- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heeeeel goed opgemerktBrolly zei:vind het wel leuk om te zien hoe de meesten hier over die alto's/gothics praten, maar zelf waarschijnlijk niet eens beseffen dat ze door de massa voor idioot aangezien worden met bb-ing. Wij hebben toch ook een rare sub-cultuur
![]()

Rhinemann zei:@Frietbakker: volgens mij ben je een beetje gefrustreerd of zit je hoofd in de knoop, de manier waarop je hier je gal op het forum kleddert is echt ongelofelijk, ga eens bij iemand op de bank liggen en stort je hart uit...enne, volgens mij gaat het niet zo goed met je karma...misschien iets om over na te denken?![]()

Ohw ja, we zitten hier voor de karma...Rhinemann zei:@Frietbakker: volgens mij ben je een beetje gefrustreerd of zit je hoofd in de knoop, de manier waarop je hier je gal op het forum kleddert is echt ongelofelijk, ga eens bij iemand op de bank liggen en stort je hart uit...enne, volgens mij gaat het niet zo goed met je karma...misschien iets om over na te denken?![]()
frietbakker zei:Ohw ja, we zitten hier voor de karma...![]()
Maar misschien ben je een beetje gefrustreerd of zit je hoofd in de knoop, de manier waarop je hier je gal op het forum kleddert is echt ongelofelijk, ga eens bij iemand op de bank liggen en stort je hart uit...

axestream zei:
Rhinemann zei:
Behalve dan jarenlange persoonlijke ervaring en die van bijna al mn vrienden en kennissen. Ik kan je genoeg voorbeelden geven als je wilt; laat maar weten.DvO zei:Uit deze antwoorden blijkt wel weer dat je geen enkele argumenten hebt voor je standpunt.
Ah, dus reageren op inhoud is wat een 12-jarige doet? Geef eens een voorbeeld van wat ik verkeerd heb gezegd.Ik begin hier met een normale discussie, en je reageerd erop als een 12 jarige.
Als je de ironie in deze uitspraak niet ziet, dan is het wel erg triest met je gesteld.Ik ben zelf ook gothic, en verdedig mezelf.
Wie is hier nou de aparteling?

DvO zei:
DvO zei:Ik ben gothic,
Was mn haar, let op mn lichaam. verzorg me goed.
Of ben ik dan geen gothic meer volgens jullie?