Fitness Seller

Gran Canaria nog meer pauper dan verwacht

Heeft waarschijnlijk ook veel met je eigen instelling te maken. Als je met een grote groep bezopen gasten gaat k*tten in bars en discotheken vraag je gewoon om problemen. Ben vroeger vaak genoeg naar Lloret en Salou geweest en heb niets van overdreven agressie gemerkt.

Ik ben in Tenerife en Mallorca geweest en daar heb ik helemaal niets, maar dan ook niets gezien ( 1 opstootje, maar dat waren NL tegen NL).

Ik inderdaad ook nog nooit. Hooguit wat woordenwisselingen met drukke handgebaren en dronken uitspraken in een taal die zelfs hun landgenoten niet verstonden. Ik heb er anderhalf jaar gewoond en heb nooit een klap zien vallen.

Kerel, dat heb je overal, of iig, kom je overal wel tegen denk ik. In kroatie ook, kan me nog goed herinneren dat op de camping altijd nederlanders gehoekt werden. Zelfs mensen die ik kenden zijn daardoor weer terug gegaan naar friesland omdat ze er genoeg van hadden.

Tja, eigen bron van inkomsten? Daar denken die idioten niet bij na, ze denken alleen "k*t toeristen". De overheid die denkt wel "hmmm toeristen!! vooral blijven plakken, he!"

Die mensen die andere in elkaar slaan zijn losgeslagen aapjes die weer geleashed moeten worden. LEASHE die handel!

Kerel, dat heb je overal, of iig, kom je overal wel tegen denk ik. In kroatie ook, kan me nog goed herinneren dat op de camping altijd nederlanders gehoekt werden.

Hahah, dat kan ik me nog wel herinneren ja. Was op vakantie in Istrie met 5 neven. In een plaatselijke discotheek wat mooie dames 'gescoord'. En ja hoor, buiten werden we opgewacht: Mannetje of 30, allemaal ouder (lees: groter) dan wij, riemen en bierflesjes in de hand.

Paar klappen kunnen geven en toen RENNEN geblazen. Enige keer in m'n leven dat ik echt vreesde voor m'n leven.

in salou ben ik zelf ook nooit iets meegemaakt. wel dat ik voor de zekerheid toch maar niet alleen naar huis ben gelopen of toch maar niet langs dat groepje spanjaarden op.

2004 in Lorret was het een massale opstand tegen de ME. het ging hier om fransen italianen. flessen gooien, stenen gooien en zodra er charges uit gevoerd werden zetten ze het op een lopen... weer stenen gooien etc. zo ging dat een half uur door, totdat de ME echt begon te meppen en mensen in begon te laaien.

Was in de straat van de colossos, recht voor de burger king. vanuit ons appartement op de 2e verdieping (naast de burger king) hadden we een perfect uitzicht.

ik heb nog een aantal filmpjes gemaakt met de camera... misschien dat ik ze nog wel kan vinden.

• Topic Starter Topic Starter
Over dat soort massale rellen kan ik genoeg schrijven, het gaat hier echter om geweldsdelicten echt gericht tégen andere nationaliteiten. Wat de Italianen deden in 2002; die gingen gewoon op m'n werkplek voor m'n neus op een pleintje staan dansen en zingen (roepen van nationalistische kreten) en zo kwamen er steeds meer bij. Wachten tot de politie ingrijpt en dan rennen.
Da's gewoon jennen van politie en omstanders. :D

ik ben net terug uit LLoret en geweld is me echt meegevallen, heb hier en daar wat opstootjes gezien en de laatste dag een flinke groep Italianen tegen Fransen, zizou materazzi gezeik, maar dit was ook meer schreeuwen. Die verhalen over de Mossos die ik had gehoord voor ik er heen ging zijn wel idd waar, wel mooi om te zien als er een zon gast het busje uit komt rennen zie je echt 20- 30 man wegsprinten.

Hahah, dat kan ik me nog wel herinneren ja. Was op vakantie in Istrie met 5 neven. In een plaatselijke discotheek wat mooie dames 'gescoord'. En ja hoor, buiten werden we opgewacht: Mannetje of 30, allemaal ouder (lees: groter) dan wij, riemen en bierflesjes in de hand.

Paar klappen kunnen geven en toen RENNEN geblazen. Enige keer in m'n leven dat ik echt vreesde voor m'n leven.

