tommetje1993
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 362
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 9%
Wat kan er gebeuren dan? kan die voeding alles naar de klote helpen ofzo?Hmm, weinig over te vinden. Zou hem zelf iig niet hergebruiken eerlijkgezegd. Als je alleen al aan je cpu 110 wilt uitgeven zou ik op safe spelen.
---------- Toegevoegd om 17:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:49 ----------
Wat kan er gebeuren dan?Oké iets uitgebreider (zat eerder op werk en via Tapatalk). Die HKC kan je beter meteen in de vuilnisbak gooien.. Mijn vermoeden werden nog eens duidelijk bevestigd toen ik een test op HW.info las, schijnt dat hij in plaats van 550 watt slechts 400 watt levert. Iets van 70% efficiëntie, dat beloofd niet veel goeds en zoiets zou ik in ieder geval nooit in mijn systeem willen en daar moet je ook echt niet op gaan bezuinigen vind ik.
En ik wil niet dat mijn pc kapot kan gaan natuurlijk dus kan ik hem in deze pc ook alvast vervangen?
En tweedehands voeding is geen probleem of? want dan haal ik er gewoon een op tweakers voor 50 euro ofzo.
---------- Toegevoegd om 17:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:50 ----------
Eigenlijk wel maar m'n pc mag ook wel is een upgrade gebruiken dus ik doe het niet alleen voor het spel.Kun je niet beter wachten tot het spelletje uit is en dan kijken wat de eisen zijn ipv nu al van alles te kopen?

Zou een beetje zonde zijn als je 1080p draait op een duur 27'' scherm dat 2560x1440 aan kan haha.. Als het nou 2560x1440 was geweest op 27'' had je wat meer gpu power nodig gehad. Voor 1920x1080 kan je met een GTX 770/R9 280x/79xx zo'n beetje alle huidige games (bekende uitzonderingen daargelaten) op max settings spelen met meer dan genoeg frames (rond de 60 fps of hoger). Steeds een tier lager lever je iets in op performance.
Een Deense webshop schijnt de exacte datum te hebben gelekt (zo zijn ze op 14 november gekomen voor de EU), en daarop gebaseerd gaan ze uit van een release op 11 november in de VS. Het blijven allemaal geruchten uiteraard, maar het lijkt mij logisch dat ze wel willen concurreren met andere ''AAA-titels''.