AndroidHealthClinic

Grand theft auto V SPECS kan mijn pc het aan?

Bevalt prima man, lekker hoog in FPS :cool:
tja en na erg laaaaaang wachten.

maar ik speel het elke dag en ga er weer speciaal GPU's voor halen..

Waarom extra GPU's, die paar fps meer die je daarmee haalt zijn het lang niet waard imo.

gtx560(non ti)
4gig ram
6core @ 3,3ghz

Gta runde prima, maar begon naar 15 min te stotteren. Na het installeren van de gta driver loopt hij smooth. Hoogste resolutie en de rest op laag. Alleen sommige missies crasht ie als ik aim down sight... Kan ook door de crack komen :o

gta driver ?
Waar kan ik die vinden?

Gaat me ook niet om de FPS in dit geval..

Het spel loopt eindelijk soepel bij mij zonder crashes. Game verplaatst naar een 2e SSD, pagefile op een HDD, en nu geen haperingen meer wanneer hij grote delen van de map moet laden. Dus nu alles weer op high/very high/ultra gezet, MSAA X8, alleen in-game depth op OFF. In het eerste deel van de benchmark 38-54 fps, straaljager-Hummer uitschieters tussen de 48-73 fps, dus prima speelbaar.

i7-2600
R9 290 (lichte OC)
2560x1440
Wat een moeilijk gedoe. :p
Hoe zet je je game over naar een ssd, kopiëren en klaar?

Optimaliseren graphics in GTA:
http://www.gamersnexus.net/game-bench/1909-gta-v-graphics-optimization-guide

Goede vraag,
lijkt me een geval van, Uninstall en dan(weer) Install..

Zo, lekker in me eigen wereld (thread) hier..:p
De hele nacht wezen gamen op mods :D

maar goed het is geen makkelijk teken ? ;)

Ze zijn er mee bezig, of het 100% werkt, weet ik nog niet.
trainer(s) werken ook al aardig, wat kleine "bugs" die overigens wel om te lachen zijn :D

Ze zijn er mee bezig, of het 100% werkt, weet ik nog niet.
trainer(s) werken ook al aardig, wat kleine "bugs" die overigens wel om te lachen zijn :D
Dan wacht ik nog even met mods :p
( komen er net zo veel mods als met gta 4 of niet?)

Nou bedankt weer hé :roflol::o

Ik krijg zo weer 2 GTX680's (2gig) en 1x 660Ti(heb er nog een hier) probeer ik het daar wel mee.

Als ik GTA 5 speel gaat hij na een tijdje enorm laggen (vooral als ik op topsnelheid rij met een auto) als ik dan weer wat rustiger rijdt valt het wel mee. Je moet echt een goede computer hebben wil je dit spel spelen, en graphics kun je ook niet echt specifiek aanpassen. :o Heb zelf een videokaart van amd radeon hd 7870, i7 processor en 8gb ram.
Zal wss binnenkort maar wat ram erbij kopen, telkens loopt hij van de 3gb die nog over is na het opstarten van GTA loopt hij naar beneden tot 1.11gb en dan begint hij te stotteren. (wss omdat hij dan van de hdd schrijft /vram?)

Terug
Naar boven