AndroidHealthClinic

graag jullie goede raad!

Status
Niet open voor verdere reacties.

MatthiasE

Novice
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
86kg
Ik zou graag beginnen met een kuur.
Ik ben 19j, 1m94 en weeg momenteel 86kg.
Ik doe ook al een tijdje fitness maar eet gewoon wat de pot schaft (voedingsschema in aanmaak)
Zouden jullie mij de perfecte kuur kunnen aanraden?
Alvast bedankt!

Je bent te jong volgens de regels en je snapt niks van bodybuilding dus pls go

Als je ergens ECHT voor wil gaan, ben je nooit te jong toch?

jij wilt er niet ECHT voor gaan want ook wanneer je kuurt heb je enorm veel discipline nodig, iets wat jij niet hebt gezien je stats en "eetschema is nog in de maak".

EDIT

SPOT FOR SALE ON PAGE 1.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
jij wilt er niet ECHT voor gaan want ook wanneer je kuurt heb je enorm veel discipline nodig, iets wat jij niet hebt gezien je stats en "eetschema is nog in de maak".

Wanneer ik met de kuur begin zal ik er zeker voor gaan... Het belangrijkste blijft natuurlijk zoals jij ook aanhaald het eetschema... maar ik wil met dat schema eerts nog tot het einde van het jaar natuurlijk trainen. Maar ik vraag jullie nu gewoon al raad voor welke kuur ik eventueel zou nemen dan...

Als je ergens ECHT voor wil gaan, ben je nooit te jong toch?
Als je er ECHT voor wilt gaan, eet je niet wat de pot schaft maar had je allang een voedingsschema.

Wanneer ik met de kuur begin zal ik er zeker voor gaan... Het belangrijkste blijft natuurlijk zoals jij ook aanhaald het eetschema... maar ik wil met dat schema eerts nog tot het einde van het jaar natuurlijk trainen. Maar ik vraag jullie nu gewoon al raad voor welke kuur ik eventueel zou nemen dan...
Dus je wilt er pas voor gaan als je eenmaal je kuur hebt? En niet daarvoor al?

summer time roiders :roflol:

Het belangrijkste blijft, een goed eetschema in combinatie met een goed trainingsschema (waar jij goed op reageert en dus geen kopie is van iemand anders. Daarvoor moet je al een eind trainen) en rust.

Als je er ECHT voor wilt gaan, eet je niet wat de pot schaft maar had je allang een voedingsschema.

Dus je wilt er pas voor gaan als je eenmaal je kuur hebt? En niet daarvoor al?

Ik zeg toch net dak eerst nog met een voedingsschema tot het einde vant jaar ga trainen? En erna kuren...

Ik snap het niet, zelfs de roids gaan je niet veel helpen als je geen moeite steekt in je eten. Daarnaast train je nog te kort om daadwerkelijk hulpmiddelen nodig te hebben. Ga 2/3 jaar Naturel trainen en kom dan nog eens terug. Dit slaat nergens op. Je gaat geen fatsoenlijke gains maken en je lichaam raakt alleen maar uit balans.

Het belangrijkste blijft, een goed eetschema in combinatie met een goed trainingsschema (waar jij goed op reageert en dus geen kopie is van iemand anders. Daarvoor moet je al een eind trainen) en rust.

Ja das waar ik krijg de komende week men voedingsschema nu enkel men trainingsschema nog ik doe nu gewoon ma-woe-vrij: Biceps en borst en di-do-za: Rug, schouders en triceps

---------- Toegevoegd om 12:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:39 ----------

Ik snap het niet, zelfs de roids gaan je niet veel helpen als je geen moeite steekt in je eten. Daarnaast train je nog te kort om daadwerkelijk hulpmiddelen nodig te hebben. Ga 2/3 jaar Naturel trainen en kom dan nog eens terug. Dit slaat nergens op. Je gaat geen fatsoenlijke gains maken en je lichaam raakt alleen maar uit balans.

Ik train zoiezo nog tot het einde vant jaar naturel met voedingschema. Dus u raad aan nog enkele jaren gewoon naturel te trainen tot de max.?

Geen benen dus?

dit is me weer een pareltje aan het worden

:roflol:

OMG OMG IN please enjoy us! hoe kan je 190 zijn en 86 kg wegen en dan willen kuren. je bent 19... weetje wat het betekent als je gaat kuren op zo een jonge leeftd? gewoon weetje wat de medische gevolgen zijn?

OMG OMG IN please enjoy us! hoe kan je 190 zijn en 86 kg wegen en dan willen kuren. je bent 19... weetje wat het betekent als je gaat kuren op zo een jonge leeftd? gewoon weetje wat de medische gevolgen zijn?

Nog niet echt bij nagedacht. Tegen dat ik dat ga doen sta ik al wel een jaar verder. Daarom wil ik het aan jullie vragen... ik wil niet zomaar IETS pakken, want zo loopt het fout. Alvorens te kuren wil ik eerst voldoende op de hoogte zijn en weten waar ik mee bezig ben.

Nog niet echt bij nagedacht. Tegen dat ik dat ga doen sta ik al wel een jaar verder. Daarom wil ik het aan jullie vragen... ik wil niet zomaar IETS pakken, want zo loopt het fout. Alvorens te kuren wil ik eerst voldoende op de hoogte zijn en weten waar ik mee bezig ben.

Ga eerst maar eens trainen en een goede voedingsschema in me kaar zetten. Tot die tijd ben je een jaartje of 2 verder, pas dan mag je wel gaan kuren.

ja, probleem is dat een jaar verder nog steeds niet genoeg is. je bent niet volgroei, je hormoon huishouding is nogsteeds niet in balans, en met een jaar verder heb je nog steeds niet de nodige kennis over hoe voeding voor jou werkt (welke voedsel jij goed mee kan gainen) en welke trainingen goed bij jou passen. dit vergt jaren tijd. iig meeste beginnen sws wel eerder, maar zelfs dan is er een grens.
ik raad je gebruik op jouw leeftijd voor de komende 2-3 jaar af. op zn minst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven