Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben in Tenerife en Mallorca geweest en daar heb ik helemaal niets, maar dan ook niets gezien ( 1 opstootje, maar dat waren NL tegen NL).
Kerel, dat heb je overal, of iig, kom je overal wel tegen denk ik. In kroatie ook, kan me nog goed herinneren dat op de camping altijd nederlanders gehoekt werden.

Hahah, dat kan ik me nog wel herinneren ja. Was op vakantie in Istrie met 5 neven. In een plaatselijke discotheek wat mooie dames 'gescoord'. En ja hoor, buiten werden we opgewacht: Mannetje of 30, allemaal ouder (lees: groter) dan wij, riemen en bierflesjes in de hand.
Paar klappen kunnen geven en toen RENNEN geblazen. Enige keer in m'n leven dat ik echt vreesde voor m'n leven.
t*ring, het zal je maar gebeuren. Langzameraan gaan alle relaxte oorden naar de klote, best triest eigenlijk.
ik ben net terug uit LLoret en geweld is me echt meegevallen, heb hier en daar wat opstootjes gezien en de laatste dag een flinke groep Italianen tegen Fransen, zizou materazzi gezeik, maar dit was ook meer schreeuwen. Die verhalen over de Mossos die ik had gehoord voor ik er heen ging zijn wel idd waar, wel mooi om te zien als er een zon gast het busje uit komt rennen zie je echt 20- 30 man wegsprinten.
ik ben net terug uit LLoret en geweld is me echt meegevallen, heb hier en daar wat opstootjes gezien en de laatste dag een flinke groep Italianen tegen Fransen, zizou materazzi gezeik, maar dit was ook meer schreeuwen. Die verhalen over de Mossos die ik had gehoord voor ik er heen ging zijn wel idd waar, wel mooi om te zien als er een zon gast het busje uit komt rennen zie je echt 20- 30 man wegsprinten.

Oktober naar een ander Canarisch eiland. Hopelijk daar niet dit soort gezeik.
Hoeveel inwoners heeft dat Gran Canaria eigenlijk?
Lijkt mij dat die gasten vrij snel opgespoord moeten kunnen worden (als de politie dat echt graag zou willen).

heb er 9 jaar gezeten en ze komen ieder jaar uit hun eigen provincie naar de Costa om de Mossos aldaar te dienen.![]()

Jammer dat de lokale bevolking deze zomer op mallorca niet zo lastig was tegenover al die duitsers![]()