djryan87
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 657
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 12%
@ tommetje1993, zie onderstaande reactie van Calyptus. Ik had ook wat opties genoemd, maar als je het geld kan missen gewoon de 7950 halen..
Oja die 7950 was ik ff vergeten, inderdaad wel de beste 'bang for buck' optie (met de launch was dat ding 370 euro of zo). De vraag is hoe lang die nog te koop zullen zijn, veel goedkoper ga je in ieder geval niet dat soort performance krijgen.Question: Will my PC be able to run GTAV well? What are the system requirements and recommended specs?
System requirements for the PC version of GTAV are not yet available. If you would like to receive an automatic email notification when they are posted here, please log into the Support Site and click Subscribe at the top of this page.
tot je dit hebt is speculeren echt nutteloos.
Also, je native resolutie van je monitor is het eerste wat je moet geven.
Mijn advies voor een upgrade dit moment: koop een i5 2400/2500k 2de hands voor rond de 100 euro(die dingen zijn nog steeds top, met beetje geluk verkoopt de persoon het moederbord en de koeler erbij voor 30 euro meer), en een nieuwe 7950(die gaat er nu uit, kun je voor 150 euro krijgen en kickt de shit uit alles in die prijsklasse).
Ik zou het ook doen, maar ik ga wachten op de next-gen en witcher 3. Tot dan zal ik alles nog op mn oude bakje kunnen draaien.

)
)