Fitness Seller

Graag advies gevraagd

Even een vraagje tussendoor ik las dat iemand zij dat ik niet genoeg eiwitten en vetten binnen zou krijgen en dat onvoldoende vetten zouden lijden tot iets met testostorone. Wat zijn de aanbevolen waardes voor mij die ik zou moeten proberen te halen. De sportschool waar ik sport daar zij de eigenaar dat ik zo ie zo 1gr eiwitten per kilo lichaams gewicht zou moeten nemen maar aangezien de meeste mensen die mij tot nu dingen hebben geadviseerd blijken ver van de waarheid te zitten. En aangezien ik alles kon vragen dacht dan vraag ik dat ook gelijk even zo dat ik daar mee aan de slag kan.
Theorie richtlijnen:
2gr eiwitten / bw
1gr vet / bw
Rest vd kcal opvullen met koolhydraten en hierin snijd je ook als je de kcal verlaagd in je cut.

Top heel erg bedankt! Ga het gelijk ff noteren en mee aan de slag.
Met een hoog vetpercentage (lichamelijker wijs) en een lage calorische inname doordat je aan het cutten bent zou je wel met iets minder eiwitten en vetten kunnen als je anders amper koolhydraten kunt verwerken in je eetschema en daardoor in de knel komt.

400 ml melk zag je aan t maatstreepje in de pan... en het is 222 gram.
Denk dat je een bril nodig hebt. 😉

Kijk je naar t maatstreepje in de pan als alles opgewarmd is? Dan zou t kunnen. Brinta zet uit.
Of weeg je de melk na opwarmen en giet je t bij de brinta? Bij opwarmen verdampt er eea.

Misschien lullige vragen maar toch...

“ik gok” “ons steelpannetje strepen” “ik denk” “500/600 kcal ongeveer”….

Waar zal ik beginnen….

Lang verhaal kort voordat ik weer bonuspunten krijg: Je voedingsschema is waardeloos zolang je niet elke gram afweegt op de weegschaal. Op gevoel moet je met je vriendin spelen, maar voeding moet accuraat MITS je een doel hebt.
doe maar nergens beginnen. Hoe vaak het al gezegd is en elke keer weer een tipje van de sluier aka extra kcal

Theorie richtlijnen:
2gr eiwitten / bw
1gr vet / bw
Rest vd kcal opvullen met koolhydraten en hierin snijd je ook als je de kcal verlaagd in je cut.
beetje muggenziften :p
eiwitten tussen de 1,6-1,8 gram per kg gewicht is zat zeker op hoog vet%
vet 40% van de bmr (bij bmr van 1800 ongeveer 80 gram)

Even een vraagje tussendoor ik las dat iemand zij dat ik niet genoeg eiwitten en vetten binnen zou krijgen en dat onvoldoende vetten zouden lijden tot iets met testostorone. Wat zijn de aanbevolen waardes voor mij die ik zou moeten proberen te halen. De sportschool waar ik sport daar zij de eigenaar dat ik zo ie zo 1gr eiwitten per kilo lichaams gewicht zou moeten nemen maar aangezien de meeste mensen die mij tot nu dingen hebben geadviseerd blijken ver van de waarheid te zitten. En aangezien ik alles kon vragen dacht dan vraag ik dat ook gelijk even zo dat ik daar mee aan de slag kan.
2 gram eiwit
1 gram vet
Rest koolhydraten
Per kilo lichaamsgewicht en je zit wel safe

Edit ak had het al benoemd

Ik zou gelijk een andere sportschool zoeken als de eigenaar dit adviseert… verder is je vraag al beantwoord zag ik :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou gelijk een andere sportschool zoeken als de eigenaar dit adviseert… verder is je vraag al beantwoord zag ik :)
Ik luister er gewoon niet naar en doe gewoon mijn workout daar en thats it. Eigenaar heeft wel vaker dingen gezegd waar van ik dacht hmmm zo als dat ik alles op machines zou moeten trainen maar luister ik gewoon niet naar.

Ik luister er gewoon niet naar en doe gewoon mijn workout daar en thats it. Eigenaar heeft wel vaker dingen gezegd waar van ik dacht hmmm zo als dat ik alles op machines zou moeten trainen maar luister ik gewoon niet naar.
Niks mis met machines. Zeker als je alleen traint kun je beter zwaar trainen met machines dan met db of bb. Is veiliger.

Dan kan ie ook subtiel zeggen dat je uitvoering met free weight oefeningen ruk is

• Topic Starter Topic Starter
Dan kan ie ook subtiel zeggen dat je uitvoering met free weight oefeningen ruk is
Doe een combinatie van free weight en machines maar machines alleen vind ik niks. Zou bijvoorbeeld voor borst chest press machine pec fly machine moeten doen. Ik doe liever bench press en eventueel nog incline bench press en pec fly machine kan wel maar soms is gewoon met dumbell ook wel fijn. Uitvoering is gewoon goed hoor maar hij geeft iedereen zelfde schema en dat is machine only en machine only vind ik niks

Doe een combinatie van free weight en machines maar machines alleen vind ik niks. Zou bijvoorbeeld voor borst chest press machine pec fly machine moeten doen. Ik doe liever bench press en eventueel nog incline bench press en pec fly machine kan wel maar soms is gewoon met dumbell ook wel fijn. Uitvoering is gewoon goed hoor maar hij geeft iedereen zelfde schema en dat is machine only en machine only vind ik niks
Net wat jij wilt, free weight is goed, combi van ook, of alleen machines

Terug
Naar boven