Fitness Seller

graag mening over mijn 1e kuur ?

jvb10

Cool Novice
Waardering
0
Mijn kuurvoorstel :

Ik ben 1,88m groot,weeg momenteel 83 kg heb een goed eetschema (laten berekenen)

Dit wordt mijn 1e kuur en die wil ik alsvolgt gaan doen

Mix van deca norma 2ml 100mg/ml - sustanon gg 250mg/ml

Deze mix wil ik 2 keer in de week pakken.

Heb ik hierbij naposin nodig (de eerste 3 weken) als kickstart of zegt iemand van :

naposin heb ik helmaal niet nodig of op een andere manier ???

Mij is verteld als ik deze kuur neem dat ik de laatste 2 weken van mijn kuur

(die uit 8 weken bestaat) 750-1000 IU HCG moet nemen (elke 2 dagen) en dit

1 week na de kuur moet aan houden (dus ook om de 2 dagen 750-1000 IU)

Mijn nakuur begint ongeveer 2.5-3 weken na laatste injectie van de mix en
die bstaat uit:
Elke dag : 50mg clomid en 20 mg nolvadex en dit 4 weken lang

Kun iemand mij hier meer over vertellen (of deze kuur mogelijk is voor mij,of dat ie te zwaar is)

Of heeft iemand toevallig een andere optie,zoja dan hoor ik dit graag

Deze kuur is wel gebasseerd op : 1 maal een kuur en daarna niet meer (tenzij het resultaat tegenvalt)

Ik hoop graag snel iets te horen,alvast bedankt jvb10

1 je kuur is te zwaar als 1ste keer vind ik persoonlijk

2de je kan nooit zegge of het je eerste en laatste kuur wordt...

maar als het zo is laat je dan maar gaan en dan wens ik je veel succes..

Geloof mij, eenmaal gekuurd en het is verdomd moeilijk om het niet meer te doen. (Zeker als je goed spul hebt gehad eerste keer) Kzou de deca zoals al vaak vermeld op dit forum twee weken vroeger beindigen dan de susta. Zo is je klap op het einde iets minder want deca kan soms link zijn inzake herstel...

Btw je kuurtje lijkt me wel wat kort zou toch zeker de sust 10 weken zetten...

Succes

• Topic Starter Topic Starter
hey ironmike86,

bedankt voor je mening,maar heb je toevallig een andere optie/voorstel ??
Alle info zou goed van pas kunnen komen,want ik ben er nog niet cker van daarom.Hoor het wel

dus als ik het goed begrijp philippe_no,zeg je dat ik sustanon 10 weken moet pakken en deca 8 weken ?? weet je ook iets over die naposin tabletten ??

philippe_no zei:
Geloof mij, eenmaal gekuurd en het is verdomd moeilijk om het niet meer te doen.Kzou de deca zoals al vaak vermeld op dit forum twee weken vroeger beindigen dan de susta. Zo is je klap op het einde iets minder want deca kan soms link zijn inzake herstel...

Btw je kuurtje lijkt me wel wat kort zou toch zeker de sust 10 weken zetten...

Succes

Ja deca op 8weken
en de sust op 10weken zetten.
Verder wat phil al zei, al je eenmaal geproeft hebt dan is het verdomde moeilijk om er vanaf te blijven.

{btw}
Bestaan die mensen echt die maar 1kuur hebben genomen en daarna nooooit meer:D ;)

Ja dat bedoel ik zo is de deca eerder uit je stysteem als de susta en zal je gemakkelijker recuperen na de kuur.
Wat de naposim betreft zou ik hem toch minstens 4 weken doortrekken als je hem dan toch perse wil gebruiken, je gaat toch voor massa... Je zult wel wat vocht opnemen maja dat heb je cvan de susta en deca ook dus moet je erbij nemen.

@xlarge: als die er al zouden zijn zitten ze in een dwangbuis of buiten het bereik van AAS:D

Once you turn to the darkside....there's No way back..:D

Lekker kuurtje hoor!

waarom sust? neem toch test-e geeft stabielere bloedwaardes tenzij je de sust eod gaat zetten. laat je pct doorlopen tot je hersteld bent en houd niet vast aan een vooraf gesteld aantal weken.

voor de rest is alles wel gezegd hier.

1 keer kuren en dan stoppen,tuurlijk;)

-rodge

Ik heb wel eens een poll gezien op een fitness forum waarin gevraagd werd hoe vaak men had gekuurd. Er waren veel mensen die 2 keer gekuurd hadden en mensen die meer dan 20 keer gekuurd hadden.

Dus imo heb je de beachboy die kuurt om z'n doel te bereiken en je hebt de bodybuilder die koste wat het kost groot wil worden/zijn.

zo word je kuur dus:

1-4 30mg d-bol (naposim)
1-8 400mg deca
1-10 500mg test enanthate of sust

ik denk persoonlijk dat je net zo lekker gaat op de helft
200mg deca en 250 mg test e zeker als eerste kuur,
je zult merken als je het hebt geproefd er eigenlijk geen weg meer terug is dus bewaar je dosering als tweede kuur.

je zou de d-bol er best in kunnen laten of kiezen voor winny inject 50mg eod.

succes

bedankt

Bedankt iedereen voor jullie menig,ik denk dat ik er nu wel uit ben.
groeten...

vind de doseringen ook wat hoog voor een eerste kuur..
je zou ook voor 500mg test e en 200mg deca kunnen gaan, als je niet wilt halveren met de doseringen!!

Terug
Naar boven