topic Starter Topic Starter
Muscle Milk, anyone ?

• Topic Starter Topic Starter
Hmmmm. Lekker.

Troep ...

:-)

ps: Alternatieven ? ? ?

godver heb nu al 3 whey's die ik echt te goor vind, banana en vanilla van XXL ( sorry dre ) en nu deze dus ook als het tegenzit. naja niks aan te doen

cry baby allert!!!!!!!!!!!!!! :D

voor jou is er syntha-6 en whey shake van revolutions op de markt.. neem die maar eens.

Beste whey vind ik toch van dorian yates

spijtig dat hij niet te zuipen is

Neem je whey omdat hij lekker moet zijn? kwaliteit v de eiwitten, daar gaat het om voor mij. Voor een lekkere shake ga je lekker naar de MC donalds!

greetz

de whey van ON is iig mijn gold standard ;)

Had ooit zo een zak gekocht van 10LBS, vind'm écht walgelijk!
Altijd met m'n neus dicht naar binnen gewerkt, smaakt in de verste verte niet naar 'VANILLA ICE'

dat heb ik nu met dymatize 12-hour protein echt te ranzig gewoon

ziet er toch goed uit als je perse calories wil zou ik voor lean gainere ofzo gaan

100% Whey Protein (choco)

neem ik nu 3 weken en ben er erg tevreden van voor mij 9/10

Ik haalde deze Whey vroeger weleens. Kwa smaak zeker goed en werking ook wel denk ik. Ik koop altijd kwaliteit Whey (Ultimate Nutrition, ON, XXL Isolaat, Dymatize). Ik zou niet echt onderscheid kunnen maken wat betreft werking van de Whey's. Die van ON is iig goed bevallen. Kost in de winkel waar ik de ON Whey gold 100% altijd kocht €44,-.

heb best veel wheys geprobeert van heel veel kreeg ik Acne ! 2weken na het openen van een nieuwe pot veranderde de smaak gewoon.
Anderhalf jaar geleden probeerde ik die van powersupplements , sindsdien bijna geen acne meer ;) en de smaak is heerlijk .

groetjes

Terug
Naar boven