Schaam ik me rot voor als kroaat zijnde. Shit, echt van die kneuzen. Sommigen hebben daar ECHT een steekje los.

De broer van me vriendin was ook met 5 man ofzo op vakantie. Een groepje zocht heletijd ruzie met een vriend van hem, heletijd aanstoten enzo. Buiten kregen ze ruzie, die vriend van de broer van mijn vriendin gaf hem een klap en toen ging die jongen al k.o. Iedereen keek toen die vriend van de broer van mijn vriendin aan, ze dachten allemaal wtf?! hahaha sukkels. Dat was blijkbaar niet de bedoeling

t*ring, het zal je maar gebeuren. Langzameraan gaan alle relaxte oorden naar de klote, best triest eigenlijk.

Spanje heb ik de laatste 3 vakanties negatieve ervaringen opgedaan, en dan met name vanwege de k*tmentaliteit die daar tegenwoordig onder de Spanjolen heerst.

Vies opgefokt volkje.

Dat was 20jr geleden wel anders.......

ik ben net terug uit LLoret en geweld is me echt meegevallen, heb hier en daar wat opstootjes gezien en de laatste dag een flinke groep Italianen tegen Fransen, zizou materazzi gezeik, maar dit was ook meer schreeuwen. Die verhalen over de Mossos die ik had gehoord voor ik er heen ging zijn wel idd waar, wel mooi om te zien als er een zon gast het busje uit komt rennen zie je echt 20- 30 man wegsprinten.

straatje achter tropics was die shit van die italianen niet? Viel bij mij ook mee, twee deftige gevechten gezien maar beperkt.

Ik heb vorig jaar 3 maand in llorret gewerkt als propper. Maar als je daar op straat staat zie je genoeg gevechten. En zodra de mossos met een zwart busje aan komt rijden is het meestal wel direct afgelopen, of worden sommige personen met ambulance afgevoerd :P

En zo hoort het. Wegblijven bij die rommel en anders een knuppel in je nk. Ik ken die gasten persoonlijk, heb er 9 jaar gezeten en ze komen ieder jaar uit hun eigen provincie naar de Costa om de Mossos aldaar te dienen. :thumbs:

Oktober naar een ander Canarisch eiland. Hopelijk daar niet dit soort gezeik.

Hoeveel inwoners heeft dat Gran Canaria eigenlijk?
Lijkt mij dat die gasten vrij snel opgespoord moeten kunnen worden (als de politie dat echt graag zou willen).

jou zullen ze denk ik ni rap lastigvallen :)

Jammer dat de lokale bevolking deze zomer op mallorca niet zo lastig was tegenover al die duitsers:P

ben er afgelopen meivakantie geweest (das natuurlijk niet het hoogseizoen) maar toen heb ik echt geen last gehad met spanjolen ofzo, ben vaak genoeg alleen over straat gegaan 's nachts en ook met een groep maar echt niks gemerkt, denk dus dat dit echt iets is voor in de hoogseizoenen omdat er dan natuurlijk veel meer mensen rondlopen die in elkaar geslagen kunnen worden door zo'n groep stakkertjes.

maar nu ik dit bericht heb gelezen denk ik toch dat ik wat vaker snachts de taxi neem, kost toch geen hol daar, voor een paar euro kom je bijna overal.

Nou nee. De boeren wonen in het midden en zuiiden, dit zijn stuk voor stuk Catalanen, die hebben vaak iets meer algemene ontwikkeling maar da's en lang verhaal...

Ik ga voortaan wel voor de iets exclusievere vakanties aan de andere kant vd oceaan.

In verhouding betaal je mss wel iets meer, maar juist dat prijskaartje schrikken de Hollandse puberende paupers af, dus heb je daar totaal geen last van zuipende schreeuwende bacoboys en breezahbimbo's

En terwijl als je logisch nadenkt, 2 weekjes rellen in Spain inclusief ontbijt/lunch/drank ook gemiddeld 2000euro p.p. kost.

Nouuuuu 2000 P.P. toch echt niet hoor, dat hebben die k*tpaupers ook echt niet te besteden. Ik weet wel ongeveer wat er in hun portemonnee zit en naast de reis van 399 euro MAXIMAAL zal dat nog een leuke750 euro voor 15 dagen zijn maar niet meer.

Terug
Naar boven