AndroidHealthClinic

graag jullie goede raad!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog niet echt bij nagedacht. Tegen dat ik dat ga doen sta ik al wel een jaar verder. Daarom wil ik het aan jullie vragen... ik wil niet zomaar IETS pakken, want zo loopt het fout. Alvorens te kuren wil ik eerst voldoende op de hoogte zijn en weten waar ik mee bezig ben.

Een jaar verder zeg je en een post eerder zeg je nog dat je naturel tot eind dit jaar doorgaat. juli-december = 6maand. Dat is precies maar de helft van dat jaar verder.

Voetbal dus benen niet trainen
Dus het wordt weer zo'n topic.. :rolleyes:

Summerqueentje te pakken hiero...

Ik zaalvoetbal en kickbox :')

• Topic Starter Topic Starter
ja, probleem is dat een jaar verder nog steeds niet genoeg is. je bent niet volgroei, je hormoon huishouding is nogsteeds niet in balans, en met een jaar verder heb je nog steeds niet de nodige kennis over hoe voeding voor jou werkt (welke voedsel jij goed mee kan gainen) en welke trainingen goed bij jou passen. dit vergt jaren tijd. iig meeste beginnen sws wel eerder, maar zelfs dan is er een grens.
ik raad je gebruik op jouw leeftijd voor de komende 2-3 jaar af. op zn minst.
Ah oké goed! Eindelijk eens een deftig antwoord! ;) wat doen al die andere pippo's hier? Ahja want dat is een goede raad geven... ge verspild gwn uw eigen tijd ;)

---------- Toegevoegd om 14:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:36 ----------

Ga eerst maar eens trainen en een goede voedingsschema in me kaar zetten. Tot die tijd ben je een jaartje of 2 verder, pas dan mag je wel gaan kuren.

Oké bedankt!

Aye maatje, lees de sticky's in dit forumgedeelte.

Deze draad gaat anders helemaal mis.

Begrijp ik het nou verkeerd of traint ie alles 3x in de week? Behalve benen? Ma woe en vrij traint ie borst en rug? Dus 3x pw borst en rug? En de andere 3 dagen doet ie de rest? Ook 3x dus?

In ;)

Wat is precies je trainingsschema ?

50.000mg test e in een keer injecteren

Ik las recent in een topic dat je alvast met 1 tabletje per dat kan beginnen om je lichaam te laten wennen, dan iedere week verhogen tot maximaal 3 per dag. Was iets van Windrol ofzo wat die gast gebruikte.

Zijn maat is op die wijze ook al huge geworden! Met jou kennis en discpline zal je dus ook aardige progressie moeten boeken!

:)

Niet kuren <20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven