AndroidHealthClinic

Graag advies gevraagd

Bezoekers in dit topic

Ligt eraan wat je doet. Ik kan veiliger falen met losse barbell dan in smith machine met bijvoorbeeld squat of bench.
Maar jij bent een vette powerliftster. Dus dat boeit niemand.
 
In ieder geval afvallen gaat goed in de ochtend de brinta eten gaat steeds makkelijker (Klinkt raar maar heb echt zin om het in de ochtend te eten ipv dat ik er tegen op keek omdat net nat karton is) weeg alles nog steeds af en blijf hier wel updates plaatsen.
 
In ieder geval afvallen gaat goed in de ochtend de brinta eten gaat steeds makkelijker (Klinkt raar maar heb echt zin om het in de ochtend te eten ipv dat ik er tegen op keek omdat net nat karton is) weeg alles nog steeds af en blijf hier wel updates plaatsen.

Hoe gaat het bijhouden van de kcal elke dag? Kun je neerzetten hoeveel kcal je elke dag tot nu toe op hebt?
 
Dat ben ik niet, maar ik denk dat een powerlifter wel meer weet van veilig falen met barbells dan een oude haat troll als jij.
Ga jij lekker falen met je bb bench press :thumb: ik hou er niet van om vast te zitten itt you.
 
Hoe gaat het bijhouden van de kcal elke dag? Kun je neerzetten hoeveel kcal je elke dag tot nu toe op hebt?
2200 kcal probeer ik aan te houden zo als mij werd geadviseerd. Is soms iets je minder maar ga er niet over heen. Net bijvoorbeeld mijn brinta op 195ml melk 36gr brinta en 15 gr rozijnen en dat is 365 kcal en zit goed vol.

Edit: De rozijnen zijn van die in zo'n doosje voor kinderen maar haal ze als nog uit doosje en weeg ze af ongeacht wat de verpakking vermeld. Kan maar beter zeker zijn.
 
Ga jij lekker falen met je bb bench press :thumb: ik hou er niet van om vast te zitten itt you.

Want met smith machine zit je niet vast? :roflol: met losse barbell kan je nog 1 kant op of rollen. Mja jij tikt waarschijnlijk je borst niet eens aan met smith en daarom kun je gerust falen, wat je waarschijnlijk vaak doet.

2200 kcal probeer ik aan te houden zo als mij werd geadviseerd. Is soms iets je minder maar ga er niet over heen. Net bijvoorbeeld mijn brinta op 195ml melk 36gr brinta en 15 gr rozijnen en dat is 365 kcal en zit goed vol.

Edit: De rozijnen zijn van die in zo'n doosje voor kinderen maar haal ze als nog uit doosje en weeg ze af ongeacht wat de verpakking vermeld. Kan maar beter zeker zijn.

Als een verpakking zegt x gram x kcal dan zou ik niet nog eens afwegen (dit om obsessie gedrag te voorkomen).
Heb je geen lijstje met elke dag tot zover je totaal kcal?
 
trainen met machines of losse gewichten maakt geen reet uit als je maar progressief overload bereikt en alle spiergroepen goed kan aanpakken.
 
Back
Naar boven