Fitness Seller

Gran Canaria nog meer pauper dan verwacht

• Topic Starter Topic Starter
Schiet je altijd zo in de verdediging? Met je scooter...

Geintje DBC, niet boos worden nou, ik bedoel het hooguit licht sarcastisch. :D

Uitleg voor de onwetende Lauw. Ik geniet er elke dag nog van en vandaag weer. Van de week nieuwe trekveer erin laten zetten en ik ben meteen een heel eind gaan scheuren, zalig. Volgende maand nieuwe banden of een andere leuke oppepper. Ik lach iedereen uit hier want ben sneller en heb geen last van files. Laat anderen maar lekker in de rij staan, dan rij ik er wel langs.
Mij hoor je niet verdedigen of klagen. Wat wel vervelend is is dat het erg mens-eigen is om steeds over dezelfde dingen te klagen terwijl die al 100 keer zijn uitgelegd. :D

Effe ontopic weer jongens want anders wordt het al gauw weer een thread 'ter meerdere glorie van DBC' zoals men dat noemt. :roflol:

Uitleg voor de onwetende Lauw. Ik geniet er elke dag nog van en vandaag weer. Van de week nieuwe trekveer erin laten zetten en ik ben meteen een heel eind gaan scheuren, zalig. Volgende maand nieuwe banden of een andere leuke oppepper. Ik lach iedereen uit hier want ben sneller en heb geen last van files. Laat anderen maar lekker in de rij staan, dan rij ik er wel langs.
Mij hoor je niet verdedigen of klagen. Wat wel vervelend is is dat het erg mens-eigen is om steeds over dezelfde dingen te klagen terwijl die al 100 keer zijn uitgelegd. :D

Hij meent het nog ook mensen.. Het is als een klein kind op sinterklaas avond als er weer een nieuw onderdeel opzit :D

:D:D:D Ik leg het nog één keertje uit maar dan echt lezen en geen bierkes achterover slaan dikke!
Waarom post je het dan twee keer? (fuuuuuuuuck, k*tforum ook, ik post het ook twee keer :o schijnbaar.... want ik zie de eerste post zelf niet??? )

Schiet je altijd zo in de verdediging?
Met je scooter. (edit: autorijden in het grootste dorp van nederland is wel een goede test of je gevoelig bent voor roidrage :D, Duitse toeristen met auto in amsterdam is ook altijd leuk leedvermaak).

Geintje DBC, ik bedoel het hooguit licht sarcastisch.:D

In Portugal gebeurt dit toch ook al een poosje? Was laatst op het nieuws dat er een aanval was van mensen uit sloppenwijken op toeristen die op het strand lagen. Zo krijgen al die vadsige toeristen alsnog een sportieve vakantie. Rennen Detlef, als je Rolex je lief is :D

Ff
terzijde:

Ik ben in 2000 samen met een maat en mn ouwe lui naar Salou geweest. We waren er in '94 ook geweest en dat was prima bevallen.

Dat was net die zomer dat dat programma Hete kussen uit Salou van Jambers op tv werd uitgezonden. Half puberend NL was dus diep onder de indruk van de schaarsgeklede dames en het overmatige vloeien van drank en gingen massaal vakanties boeken naar Salou.

Resultaat;

Het merendeel van die gastjes hadden het daar voor de bouwvak begon al zo bont gemaakt dat de Spanjaarden de Hollandse toeristen, met name de jonge knapen, al helemaal zat waren.

Wij gingen er dus in augustus naartoe, en daarvoor was er al een groot deel van een hotel in vlammen opgegaan omdat bezopen Hollandse jochies brandende dingen naar beneden gooiden. Ik heb het hotel gezien en 2 benedenverdiepingen waren in vlammen opgegaan. Hotelkamers werden vernield, vuilnis van het balkon afgemieterd. Politie die regelmatig hotelkamers van dat soort groepen binnenvielen.

Dus wij moesten tijdens het stappen op de tenen lopen omdat je anders een bende Spanjolen van rond de 20jr achter je aan kreeg. Ik hoorde van een propper dat een Hollandse vader met zn zoon door een paar Spanjolen te pakken was genomen en dat ze de vader neer hadden gestoken. Omdat ze Hollanders waren.

Ik liep met mn maat en nog een gast die we hadden ontmoet door een smal zijstraatje. Stonden er een stuk of 7 Spaanse hardrockers voor een bar. Op het moment dat wij 3en erlangs liepen wilden ze mij laten struikelen. Ik helemaal pissig en wilde erop af lopen, maar die andere 2 trokken me maar mee omdat er een aardige groep stond.

