Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat boeit dat nou of je gothic bent of niet? Ik merk dat heel veel mensen hier gothics aanzien voor gewelddadige mensen met persoonlijkheidsproblemen die graag op willen vallen. Kom op zeg hé. Gothic zit niet aan de buitenkant.
Iedereen heeft het hier wel over de vooroordelen over bodybuilders, en worden daar kwaad om omdat ze zelf tot die "groep" mensen behoren, maar ze doen tegelijkertijd hetzelfde over andere "groepen" mensen. beetje krom.
Rob G zei:Ik luister zelf ook naar metal, al mijn hele leven. Ik ga ook geregeld naar metal concerten en metal festivals. Tja ik heb het ook niet zo op die wit/zwart geschilderde gasten met hun uitgesproken linkse mening. Ze hebben ook altijd van die slechte humor (jah het is echt zo, de grappen die die gasten maken zijn echt té slecht). Maar ik kan je wel vertellen dat de sfeer op een metal concert/festival over het algemeen 10x beter is dan op een hardcore/hardstyle feesten.
Tja, natuurlijk zijn die overdreven uitziende pupers ook gewoon kuddevolgers, zoals je die overal ziet. Maarja ik heb er nooit last van dus heb er ook dikke schijt aan. Kan er wel om lachen hoe die gasten er uit zien altijd. Meestal ben ik op die concerten ook de échte alto; de enigste zonder zwart shirtje aan![]()
George zei:ik heb wel een hekel aan gothics , alto's die zichzelf zo SPECIAAL VOELEN
nou, wat is er speciaal aan in een kudde bloed uitwisselen?
DBC01 zei:Zeg maarre, DvO ben benieuwd naar jouw persoonlijke invulling van 'Gothic' zijn, ik wacht nog steeds...

verdoemenis.
Rob G zei:

http://www.ufovideo.net/GOTHICBABES.htmDBC01 zei:Zeg maarre, DvO ben benieuwd naar jouw persoonlijke invulling van 'Gothic' zijn, ik wacht nog steeds...

).SageFrancis zei:We zijn allemaal kneusjes. alto's, bb'ers, gothics, breezah's.
We hebben allemaal een ego van hier tot tokio.
Waarom doe je aan bb? Voor je ego? inderdaad.
Waarom wil je er uitzien als een spook, wit gezicht en die shit? voor je ego? inderdaad.
Waarom wil je breezah zijn? omdat je dan chickies kan scoren? voor je ego? inderdaad.
We zijn allemaal 1 voor 1 egoisten. Diep in ons hart weten we dat ook wel maar we willen het niet toegeven.
Mag ik dan de eerste zijn die zegt:
"IK DOE AAN BB OM MIJN EGO TE STRELEN! IT MAKES ME LOOK GOOD! HELLA GOOD!(en het voelt verdomde goed om te zien dat je vooruitgang boekt.)"
Iedereen heeft wel een superieur gevoel. Een lonsdaler denkt dat hij meer is dan een allochtoon, en een allochtoon denkt dat hij meer is dan een nederlander. Een gothic denkt dat hij meer is dan iemand zonder schmink en wilt zich zo uiten.
Gelukkig onderscheiden wij ons ook van de gothics, en zijn wij ook meelopers. Wij gaan ook 1 voor 1 met de groep mee. Dus eigenlijk, zijn we allemaal het zelfde. Hebben jullie nooit dat je eerst iets tegen iemand hebt zonder dat je hem kent, en dat je die persoon dan bij toeval leert kennen en dan denkt "damn... heb ik hem even verkeerd ingeschat, zo'n stumpert is het dan ook weer niet."? Ik heb dat een paar keer gehad, en dat heeft voor mij genoeg gezegd, geen oppervlakkige vooroordelen meer(probeer ik).
DvO zei:Gewoon een normale dag dus
Mijn denkwijzens over bepaalde dingen zijn gewoon anders, dan normaal.
Dat maakt mij in mijn ogen Gothic. Niet de manier waarop ik me kleed aangezien ik me gewoon normaal kleed en met mn leren FONZIE jasje over straat huppel.
En ik kan best wel op een gothic chick geilen, alleen kijken ze mij niet aan![]()