MuscleMeat

Golden Gear

On topic graag.. voor zover mogelijk..

Testo zei:
Jij kuurt niet?

Je bent weer opgeblazen door je proteineshakes ofzo?:rolleyes:

En zet bollen van 160kg neer op V12, weet je toch? ;)

Wat betreft ts:
Tja als 'ie dan nog zegt dat het z'n broer op de foto is...
Het maakt hier eventjes niet uit wat er gegeten wordt, feit is dat het duidelijk is dat er niet zorgvuldig wordt omgegaan met gegevens :D

Laatst bewerkt:
zijlstra zei:
ik wil niet meer dan 1 shake per dag, omdat het nog meer belastend is voor mijn lever naast de as!

en waarom olijfolie mr j? (jij bent wel een monster zeg!)

gezonde vetten wel eens van gehoordt

je eet shema is waardeloos veel te weinig snap niet waarm je dan kuurt totaal verspild geld .
je moet beter naar de rest luisteren

koolydraten om hoog, en en snelle eiwitten om te herstellen en pro eiwitten pro 80 of 85 voor slapen gaan.

vreten en nog eens vreten .
masa maken

mijn stats zijn ben nu 3 jaar bezig was 78 kg met 18 bf
ben nu 108 kg met 10 bf.
en al op leeftijd

gekuurdt ja en vreten of je leven er van af hangt.
en keihard trainen tot dat het zwart voor de ogen wordt .
dan bereik je iets en niet op deze manier kerel.

Yzord zei:
Doet er niet toe, gaat om zijn manier van reageren. Die mag wel wat socialer.

Maar dat kun je ook van anderen zeggen, niet waar Yzord?
Maakt er een een flauwe opmerking, volgt de rest als schapen erachteraan om het nog "leuker" te maken.

Ja maar lieverd, dan blijf ik bezig

"..en meneer zijlstra, wat heeft u hier op te zeggen?..."

Mn 1e kuur met injects was testo + eq van GS.

De eq merkte ik ook geen fl**ker van. Heb vorig jr nog eens met eq + winstrol gekuurd, en de eq op 600mg gezet. Dat merkte ik dus wel!

eq onder de 500mg/week gebruiken heeft niet veel zin.

Leviathan zei:
Mn 1e kuur met injects was testo + eq van GS.

De eq merkte ik ook geen fl**ker van.

Bro, met alle respect..

Gaat nu even niet of EQ wel of niet werkt, want ben het met je eens dat je dit hoog moet doseren..maar..

Ik lees dit wel vaker..ik heb gekuurd met dit en dit en dit..maarrr... dat ene middel werkte niet...

Hoe weet je nou dat bvb de deca niet werkte en de testo wel?..ik bedoel je wordt groter, zwaarder en sterker maar ik vind het knap dat mensen precies kunnen vertellen welke van de 3 of meer middelen ervoor hebben gezorgd dat ze gegroeid zijn..

grten Rico

• Topic Starter Topic Starter
ik wou eigenlijk express niet teveel kolhydtraten nemen want ik kan beter met mijn eiwitten als brandstof gebruiken.

en jongens ik weeg echt 120, het is niet bijzonder gewicht zegt niet veel, arnold woog 108!

:roflol: lekker topic weer!

@zijlstra, je verhaal klopt van geen kanten volgens mij.

wie plaatst er in godsnaam een foto van z'n broer als avatar ???

post eens een foto van jezelf met je 120kg.

of gebruik anders deze foto voor je avatar, past beter bij je;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

(no hard feelings bro ;) )

• Topic Starter Topic Starter
wat doet mij foto nou er aan toe, ik vraag hier iets serieus en ik krijg grappige antwoorden dus antwoordt ik met als grapje dat het mijn broertje is. Lekker belangrijk toch!

maar als je echt mijn foto wilt zien laat ik het vanavond even zien op mijn avater (ik weeg echt 120 en ik vreet te weinig dan weet ik toch genoeg man).

dutch windmill zei:
Bro, met alle respect..

Gaat nu even niet of EQ wel of niet werkt, want ben het met je eens dat je dit hoog moet doseren..maar..

Ik lees dit wel vaker..ik heb gekuurd met dit en dit en dit..maarrr... dat ene middel werkte niet...

Hoe weet je nou dat bvb de deca niet werkte en de testo wel?..ik bedoel je wordt groter, zwaarder en sterker maar ik vind het knap dat mensen precies kunnen vertellen welke van de 3 of meer middelen ervoor hebben gezorgd dat ze gegroeid zijn..

grten Rico

Ik merkte de 2e keer dat ik met eq kuurde en een stuk hoger had ingezet, dat ik het bekende 'hongergevoel' kreeg. Dat had ik daarvoor niet (400mg).

Als je met testo kuurt, en je gained een kilo of 5-6 in een week of 4 tijd, dan kun je nagaan dat dat niet door de eq alleen komt.

Vanuit dat standpunt wist ik dat de testo prima werkte, alleen dat de eq bij die dosering weinig voor me deed.

zijlstra zei:
wat doet mij foto nou er aan toe, ik vraag hier iets serieus en ik krijg grappige antwoorden dus antwoordt ik met als grapje dat het mijn broertje is. Lekker belangrijk toch!

maar als je echt mijn foto wilt zien laat ik het vanavond even zien op mijn avater (ik weeg echt 120 en ik vreet te weinig dan weet ik toch genoeg man).

ohhh oke dus het was een grapje dat het je broer was.

dus je bent het toch weer wel zelf? of is het nu je buurjongen?

als je het zelf bent hoef je ook geen foto te plaatsen.

goed topic!

bold geeft dus niet bij iedereen n hongergevoel en kickt niet mega in.

next

zijlstra zei:
sorry, ik wil niet brutaal zijn, maar ik lees in veel andere forums
(vooral amerikaanse) winny met bold terug.
Ben ik de enige die zo gek is?

kijk anders even naar big cat site, komt daar ook terug.
voor de rest geloof ik wel dat gg wel goed is, winny doet het perfect!

Ja en big cat gelooft hier nog steeds in. Ik heb op een ander forum verkondigt, dat test altijd in een kuur moet. Hij vond zelf dat test echt niet hoeft, anders dan gezondheidsredenen. Ik en velen anderen hier, zullen je zeggen dat test de basis is. Kheb al meerdere malen verteld waarom.

Maar nog iets, een bb'er op een ander forum, had echt vanalles geprobeerd. Allemaal mooie cocktailschema's etc. en telkens bleef hij trug komen op de stack : test+ander product. Dat werkte voor hem gewoon beter dan al die andere cocktailschema's. Ervaren bb'ers hier zullen je hetzelfde zeggen.

Maarja ieders z'n mening :D

Glenn GX zei:
Ik en velen anderen hier, zullen je zeggen dat test de basis is. Kheb al meerdere malen verteld waarom.

In een flinke massakuur is testo onontbeerlijk.

Al is het alleen maar om de extreme geilheid die tijdens de kuur over je heen komt :D

Nou ik ben dus nu bezig met GG boldenone en ik zit nu in week 3 en mijn honger is na mijn avond maaltijd nog niet gestild.

Terug
Naar boven