Bij Snoopys hadden ze ook iets leuks bedacht om ruzie te kunnen trappen met Hollanders. Dan stonden er een paar geile spaanse sloeries op de dansvloer en op het moment dat je dan een van die wijven aanspreekt had je meteen een stel spaanse gasten in je nek die ff willen weten wat jij met hun vrouwen moet.

Zo was er nog een gozer door een spanjaard met een riem bewerkt omdat ie naar zon mokkel toestapte.

Enfin, wij wilden onze tanden graag nog wat langer in onze mond houden dus zijn we een week eerder teruggevlogen. We hadden 14dgn geboekt

bollocks waarschijnlijk had je gewoon pech. 2 jaar gelden ben ik nog samen met een paar maten in een spaanse tent geweest waren we de enige Nederlanders geen problemen gehad zelfs nog spaanse schone dames aangesproken, geen probleem.

Waarschijnlijk deden de Hollandse boeren pummels het anders, te opdringerig. Hoe zou jij het vinden als er een paar dronke bezopen toeristen de tent willen innemen in je eigen stad en de dames lastig vallen. Dat zou je ook niet leuk vinden. Het is nou alleen andersom dus nou niet opeens zwart wit gaan kijken

In Portugal gebeurt dit toch ook al een poosje? Was laatst op het nieuws dat er een aanval was van mensen uit sloppenwijken op toeristen die op het strand lagen. Zo krijgen al die vadsige toeristen alsnog een sportieve vakantie. Rennen Detlef, als je Rolex je lief is

Precies, niet huilen maar rennen voor je geld krijg je ook een betere conditie van.

:D:D:D Ik leg het nog één keertje uit maar dan echt lezen en geen bierkes achterover slaan dikke!

DBC-> Woont in binnenstad.

Auto?
-Geen parkeerplekken of anders dik betalen voor vergunning;
-Nergens weg te zetten want er zijn te weinig parkeerplekken;
-Auto moet in garage (€€) i.v.m. diefstal en/of vernieling;
-Afstanden binnen de 50km is de scooter +/- 3 keer sneller dan de auto.

Zo, wat is die scooter toch een rare oplossing! :roflol:
Veel mensen die in de binnenstad van bijv. Amsterdam wonen verkiezen een scooter boven een auto. :cool:

Midlife? Al drie keer gehad. De laatste keer was het toen ik een andere boer voor de gek hield, nu ben jij het Rikkie! :D
Enne, dat van die jongere vrouw is nog steeds een dankbare frustratie voor velen, wist niet dat jij er ook over inzat ouwe, kop op, ieder krijgt wat ze toekomt, jij kreeg d'r een kind van, wees blij! :D

Dat is dus twee keer :D , dubbele post ;)

Ik informeer de onwetenden, da's een missie. ;)

Smaak kan veranderen, de mijne ook ;) Ieders smaak! :D

En nu ontopic beurke, en blijf van die sixpacks af!

Ik informeer de onwetenden, da's een missie. ;)

Smaak kan veranderen, de mijne ook ;) Ieders smaak! :D

En nu ontopic beurke, en blijf van die sixpacks af!

Je hebt net een investering gedaan dus voorlopig niet ;)

Sixpacks? Ik zit niet aan mannen en laat ook niet door andere mannen aan mij zitten. Ik mijd dat soort dingen liever. Jij zoekt ze graag op i know:D

Of bedoelde je bier? Zaterdag nog 1 keer om het af te leren;)

Bierrrr bedoelde ik! :D

Euh...ik een investering? Nergens gelezen. Maak je er zelf van. Ik hoop niet dat ik je moet gaan rekenen tot die domme groep mensen die een hoop zelf verzinnen aan de hand van mijn fysiek....
Niks zelf gaan verzinnen dus, anders even navragen, dat mag! Ik ben hier om de onwetenden te informeren, en jij valt daar ook onder. ;)

Euh enne..ik laat mannen áán mij zitten? Nergens gelezen. Zal je eigen zwoele fantasie wel zijn, mag je best voor uitkomen hoor maar ik laat me nergens betasten. Wél bekijken, maar da's logisch als je op straat loopt. Op straat is het publiek terrein. :D

Ff

bollocks waarschijnlijk had je gewoon pech. 2 jaar gelden ben ik nog samen met een paar maten in een spaanse tent geweest waren we de enige Nederlanders geen problemen gehad zelfs nog spaanse schone dames aangesproken, geen probleem.

