XXL Nutrition

Grand theft auto V SPECS kan mijn pc het aan?

Heb gta 5 eergister gekocht> gedownload duurde 12-14 uur ( beetje jammer)
de volgende ochtend direct gespeeld geen enkele problemen tot nu toe ( behalve de system performance test ??)
Mijn systeem
Cpu : 6350 amd fx
Gpu : Evga gtx 680 2gb
8 gb werkgeheugen
windows 8.1
Ik speel op een 1920x 1080 alles op high of ultra behalve de textures.
Loopt als een treintje ben er echt onwijs blij mee , zeker aan te raden om te kopen

Heb een i5je met Radeon HD7900, draaien zal het allemaal wel maar net even gekeken op Steam, 60 euro voor een jaren oud spel? Ja doei gekkies, over een half jaar zeker 80% korting ofzo, kijk dan wel een keer.

Zijn er al mensen die hem gedownload hebben? De eerste die ik gedownload had, was drama..

warez bedoel je?
volg mij is die nog niet gekraakt, althans gister nog niet :P

edit: zag dat skidrow vandaag een crack geplaatst heeft weet alleen niet of die werkt

warez bedoel je?
volg mij is die nog niet gekraakt, althans gister nog niet :P

edit: zag dat skidrow vandaag een crack geplaatst heeft weet alleen niet of die werkt
Haha, ja klopt haha. Beetje klote, 60gb gedownload en krijg het niet voor elkaar. Maar eens opnieuw downloaden. Met Skidrow kreeg ik het niet aan de slag. Beetje vreemd allemaal haha. Rockstar maakt het wel ingewikkeld deze keer haha.

komt goed

Ik heb m vandaag bij de Bart Smit gehaald voor 45,- Mijn pc is al 5j oud maar het werkt wel redelijk.
Alleen de schaduws zijn soms wat lelijk. Echt een onwijs tof spel dit :D

hij is nu aant installeren thuis
vanavond kijken of t gaat werken :P

Het spel loopt eindelijk soepel bij mij zonder crashes. Game verplaatst naar een 2e SSD, pagefile op een HDD, en nu geen haperingen meer wanneer hij grote delen van de map moet laden. Dus nu alles weer op high/very high/ultra gezet, MSAA X8, alleen in-game depth op OFF. In het eerste deel van de benchmark 38-54 fps, straaljager-Hummer uitschieters tussen de 48-73 fps, dus prima speelbaar.

i7-2600
R9 290 (lichte OC)
2560x1440

ondertussen speelt het bij mij ook gewoon zoals het moet, zonder eerst een videokaart te moeten disablen etc...

vind het wel een cool spel, maar weinig tijd om te spelen en vind mijn slaap tegenwoordig iets belangrijker

Iedereen Al uitgespeeld ? :o
ga maar even wat "mods" testen, kijken of het alweer werkt :)

Ik speel het nog steeds, wel moet ik bekennen dat ik enkel de multiplayer doe. De verhaallijn van de singleplayer vind ik niet zo spannend haha. Ik mis wel de misschien in vorm van APB style. Ik hoop dat ze dat gaan toevoegen.

Ik speel het nog steeds, wel moet ik bekennen dat ik enkel de multiplayer doe. De verhaallijn van de singleplayer vind ik niet zo spannend haha. Ik mis wel de misschien in vorm van APB style. Ik hoop dat ze dat gaan toevoegen.

:cool:

Op wat voor een GPU(s)(video kaart) speel je het man ?
en weet je toevallig hoeveel FPS je krijgt bij welke IQ settings ??

ik heb weer even me BOINC hobby opzij geschoven ,
en zoek nu eigenlijk 1 of 2 kaarten voor alleen GTA5 :p

zat te denken aan GTX970 in SLI..
of hopen dat de GTX980Ti snel uitkomt, maar ben bang van niet...

Ray..

Hoe bevalt jullie de pc versie zie wel zieke mods voorbij komen in filmpjes

Terug
Naar boven