AndroidHealthClinic

Gran Canaria nog meer pauper dan verwacht

Opa zit gewoon in een midlife.
Jonge vrouw, brommer (motor kan niet, heeft geen rijbewijs:)).
Is wel al vroeg of niet 35?
Zou ik dat over 7 jaar al hebben.
Is de vrouw 37. Pff als ik daar nu aan denk, denk ik dat ik vast een scooter ga aanschaffen;)

Ben ooit op Gran Canaria geweest en mijn god wat een dooie tyfuszooi daar zeg.

Nooit weer!

Ik snap nog steeds niet wat mensen aantrekt op die rechtenloze pauper- eilandjes daarzo. Twintig jaar geleden was het een mooi oord, maar tegenwoordig minstens even pauper als de Costa Brava. Dronken Engelsen, duizenden zakkenrollers, cheap entertainment en een lage kwaliteit aan accomodaties.

Waar moeten we dan heen DBC? Waar kan een DBB'er nog wel rustig over straat zonder afgeranselt te worden? Verlos ons... Belgie?

Misschien moet je eens een keer mee naar Marbella.... wel een beetje duurdoenerij en opschepperij daar maar verder prima om er rond te hangen / wonen.

Is de vrouw 37. Pff als ik daar nu aan denk, denk ik dat ik vast een scooter ga aanschaffen;)

komt door de hormoonhuishouding van DBC. Die is al jaren van slag ;)

Het lijken de Spaanse costa's wel...

Oktober naar een ander Canarisch eiland. Hopelijk daar niet dit soort gezeik.

Hoeveel inwoners heeft dat Gran Canaria eigenlijk?
Lijkt mij dat die gasten vrij snel opgespoord moeten kunnen worden (als de politie dat echt graag zou willen).

Alsof ze jou aan durven te vallen:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter

:D:D:D Ik leg het nog één keertje uit maar dan echt lezen en geen bierkes achterover slaan dikke!

DBC-> Woont in binnenstad.

Auto?
-Geen parkeerplekken of anders dik betalen voor vergunning;
-Nergens weg te zetten want er zijn te weinig parkeerplekken;
-Auto moet in garage (€€) i.v.m. diefstal en/of vernieling;
-Afstanden binnen de 50km is de scooter +/- 3 keer sneller dan de auto.

Zo, wat is die scooter toch een rare oplossing! :roflol:
Veel mensen die in de binnenstad van bijv. Amsterdam wonen verkiezen een scooter boven een auto. :cool:

Midlife? Al drie keer gehad. De laatste keer was het toen ik een andere boer voor de gek hield, nu ben jij het Rikkie! :D
Enne, dat van die jongere vrouw is nog steeds een dankbare frustratie voor velen, wist niet dat jij er ook over inzat ouwe, kop op, ieder krijgt wat ze toekomt, jij kreg d'r een kind van, wees blij! :D

:D:D:D Ik leg het nog één keertje uit maar dan echt lezen en geen bierkes achterover slaan dikke!

Auto?

Veel mensen die in de binnenstad van bijv. Amsterdam wonen verkiezen een scooter boven een auto. :cool:

Midlife? Al drie keer gehad. De laatste keer was het toen ik een andere boer voor de gek hield, nu ben jij het Rikkie! :D
Enne, dat van die jongere vrouw is nog steeds een dankbare frustratie voor velen, wist niet dat jij er ook over inzat ouwe, kop op, ieder krijgt wat ze toekomt, jij kreeg d'r een kind van, wees blij! :D

Waar moeten we dan heen DBC? Waar kan een DBB'er nog wel rustig over straat zonder afgeranselt te worden? Verlos ons... Belgie?

Misschien moet je eens een keer mee naar Marbella.... wel een beetje duurdoenerij en opschepperij daar maar verder prima om er rond te hangen / wonen.

Oooooh YES Marbella! :D :thumbs:

Wil ik graag eens zien, lijkt me echt wat voor mij. :)

Ff terzijde:

Ik ben in 2000 samen met een maat en mn ouwe lui naar Salou geweest. We waren er in '94 ook geweest en dat was prima bevallen.

Dat was net die zomer dat dat programma Hete kussen uit Salou van Jambers op tv werd uitgezonden. Half puberend NL was dus diep onder de indruk van de schaarsgeklede dames en het overmatige vloeien van drank en gingen massaal vakanties boeken naar Salou.

