- Waardering
- 852
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Technical Preview draai ik nuOEM versie zal nog wel ff laten wachten...
@rusher. closed file format? De hele wereld gebruikt MS Office, dus wat maakt het uit... OpenOffice kan het ook nog openen (en vice versa niet) (Of begrijp ik die term helemaal verkeerd
)
En kheb nog nóóit problemen met illegale software gehad. Dus tja. kan me niet echt vinden in je argumenten
Office 2007.. open office kan je echt geen zak mee, het werkt echt rampzalig en ziet er niet uit ( ik draai 75% van de tijd linux overigens) en google vertrouw ik voor geen centplus dat office toch meestal een standaard is voor bedrijven en het werkt echt te chill gewoon
Open office kan je geen zak mee? Voor zover ik weet is er weinig of niets wat OF niet kan dat MSO wel kan? Correct me if I'm wrong.
iWork heb ik op de mac staan , maar heb het nooit goed geprobeerd. Is het vergelijkbaar met de anderen of is de functionaliteit wat minder?Doe mij maar gewoon iWork.
Ok als ik zou moeten kiezen: Open Office I guess...
iWork heb ik op de mac staan , maar heb het nooit goed geprobeerd. Is het vergelijkbaar met de anderen of is de functionaliteit wat minder?
) Keynote (powerpoint) is ook veel makkelijker en mooier vormgegeven, mooiere dia's e.d. & pages (words) is echt de top. Als je veel moet typen, verslagen schrijven, etc. Dan is pages echt aan te raden (vind ik).Nog niet veel gebruikt! Ziet er wel aardig hetzelfde uit iig
Office 2007 NL PRO 'KGFVY-7733B-8WCK9-KTG64-BC7D8' deze werk niet meer, dus ben naar Open office gegaan.
iemand wel een werkende key van Office 2007 NL PRO ?? mag ook per pm.
Nja binnen de warez wereld zijn er ook weer veel geverifieerde sources etc.... En met een goeie virusscanner valt het allemaal wel mee

Hij kan deze proberen:
[Link niet meer beschikbaar]