emiel zei:voor wie het wil weten ik kuur niet dat heb je na een paar jaar trainen.
Jij kuurt niet?
Je bent weer opgeblazen door je proteineshakes ofzo?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
emiel zei:voor wie het wil weten ik kuur niet dat heb je na een paar jaar trainen.

Testo zei:Jij kuurt niet?
Je bent weer opgeblazen door je proteineshakes ofzo?![]()

Dr. Worf zei:

zijlstra zei:ik wil niet meer dan 1 shake per dag, omdat het nog meer belastend is voor mijn lever naast de as!
en waarom olijfolie mr j? (jij bent wel een monster zeg!)
Yzord zei:Doet er niet toe, gaat om zijn manier van reageren. Die mag wel wat socialer.
Leviathan zei:Mn 1e kuur met injects was testo + eq van GS.
De eq merkte ik ook geen fl**ker van.
lekker topic weer!
)dutch windmill zei:Bro, met alle respect..
Gaat nu even niet of EQ wel of niet werkt, want ben het met je eens dat je dit hoog moet doseren..maar..
Ik lees dit wel vaker..ik heb gekuurd met dit en dit en dit..maarrr... dat ene middel werkte niet...
Hoe weet je nou dat bvb de deca niet werkte en de testo wel?..ik bedoel je wordt groter, zwaarder en sterker maar ik vind het knap dat mensen precies kunnen vertellen welke van de 3 of meer middelen ervoor hebben gezorgd dat ze gegroeid zijn..
grten Rico
zijlstra zei:wat doet mij foto nou er aan toe, ik vraag hier iets serieus en ik krijg grappige antwoorden dus antwoordt ik met als grapje dat het mijn broertje is. Lekker belangrijk toch!
maar als je echt mijn foto wilt zien laat ik het vanavond even zien op mijn avater (ik weeg echt 120 en ik vreet te weinig dan weet ik toch genoeg man).
zijlstra zei:sorry, ik wil niet brutaal zijn, maar ik lees in veel andere forums
(vooral amerikaanse) winny met bold terug.
Ben ik de enige die zo gek is?
kijk anders even naar big cat site, komt daar ook terug.
voor de rest geloof ik wel dat gg wel goed is, winny doet het perfect!

Glenn GX zei:Ik en velen anderen hier, zullen je zeggen dat test de basis is. Kheb al meerdere malen verteld waarom.