Resultaat;

Het merendeel van die gastjes hadden het daar voor de bouwvak begon al zo bont gemaakt dat de Spanjaarden de Hollandse toeristen, met name de jonge knapen, al helemaal zat waren.

Wij gingen er dus in augustus naartoe, en daarvoor was er al een groot deel van een hotel in vlammen opgegaan omdat bezopen Hollandse jochies brandende dingen naar beneden gooiden. Ik heb het hotel gezien en 2 benedenverdiepingen waren in vlammen opgegaan. Hotelkamers werden vernield, vuilnis van het balkon afgemieterd. Politie die regelmatig hotelkamers van dat soort groepen binnenvielen.

Dus wij moesten tijdens het stappen op de tenen lopen omdat je anders een bende Spanjolen van rond de 20jr achter je aan kreeg. Ik hoorde van een propper dat een Hollandse vader met zn zoon door een paar Spanjolen te pakken was genomen en dat ze de vader neer hadden gestoken. Omdat ze Hollanders waren.

Ik liep met mn maat en nog een gast die we hadden ontmoet door een smal zijstraatje. Stonden er een stuk of 7 Spaanse hardrockers voor een bar. Op het moment dat wij 3en erlangs liepen wilden ze mij laten struikelen. Ik helemaal pissig en wilde erop af lopen, maar die andere 2 trokken me maar mee omdat er een aardige groep stond.

Bij Snoopys hadden ze ook iets leuks bedacht om ruzie te kunnen trappen met Hollanders. Dan stonden er een paar geile spaanse sloeries op de dansvloer en op het moment dat je dan een van die wijven aanspreekt had je meteen een stel spaanse gasten in je nek die ff willen weten wat jij met hun vrouwen moet.

Zo was er nog een gozer door een spanjaard met een riem bewerkt omdat ie naar zon mokkel toestapte.

Enfin, wij wilden onze tanden graag nog wat langer in onze mond houden dus zijn we een week eerder teruggevlogen. We hadden 14dgn geboekt.

Auto?

Enne, dat van die jongere vrouw is nog steeds een dankbare frustratie voor velen, wist niet dat jij er ook over inzat ouwe, kop op, ieder krijgt wat ze toekomt, jij kreeg d'r een kind van, wees blij! :D

Ik zal er even kort op ingaan opa:)
Ik woon zelf ook in een stad. Zoals je misschien weet de oudste stad van Nederland. Ben zelfs geboren in het centrum, dus het woord Boer zal niet van toepassing zijn.
Een aantal punten geef ik je gelijk m.b.t. beperkingen van de auto. Echter een afstand van 50 km sneller afleggen m.b.v. een scooter??? No way!

En nee hoor, ik zit er niet mee dat je een jongere dame aan je zijde hebt. Zal er zelf nu niet snel voor kiezen. Weet je waar ik voor vrees (niet echt vrees, maar meer ongerustheid voor jou). Dat ze over een jaar of 10 weinig interesse meer zal hebben in je en dat ze een jongere knul op gaat zoeken, want zij is dan net de 30 gepasseerd en jij mag Abraham in je voortuin gaan plaatsen.

Dus zoals je ziet, dit boerke nep je niet:D

Als ik dit zo lees is dat eiland idd verpauperd. Maar goed dat terzijde, het zal best relaxed daar zijn. Met name overdag, 's avonds zou je nu oppassen nu je dit gehoord hebt maar toch, volgens mij is die kans zo klein dat je zulk soort kerels tegen het lijf loopt. Kijk hoeveel mensen er naar dat eiland gaan en hoeveel registraties van dit soort geweldsdelicten ze hebben. Zal wel meevallen. Toch krijg ik door dit topic wel weer een negatief stereotiep beeld van dit eiland:rolleyes:

Auto?

Schiet je altijd zo in de verdediging? Met je scooter...

Geintje DBC, niet boos worden nou, ik bedoel het hooguit licht sarcastisch. :D

Was ik je nog vergeten te vertellen dat mijn 'vrouwke' een zeer gewezen voorkeur voor echt oudere mannen heeft. Dus daar zit ik niet zo over in ;)

Terug
Naar boven