AndroidHealthClinic

Gran Canaria nog meer pauper dan verwacht

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
'Knokploegen mishandelen toeristen Gran Canaria'

AMSTERDAM - Toeristen op het Spaanse eiland Gran Canaria worden met enige regelmaat mishandeld door lokale knokploegen. Dat zegt de Nederlandse Vereniging Canarias (NVC) dinsdag in De Telegraaf.

De politie heeft toeristen volgens de krant inmiddels gewaarschuwde 's avonds niet alleen op pad te gaan.

De 27-jarige David Flipse uit het Noord-Hollandse Assendelft werd zondag op het Spaanse eiland door een groep van zes Spanjaarden in elkaar geslagen, meldt de krant. De man moest voor zijn verwondingen worden behandeld in het ziekenhuis en heeft aangifte gedaan bij de Spaanse politie.

Gedronken

"Onlangs is een Zweedse student doodgeslagen en een Engelsman zwaar mishandeld", zegt NVC-woordvoerder Riet Smith in de krant. Ook Lex Thoonen, van het lokale magazine voor Nederlanders, raadt toeristen aan om 's nachts minimaal met zijn tweeën over straat te gaan. "Vooral als je ook nog hebt gedronken."

Branchevereniging ANVR stelt in de krant dat iemand die in Amsterdam uitgaat ook kan worden overvallen. "De veiligheid van de mensen valt niet onder de verantwoordelijkheid van de touroperators".

Nu.nl
-------------------------------------------------

Dat G.C. barst van de noord-Afrikaanse zelfstandige ondernermers dat wist ik wel maar dat Spanjaarden hun eigen bron van inkomsten gaan aanvallen...?

Het zal je maar gebeuren dat je door 6 gasten in elkaar geslagen wordt. :S

Oktober naar een ander Canarisch eiland. Hopelijk daar niet dit soort gezeik.

Hoeveel inwoners heeft dat Gran Canaria eigenlijk?
Lijkt mij dat die gasten vrij snel opgespoord moeten kunnen worden (als de politie dat echt graag zou willen).

Oktober naar een ander Canarisch eiland. Hopelijk daar niet dit soort gezeik.

Hoeveel inwoners heeft dat Gran Canaria eigenlijk?
Lijkt mij dat die gasten vrij snel opgespoord moeten kunnen worden (als de politie dat echt graag zou willen).

Pas op als je aan het strand ligt dat ze je niet proberen terug te duwen in zee ;)

Hahaha lol, zit ik zojuist nog te verkondigen dat Spanjaarden onbeleefd en arrogant zijn tegen toeristen, lees ik nu dat ze de toeristen in elkaar slaan met knokploegen. :roflol:

Als ze dat volhouden dan blijven al die rottoeristen vanzelf een keer weg. :thumbup:
(en dan gaat Spanje economisch volgens mij redelijk naar de klote :roflol: bijt niet de hand die je voedt ofzoiets)

Wat raar, Ik had op tenerife de mooiste tijd van me leven en de mensen waren daar super aardig!

Ik weet nog wel een keer dat ik niet wist wat EI in het spaans was. Ik bleef maar wijzen in die winkel en uiteindelijk had het grietje mij alle namen van mijn boodschappen geleerd in het spaans :D

De DBB knokploeg moet die spaanse ecto's maar eens een bezoekje brengen denk ik :lol:

• Topic Starter Topic Starter
Wat raar, Ik had op tenerife de mooiste tijd van me leven en de mensen waren daar super aardig!

Ik weet nog wel een keer dat ik niet wist wat EI in het spaans was. Ik bleef maar wijzen in die winkel en uiteindelijk had het grietje mij alle namen van mijn boodschappen geleerd in het spaans :D

Lieverd het gaat hier om GRAN CANARIA dus niet om Tenerife.

leuk nieuws. Ik pak morgen het vliegtuig naar gran canaria...:cool:

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap nog steeds niet wat mensen aantrekt op die rechtenloze pauper- eilandjes daarzo. Twintig jaar geleden was het een mooi oord, maar tegenwoordig minstens even pauper als de Costa Brava. Dronken Engelsen, duizenden zakkenrollers, cheap entertainment en een lage kwaliteit aan accomodaties.

Ik snap nog steeds niet wat mensen aantrekt op die rechtenloze pauper- eilandjes daarzo. Twintig jaar geleden was het een mooi oord, maar tegenwoordig minstens even pauper als de Costa Brava. Dronken Engelsen, duizenden zakkenrollers, cheap entertainment en een lage kwaliteit aan accomodaties.

Ach zo ook Griekenland...

dbb knokploeg meets gran canaria knokploeg?

Dat zeg jij...
Ben benieuwd of ik er nog wat van ga merken daar. Ik denk het niet

Terug
Naar boven