Bullseyes
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 22
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We zijn lekker verwend met kortingen van Sponsors van dit forum,dus waarom iets in het buitenland kopen.
Ik heb na lang twijfelen een pot besteld...na zoveel positief erover gelezen te hebben, zowel qua samenstelling als qua smaak ben ik bezweken. Prijzig, maar ik verwacht er veel van en dan ook vooral qua smaak omdat dat zeer moeilijk ligt bij mij. Ben benieuwd naar de "double choco"...
Wat verwacht je dan, meer te zullen groeien als van........
Ik heb al veel eiwitpoeders geprobeerd, zowel huismerken als "grote" namen. Het voornaamste criteria is kwaliteit, maar voor mij is smaak ook niet onbelangrijk. Shakes waarvan ik misselijk word, daar heb ik niets aan.
Erg knappe stats trouwens...![]()

Wauw...best onder de indruk van de smaak van dit spul. Misschien wel de eerste shake waarvan ik kan zeggen dat hij qua smaak echt bij de top hoort. Mixed uitstekend (heb een liter klaargemaakt in een blender), blijft erg vloeibaar en de smaak, tja die moet in het geval van de "double choco" niet veel onderdoen voor een mengsel van nesquick met melk. Geen chemische eerste of nasmaak.
Hiermee zie ik mezelf weer op dagelijkse basis een eiwitshake klaarmaken zonder tegenzin of het gevoel dat ik een straf moet ondergaan...

Wauw...best onder de indruk van de smaak van dit spul. Misschien wel de eerste shake waarvan ik kan zeggen dat hij qua smaak echt bij de top hoort. Mixed uitstekend (heb een liter klaargemaakt in een blender), blijft erg vloeibaar en de smaak, tja die moet in het geval van de "double choco" niet veel onderdoen voor een mengsel van nesquick met melk. Geen chemische eerste of nasmaak.
Hiermee zie ik mezelf weer op dagelijkse basis een eiwitshake klaarmaken zonder tegenzin of het gevoel dat ik een straf moet ondergaan...

M'n eerste shake binnen sinds daarstraks en de productie van methaangas is enorm gestegen. Ruften dat het een aard heeft...![]()

M'n eerste shake binnen sinds daarstraks en de productie van methaangas is enorm gestegen. Ruften dat het een aard heeft...![]()
120 gram eiwit 
Dan hoop ik dat je die liter niet in 1 teug hebt opgedronken..120 gram eiwit
![]()
(ong. 300ml per portie, komt netjes overeen met de opgegeven mengverhoudingen)
Is dit eiwitje echt zo weinig vet, goede kcal en proteines?
http://bodybuilding.com/store/proteintop.htm
Dan bestel ik binnenkort ff een aantal tubes van 5 LBS (2.27 KG)
in de USA. Op bodyenfitshop is ìe 54,90 euro. Maar als er meer
mensen geinteresseerd zijn dan bestel ik er meer en dan ligt de
prijs stukken lager. Hoe meer, hoe minder.
Dus... Iemand??
icecoldlemon
![]()