MuscleMeat

gold standard 100% whey protein

Koop gewoon schone whey isolaat voor ' s morgens en rond je training. en een caseïne voor het slapen gaan.

We zijn lekker verwend met kortingen van Sponsors van dit forum,dus waarom iets in het buitenland kopen.

mocht je vragen hebben over een product kun je ook makkelijk contact leggen met PS of XXL. goede service en niet lang wachten mogen van mij iets meer kosten als afwachten of je product wel aankomt enz.

Ik heb na lang twijfelen een pot besteld...na zoveel positief erover gelezen te hebben, zowel qua samenstelling als qua smaak ben ik bezweken. Prijzig, maar ik verwacht er veel van en dan ook vooral qua smaak omdat dat zeer moeilijk ligt bij mij. Ben benieuwd naar de "double choco"...

Ik heb na lang twijfelen een pot besteld...na zoveel positief erover gelezen te hebben, zowel qua samenstelling als qua smaak ben ik bezweken. Prijzig, maar ik verwacht er veel van en dan ook vooral qua smaak omdat dat zeer moeilijk ligt bij mij. Ben benieuwd naar de "double choco"...

Wat verwacht je dan, meer te zullen groeien als van........

Wat verwacht je dan, meer te zullen groeien als van........

Ik heb al veel eiwitpoeders geprobeerd, zowel huismerken als "grote" namen. Het voornaamste criteria is kwaliteit, maar voor mij is smaak ook niet onbelangrijk. Shakes waarvan ik misselijk word, daar heb ik niets aan.

Erg knappe stats trouwens...:thumb:

Prima whey dit, wil niet meer anders. Whey is sowieso geen wonder midder, gewoon eiwitten.

Ik heb al veel eiwitpoeders geprobeerd, zowel huismerken als "grote" namen. Het voornaamste criteria is kwaliteit, maar voor mij is smaak ook niet onbelangrijk. Shakes waarvan ik misselijk word, daar heb ik niets aan.

Erg knappe stats trouwens...:thumb:

Dank je, heb er hard voor getraind en nu is het nog moeilijker te behouden:D

Ben ik geheel mee eens, dat de smaak goed moet zijn en goed te mengen
met water.
Heb eens een hydrolisaat gekocht,das echt goor. doet z'n werk wel maar ja;)

verder weet ik wel dat er tussen merken geen verschil te ervaren of het zijn/haar werk goed doet.

zelfs de eiwit producten van vroeger pro90 van Vitalife ofzo groei je op.

Wauw...best onder de indruk van de smaak van dit spul. Misschien wel de eerste shake waarvan ik kan zeggen dat hij qua smaak echt bij de top hoort. Mixed uitstekend (heb een liter klaargemaakt in een blender), blijft erg vloeibaar en de smaak, tja die moet in het geval van de "double choco" niet veel onderdoen voor een mengsel van nesquick met melk. Geen chemische eerste of nasmaak.

Hiermee zie ik mezelf weer op dagelijkse basis een eiwitshake klaarmaken zonder tegenzin of het gevoel dat ik een straf moet ondergaan...

Wauw...best onder de indruk van de smaak van dit spul. Misschien wel de eerste shake waarvan ik kan zeggen dat hij qua smaak echt bij de top hoort. Mixed uitstekend (heb een liter klaargemaakt in een blender), blijft erg vloeibaar en de smaak, tja die moet in het geval van de "double choco" niet veel onderdoen voor een mengsel van nesquick met melk. Geen chemische eerste of nasmaak.

Hiermee zie ik mezelf weer op dagelijkse basis een eiwitshake klaarmaken zonder tegenzin of het gevoel dat ik een straf moet ondergaan...

idd, ik vind deze shake ook erg lekker en effectief. Nesquick etc... is echt niet nodig hier :)

+24g eiwitten per 30g is helemaal super

M'n eerste shake binnen sinds daarstraks en de productie van methaangas is enorm gestegen. Ruften dat het een aard heeft... :D

Dan hoop ik dat je die liter niet in 1 teug hebt opgedronken.. :D 120 gram eiwit :eek:

Nee, uiteraard niet, in drie porties over de dag opgedronken :D (ong. 300ml per portie, komt netjes overeen met de opgegeven mengverhoudingen)

Veel makkelijker zo dan je 3 shakes apart te bereiden! ;)

Laatst bewerkt:
Is dit eiwitje echt zo weinig vet, goede kcal en proteines?

http://bodybuilding.com/store/proteintop.htm

Dan bestel ik binnenkort ff een aantal tubes van 5 LBS (2.27 KG)
in de USA. Op bodyenfitshop is ìe 54,90 euro. Maar als er meer
mensen geinteresseerd zijn dan bestel ik er meer en dan ligt de
prijs stukken lager. Hoe meer, hoe minder.

Dus... Iemand??

:eek: icecoldlemon :eek:
:cool:

SOrry dan moet ik je teleurstellen de verzendkosten zijn zeer hoog vanuit daar..:(

IK heb hem wel best goedkoop gezien in vergelijking met andere
[Link niet meer beschikbaar]

Heb hem net besteld alleen wel klote dat je iets er bij moet nemen voordat je aan de 50 euro zit:D

Gebruik

ik gebruik m ook, maar wat kan je het beste doen?

sochtends en savonds en shakje met 2-3 scheppen?

mzl

Hebben sommige van jullie ook last van pukkels,

sinds ik deze eiwit gebruik, krijg ik op mijn rug last van pukkels en puisten :S

erg jammer want de shake zelf is echt geweldig!

pukkels

hey had ik ook, ik drink nu meer water, en zit af en toe in de sauna, helpt en hoop

ook doe ik soms zonnebank dat helpt al helemaal supper, maar is niet zo goed voor je ;)

Owke!

super man, zonnebankie heb ik gelukkig thuis en met water drinken ben ik vandaag maar is goed begonnen, we zullen het zien :D

Terug
Naar boven