Wel grappig opa dat jij dit zegt
Als 35 jarige op een scooter rijden

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wel grappig opa dat jij dit zegt![]()
Als 35 jarige op een scooter rijden![]()
Opa moet toch iets doen om zich jong te blijven voelen. Alles onder het motto: je bent zo oud als je jezelf voelt.Ik snap nog steeds niet wat mensen aantrekt op die rechtenloze pauper- eilandjes daarzo. Twintig jaar geleden was het een mooi oord, maar tegenwoordig minstens even pauper als de Costa Brava. Dronken Engelsen, duizenden zakkenrollers, cheap entertainment en een lage kwaliteit aan accomodaties.
Opa zit gewoon in een midlife.
Jonge vrouw, brommer (motor kan niet, heeft geen rijbewijs).
Is wel al vroeg of niet 35?
Zou ik dat over 7 jaar al hebben.
Is de vrouw 37. Pff als ik daar nu aan denk, denk ik dat ik vast een scooter ga aanschaffen![]()

Oktober naar een ander Canarisch eiland. Hopelijk daar niet dit soort gezeik.
Hoeveel inwoners heeft dat Gran Canaria eigenlijk?
Lijkt mij dat die gasten vrij snel opgespoord moeten kunnen worden (als de politie dat echt graag zou willen).

Is de vrouw 37. Pff als ik daar nu aan denk, denk ik dat ik vast een scooter ga aanschaffen![]()

Ik leg het nog één keertje uit maar dan echt lezen en geen bierkes achterover slaan dikke!

Ik leg het nog één keertje uit maar dan echt lezen en geen bierkes achterover slaan dikke!

Waar moeten we dan heen DBC? Waar kan een DBB'er nog wel rustig over straat zonder afgeranselt te worden? Verlos ons... Belgie?
Misschien moet je eens een keer mee naar Marbella.... wel een beetje duurdoenerij en opschepperij daar maar verder prima om er rond te hangen / wonen.

Wil ik graag eens zien, lijkt me echt wat voor mij.![]()
Lekker tuffen over de kade van de haven van Puerto Banus

DBC-> Woont in binnenstad.
Auto?
-Geen parkeerplekken of anders dik betalen voor vergunning;
-Nergens weg te zetten want er zijn te weinig parkeerplekken;
-Auto moet in garage (€€) i.v.m. diefstal en/of vernieling;
-Afstanden binnen de 50km is de scooter +/- 3 keer sneller dan de auto.
Zo, wat is die scooter toch een rare oplossing!
Veel mensen die in de binnenstad van bijv. Amsterdam wonen verkiezen een scooter boven een auto.
Midlife? Al drie keer gehad. De laatste keer was het toen ik een andere boer voor de gek hield, nu ben jij het Rikkie!
Enne, dat van die jongere vrouw is nog steeds een dankbare frustratie voor velen, wist niet dat jij er ook over inzat ouwe, kop op, ieder krijgt wat ze toekomt, jij kreeg d'r een kind van, wees blij!![]()

No way!

Schiet je altijd zo in de verdediging? Met je scooter...Ik leg het nog één keertje uit maar dan echt lezen en geen bierkes achterover slaan dikke!
DBC-> Woont in binnenstad.
Auto?
-Geen parkeerplekken of anders dik betalen voor vergunning;
-Nergens weg te zetten want er zijn te weinig parkeerplekken;
-Auto moet in garage (€€) i.v.m. diefstal en/of vernieling;
-Afstanden binnen de 50km is de scooter +/- 3 keer sneller dan de auto.
Zo, wat is die scooter toch een rare oplossing!
Veel mensen die in de binnenstad van bijv. Amsterdam wonen verkiezen een scooter boven een auto.
Midlife? Al drie keer gehad. De laatste keer was het toen ik een andere boer voor de gek hield, nu ben jij het Rikkie!
Enne, dat van die jongere vrouw is nog steeds een dankbare frustratie voor velen, wist niet dat jij er ook over inzat ouwe, kop op, ieder krijgt wat ze toekomt, jij kreeg d'r een kind van, wees blij!![]()