Waarschijnlijk deden de Hollandse boeren pummels het anders, te opdringerig. Hoe zou jij het vinden als er een paar dronke bezopen toeristen de tent willen innemen in je eigen stad en de dames lastig vallen. Dat zou je ook niet leuk vinden. Het is nou alleen andersom dus nou niet opeens zwart wit gaan kijken

Het is geen pech. Eerder regel dan uitzondering. Eerste wat wij zagen toen we in Malgrat uit de bus stapten was een hevig bebloed t-shirt. Maakte wel indruk op ons als 17-jarige broekies.

Later die vakantie een massale vechtpartij gezien van een afstandje. Kwamen de betrokken Nederlanders tegen de volgende dag en die vertelden dat ze van een grote groep Spaanse gasten klappen hadden gehad.
Ook diverse verhalen gehoord van Nederlanders die in steegjes werden afgetuigd en/of beroofd.
Oude klasgenoot van me is ook met zn maten door een groep Spanjaarden afgetuigd in een discotheek aan de Spaanse Costa's. Het is lopende band werk. Zeker in het weekend zijn de 'locals' erop uit om toeristen te terroriseren.

Bierrrr bedoelde ik! :D

Euh...ik een investering? Nergens gelezen. Maak je er zelf van. Ik hoop niet dat ik je moet gaan rekenen tot die domme groep mensen die een hoop zelf verzinnen aan de hand van mijn fysiek....
Niks zelf gaan verzinnen dus, anders even navragen, dat mag! Ik ben hier om de onwetenden te informeren, en jij valt daar ook onder. ;)

Euh enne..ik laat mannen áán mij zitten? Nergens gelezen. Zal je eigen zwoele fantasie wel zijn, mag je best voor uitkomen hoor maar ik laat me nergens betasten. Wél bekijken, maar da's logisch als je op straat loopt. Op straat is het publiek terrein. :D

Je ego gaat soms te ver opa. Ik doelde niet op jou;)

Wie was er nu aanvoerder van de mannen parade:D

Het is geen pech. Eerder regel dan uitzondering. Eerste wat wij zagen toen we in Malgrat uit de bus stapten was een hevig bebloed t-shirt. Maakte wel indruk op ons als 17-jarige broekies.

Later die vakantie een massale vechtpartij gezien van een afstandje. Kwamen de betrokken Nederlanders tegen de volgende dag en die vertelden dat ze van een grote groep Spaanse gasten klappen hadden gehad.
Ook diverse verhalen gehoord van Nederlanders die in steegjes werden afgetuigd en/of beroofd.
Oude klasgenoot van me is ook met zn maten door een groep Spanjaarden afgetuigd in een discotheek aan de Spaanse Costa's. Het is lopende band werk. Zeker in het weekend zijn de 'locals' erop uit om toeristen te terroriseren.

Die verhalen gaan al jaren en natuurlijk gebeurt er af en toe wat. Maar als ik problemen had (vroeger dan he) was dat altijd met nederlanders.

Ben dit jaar voor de 2e keer naar de Spaanse costa geweest en geen enkele vechtpartij meegemaakt. Wel een paar keer close, maar niet dat er echt klappen uitgedeeld zijn.

Terwijl in sommige situaties ik me best had kunnen voorstellen dat het helemaal los ging.
Overigens heb ik zelfs 's nachts op het strand na sluitingstijd geen enkel probleem ondervonden.

t*ring. Dit soort dingen heb ik in de 9 jaar Costa vrijwel niet gehoord.
Zo duidelijk Spanjaarden contra Nederlanders...het is dus idd wijd verspreid.

Oktober naar een ander Canarisch eiland. Hopelijk daar niet dit soort gezeik.

Hoeveel inwoners heeft dat Gran Canaria eigenlijk?
Lijkt mij dat die gasten vrij snel opgespoord moeten kunnen worden (als de politie dat echt graag zou willen).

haha welke gek gaat jou nou aanvallen :D

t*ring. Dit soort dingen heb ik in de 9 jaar Costa vrijwel niet gehoord.
Zo duidelijk Spanjaarden contra Nederlanders...het is dus idd wijd verspreid.

Mwah, heb het toch ook wel gezien in Salou. Zelf geen gezeik gehad, maar heb toch ook hele groepen op elkaar in zien rammen (NL tegen SP). Ik was er in '97. In geen enkel land/omgeving zoveel gezeik gezien als in Salou. Aan de andere kant; Ik ben in Tenerife en Mallorca geweest en daar heb ik helemaal niets, maar dan ook niets gezien ( 1 opstootje, maar dat waren NL tegen NL).

Terug
Naar boven