AndroidHealthClinic

Gothics en Altos

Status
Niet open voor verdere reacties.
vind het wel leuk om te zien hoe de meesten hier over die alto's/gothics praten, maar zelf waarschijnlijk niet eens beseffen dat ze door de massa voor idioot aangezien worden met bb-ing ;). Wij hebben toch ook een rare sub-cultuur ???

Brolly zei:
vind het wel leuk om te zien hoe de meesten hier over die alto's/gothics praten, maar zelf waarschijnlijk niet eens beseffen dat ze door de massa voor idioot aangezien worden met bb-ing ;). Wij hebben toch ook een rare sub-cultuur ???
heeeeel goed opgemerkt:D

Rhinemann zei:
@Frietbakker: volgens mij ben je een beetje gefrustreerd of zit je hoofd in de knoop, de manier waarop je hier je gal op het forum kleddert is echt ongelofelijk, ga eens bij iemand op de bank liggen en stort je hart uit...enne, volgens mij gaat het niet zo goed met je karma...misschien iets om over na te denken? :D

Z'n karma dingetje staat uit. :p

Rhinemann zei:
@Frietbakker: volgens mij ben je een beetje gefrustreerd of zit je hoofd in de knoop, de manier waarop je hier je gal op het forum kleddert is echt ongelofelijk, ga eens bij iemand op de bank liggen en stort je hart uit...enne, volgens mij gaat het niet zo goed met je karma...misschien iets om over na te denken? :D
Ohw ja, we zitten hier voor de karma... :rolleyes:

Maar misschien ben je een beetje gefrustreerd of zit je hoofd in de knoop, de manier waarop je hier je gal op het forum kleddert is echt ongelofelijk, ga eens bij iemand op de bank liggen en stort je hart uit...

frietbakker zei:
Ohw ja, we zitten hier voor de karma... :rolleyes:

Maar misschien ben je een beetje gefrustreerd of zit je hoofd in de knoop, de manier waarop je hier je gal op het forum kleddert is echt ongelofelijk, ga eens bij iemand op de bank liggen en stort je hart uit...

Sterke tekst! Origineel ook... :booty:

lol bullshit discussie numero 200 :D

kinders, gedraag u! :finger:

DvO zei:
Uit deze antwoorden blijkt wel weer dat je geen enkele argumenten hebt voor je standpunt.
Behalve dan jarenlange persoonlijke ervaring en die van bijna al mn vrienden en kennissen. Ik kan je genoeg voorbeelden geven als je wilt; laat maar weten.

Ik begin hier met een normale discussie, en je reageerd erop als een 12 jarige.
Ah, dus reageren op inhoud is wat een 12-jarige doet? Geef eens een voorbeeld van wat ik verkeerd heb gezegd.

Ik ben zelf ook gothic, en verdedig mezelf.
Wie is hier nou de aparteling?
Als je de ironie in deze uitspraak niet ziet, dan is het wel erg triest met je gesteld.

Maar aangezien dit vermoedelijk het geval is, zal ik het uitleggen. IK heb me op geen enkel moment in deze discussie (danwel ooit op dit forum) tot een bepaalde groep gerekend. IK heb nooit de aandrang gehad om publiekelijk te verkondigen dat ik bij een bepaalde subcultuur hoor. Jij nu wel. Valt het muntje al?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar die gothics op me school gedragen zich ook raar hoor. Beetje midden op het schoolplein op de stoep zitten, ze komen met kleren die zelf nog lelijker zijn dan die van mensen uit de 3de wereld, en wat ze nou precies willen bereiken, ik weet het niet.
Ik moet ook steeds thuis me scooter schoon maken, omdat ik dan weer al die gothics omver heb gereden en het dan weer vol met bloed zit. Ja messen voorop je scoot is soms wel handig. :D

Het probleem met die gothics/alto's is dat ze

A: Ultra links zijn
B: Niet schromen om geweld te gebruiken bij het uiten van hund standpunten
C: Zonder pardon in je huis komen "wonen" als het een tijdje leegstaat

hahaha sanniejj, jij hebt het woord generaliseren uitgevonden is het niet?

Nee Saniejj is in de war met Krakers :D

hmmm, ik ben dus geen gothic he :o

Verhitte discussie!!!

"Why can't we all just...Get along??"

ja, dat is dus de grap he :rolleyes:

Ik luister zelf ook naar metal, hard-rock etc.. zoals ik al eerder op dit forum zag, zijn er hier nog veel meer die er naar luisteren. Ik kleed me niet als een alto of goth, omdat ik van mening ben dat muziek los staat van kleding.

Het hele alto/goth gebeuren verschilt nog niet eens zoveel van wij BB'ers. Want het is voor een deel gebaseerd op provocatie. Zij willen opvallen door hun aparte sT, velen van ons willen opvallen door hun bb look. Zij zien ons vaak als Freak, wij zien hun als Freak.

Het is naar mijn mening de drang om uniek te zijn. Maar zoals ze in fight club al zo mooi weten te citeren "You are not a beautifull and unique snowflake, you are the same decaiing matter as everything else''.. Ondertussen proberen mensen toch maar een beetje op te vallen.

Uitspraken als 'ze wassen ze zich niet' , 'ze vinden zich beter dan anderen' ( vinden wij dat ook niet ? ) .. , 'ze zijn erg knuffelig en handtastelijk aangelegd' ( zijn die marokkaanse wijven dat ook niet dan ) .. Dit alles vind ik dus nogal kort door de bocht.

Al met al ben ik het dus nogal eens met DvO , zo 30 april weer op naar kings of metal in Arnhem..

Voor reacties op de avatar ( zie registratie datum )

ik heb aan geen een specifieke groep een hekel als ik er niet lastig door worden gevallen. Alhoewel mensen met van die stomme vooroordelen of die alleen maar naar andere groepen kunnen wijzen zijn best irritant om hun eigen tekortkomingen te verbergen.

Maar ja laat ik me van die groep maar niks aantrekken want die zijn toch al het zieligst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven