AndroidHealthClinic

Google Docs of OpenOffice?

Nja binnen de warez wereld zijn er ook weer veel geverifieerde sources etc.... En met een goeie virusscanner valt het allemaal wel mee

• Topic Starter Topic Starter
Office 2007 NL PRO 'KGFVY-7733B-8WCK9-KTG64-BC7D8' deze werk niet meer, dus ben naar Open office gegaan.

iemand wel een werkende key van Office 2007 NL PRO ?? mag ook per pm.

Technical Preview draai ik nu :) OEM versie zal nog wel ff laten wachten...

@rusher. closed file format? De hele wereld gebruikt MS Office, dus wat maakt het uit... OpenOffice kan het ook nog openen (en vice versa niet :p) (Of begrijp ik die term helemaal verkeerd???)

En kheb nog nóóit problemen met illegale software gehad. Dus tja. kan me niet echt vinden in je argumenten

De moeite waard om over te stappen ?

Open Office van deze twee, maar het liefst toch het MS Office pakket op de mac, heerlijke software op heerlijke hardware.

Office 2007.. open office kan je echt geen zak mee, het werkt echt rampzalig en ziet er niet uit ( ik draai 75% van de tijd linux overigens) en google vertrouw ik voor geen cent :D plus dat office toch meestal een standaard is voor bedrijven en het werkt echt te chill gewoon

Open office kan je geen zak mee? Voor zover ik weet is er weinig of niets wat OF niet kan dat MSO wel kan? Correct me if I'm wrong.

Office 2007.. open office kan je echt geen zak mee, het werkt echt rampzalig en ziet er niet uit ( ik draai 75% van de tijd linux overigens) en google vertrouw ik voor geen cent :D plus dat office toch meestal een standaard is voor bedrijven en het werkt echt te chill gewoon

omschakelen is misschien even wennen, maar je kan er gewoon alles mee wat met gewone office ook kan.
sterker nog, met writer kan ik dingen doen die ik met word niet voor elkaar krijg.

Open office kan je geen zak mee? Voor zover ik weet is er weinig of niets wat OF niet kan dat MSO wel kan? Correct me if I'm wrong.

Ga maar eens een handleiding schrijven van 100+ paginas waarbij je heel veel plaatjes, tabelletjes, grafieken etc. moet invoegen. Dan merk je echt dat met name de laatste versie van MS office gewoon heel erg goed is.

Open office komt er nog wel maar heeft nog van die typische kinderziektes die MS office eind jaren 90 ook had met invoegen e.d dat je geen goede controle hebt over je layout. MS office is gewoon verder in haar ontwikkeling doordat het langer bestaat.

Ok dat wil ik best aannemen. Anderzijds kost MSO natuurlijk ook genoeg en is OF geheel gratis :)

Doe mij maar gewoon iWork. ;)

Ok als ik zou moeten kiezen: Open Office I guess...

Ik vond MS office in het begin verschrikkelijk en vond het jammer dat toentertijd Novell Office er uit ging.

iWork heb ik op de mac staan , maar heb het nooit goed geprobeerd. Is het vergelijkbaar met de anderen of is de functionaliteit wat minder?

Persoonlijk vind ik iWork stukken beter. Maar eerlijk gezegd heb ik nooit office op de mac gebruikt. Voorheen had ik een windoos bak met XP en daarop MS Office 2007.

Als ik het dus tussen die twee moet vergelijken, dan ga ik 100% voor iWork omdat het veel meer gebruiksvriendelijk is. In numbers (excel) kan je echt veel makkelijker taarten en diagrammen maken en aanpassen zonder al te veel gedoe. (echt mac dus ;) ) Keynote (powerpoint) is ook veel makkelijker en mooier vormgegeven, mooiere dia's e.d. & pages (words) is echt de top. Als je veel moet typen, verslagen schrijven, etc. Dan is pages echt aan te raden (vind ik).

Waar ik echter tegen aan loop, is dat Microsoft niet meewerkt met compatibiliteit. (andersom overigens wel, je kan een word doc. gewoon openen in pages). Maar goed ik sla het als een PDFje op, en dan gaat de opmaak niet verloren.

Thanks, toch eens proberen. I love mac apps :)

Hij kan deze proberen:

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven