Fitness Seller

Gran Canaria nog meer pauper dan verwacht

Nouuuuu 2000 P.P. toch echt niet hoor, dat hebben die k*tpaupers ook echt niet te besteden. Ik weet wel ongeveer wat er in hun portemonnee zit en naast de reis van 399 euro MAXIMAAL zal dat nog een leuke750 euro voor 15 dagen zijn maar niet meer.

Daarom hebben veel van dat soort gastjes na 1 week hun budget al verzopen. :D

Maar dan ben je ook al 1150EUR gemiddeld p.p kwijt, en voor mij zijn Lorret en Salou al even interessant als een bezoek aan de gemiddelde Skihut.

Voor 1/4 van dat geld kun je je hier binnen NL gedurende 2 weken ook een Korsakov-syndroom zuipen, daarvoor hoef je niet weg als je vakantiegevoel uit lallen, kotsen en zuipen bestaat.

En voor de volle 1150EUR, zijn er vast wel betere oorden te vinden.

Ik snap nog steeds niet wat mensen aantrekt op die rechtenloze pauper- eilandjes daarzo. Twintig jaar geleden was het een mooi oord, maar tegenwoordig minstens even pauper als de Costa Brava. Dronken Engelsen, duizenden zakkenrollers, cheap entertainment en een lage kwaliteit aan accomodaties.

eilandjes? Het gaat hier over Gran Canaria hoor. Tenerife is geen enkel probleem en ook Fuerteventura waar ik een paar weken geleden ben geweest is het hartstikke gezellig en geen rellen gezien daar.

eilandjes? Het gaat hier over Gran Canaria hoor. Tenerife is geen enkel probleem en ook Fuerteventura waar ik een paar weken geleden ben geweest is het hartstikke gezellig en geen rellen gezien daar.

Tenerife is ook al een stukje duurder dan Lorret, Salou.

Dat soort groepjes zoeken de goedkoopste mogelijke vakanties in de meest beruchte badplaatsen uit, en dan niet met als doel om wat vd omgeving te zien. ;)

Tenerife is ook al een stukje duurder dan Lorret, Salou.

Dat soort groepjes zoeken de goedkoopste mogelijke vakanties in de meest beruchte badplaatsen uit, en dan niet met als doel om wat vd omgeving te zien. ;)

dat heeft me nooit getrokken inderdaad. Keertje naar Blanes geweest toen ik 15 was, maar dat was helemaal niks. Dat mensen naar plaatsen als Lloret en Salou gaan vind ik nog steeds verbazingwekkend.

• Topic Starter Topic Starter

Je bedoelt die vulkaanplaat naast Tenerife? Is er ook nog een andere, die heet Fuerte Ventura, ook al zo'n maanlandschap waar je niks hebt te zoeken.

gran canaria, mooie meiden, veel machos.
ex vriendinnetje was van daar en tijdens de carnavalperiode (wanneer alle dames halfnaakt door de steden zwabberen) kunnen ze amper met hun poten van de meiden hun lijf blijven. intimiderende klootzakjes zijn het die spanjaardjes.

Heb nooit veel last van Spanjaarden aan de deur gehad trouwens.

Heel af en toe kwam er wat superfout volk ineens opduiken maar dat was logisch want ik stond aan de 'Grote Rivier' in Lloret, de hoofdstraat waar alles en iedereen langskomt dus ook de Gitanos, Morros en dergelijke.

Even zwaaien naar die leuke donkerblauwe bestelwagen met 12 man erin en roetssssjjj daar kwamen ze aangereden hehehehe :D
Aanwijzen wie er lastig is en de stok erover! Dat zal het tuig leren.

zijn het eigenlijk vechterbaasjes aan de deur DBC? ik kan er wel inkomen dat zo'n arische blok als jij die kerels wel doet afschrikken of vergis ik mij?
de eerste buffe spanjaard moet ik eigenlijk nog tegenkomen.

Klopt. Spanjaarden zijn vrij klein en niet echt into BB. Ze scholden me altijd uit van een afstand. Werden ze boos want ik ging er dan expres half onderuit verveeld bijstaan en noemde ze 'payasito' (clowntje). Dat is voor hun een vreselijk, vre-se-lijk denigrerende term. Gingen ze springen en roepen 'straks man, straks om 5 uur als je dit pand uitloopt dan ben je dood!' blèr! :D:D:D
En altijd in groepjes hè, dat wel. Soms werd ik zo giftig, daagde ik de hele groep uit. Waren er dan 7 of 8. Maar niemand durft als eerste naar voren te komen en de beuk erin te gooien. Dat weet je gewoon, hun gemiddelde lengte was nog geen 1.70m en wogen nog geen 65kg per stuk hehe.

Spaanse clubeigenaren hebben graag noord of oost-Europese types aan de deur. Wij hebben een grotere bek, zijn niet zo snel bang en hebben veel natuurljk overwicht door onze gemiddelde lengte.

Zo te horen geen reden om terug te verlangen naar de spaanse costa's en eilanden waar je in recordtijd een kapitaal kan wegzuipen. :rolleyes:

De canarische eilanden waren 20 jaar geleden nog leuk toen toen die paupers dat nog niet konden betalen. Ik denk trouwens dat ze over een jaar of tien flink last gaan krijgen van de concurrentie uit oost europa en opeens poeslief worden tegen de overgebleven toeristen.

'Knokploegen mishandelen toeristen Gran Canaria'

AMSTERDAM - Toeristen op het Spaanse eiland Gran Canaria worden met enige regelmaat mishandeld door lokale knokploegen. Dat zegt de Nederlandse Vereniging Canarias (NVC) dinsdag in De Telegraaf.

De politie heeft toeristen volgens de krant inmiddels gewaarschuwde 's avonds niet alleen op pad te gaan.

De 27-jarige David Flipse uit het Noord-Hollandse Assendelft werd zondag op het Spaanse eiland door een groep van zes Spanjaarden in elkaar geslagen, meldt de krant. De man moest voor zijn verwondingen worden behandeld in het ziekenhuis en heeft aangifte gedaan bij de Spaanse politie.

Gedronken

"Onlangs is een Zweedse student doodgeslagen en een Engelsman zwaar mishandeld", zegt NVC-woordvoerder Riet Smith in de krant. Ook Lex Thoonen, van het lokale magazine voor Nederlanders, raadt toeristen aan om 's nachts minimaal met zijn tweeën over straat te gaan. "Vooral als je ook nog hebt gedronken."

Branchevereniging ANVR stelt in de krant dat iemand die in Amsterdam uitgaat ook kan worden overvallen. "De veiligheid van de mensen valt niet onder de verantwoordelijkheid van de touroperators".

Nu.nl
-------------------------------------------------

Dat G.C. barst van de noord-Afrikaanse zelfstandige ondernermers dat wist ik wel maar dat Spanjaarden hun eigen bron van inkomsten gaan aanvallen...?

Gaan we niet s met een DBB deligatie op vakantie naar Gran Canaria :D :hamer: :shoot:

Terug
Naar boven