MuscleMeat

Grand theft auto V SPECS kan mijn pc het aan?

Speciaal hiervoor nieuwe pc gekocht, alle op ultra icm 1080p. dis gon b gud.

zijn er nu al bekende bugs dan?

pre-ordered, haal hem straks na het werk rond 17u op. Heb al een aantal jaren dezelfde laptop, videokaart GT 540 M (1gb), ben benieuwd of ie het trekt.

Zal zeer moeilijk gaan, misschien haal je 30fps op lowest settings afhankelijk van je CPU
Resolutie zetten op 720p zal ook geen overbodige luxe zijn.

Geen idee, maar dat heet Rockstars niet nodig.
standaard patch...

Nou ik ga me omkleden en zien dat het in dit Dorp uitverkocht is, dat krijg je ook met KrommNIET//..

---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:06 ----------

GOH wat een verassing, NIKS 0 nada boekitoeki njet...NIETs dus..

Laatst bewerkt:
djezes, 7 installatie DVD's, dat gaat uren duren...

---------- Toegevoegd om 19:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:22 ----------

zijn er nu al bekende bugs dan?

Ja, je hebt best geen speciale karakters in je windows accountnaam blijkbaar

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:23 ----------

DVD 5, ... djezes :)

Ik had gewoon via Steam gekocht (voor de hoofdprijs, maar goed voor mij ook de makkelijkste optie aangezien ik geen dvd drive heb..), 60GB uiteindelijk binnen een paar uur binnen vannacht. Ik heb/had last van freezes/crashes tijdens de story mode op mijn main gaming pc (i7 2600, r9 290, 6GB), door 'onvoldoende vrij geheugen'). Beetje raar, want minimaal 4GB zou voldoende moeten zijn volgens de specs. In taakbeheer zat ik ook steeds maar op 71-79% tops. Had verder ook niks open staan qua programma's of streaming software. Ik ben ook niet de enige met dit probleem, meerdere met vergelijkbare setups: Memory Leak. Inmiddels virtueel geheugen verplaatst naar een van mijn HDD's i.p.v. SSD, en nu lijkt het probleem voorbij. Spel staat overigens ook gewoon op mijn HDD, qua loading screens gewoon prima op zich. Meeste video opties zijn vooral gericht op de GPU, maar die verbruikt maar 2,5/4GB met bijna alles op very high en 1440p. Geen idee hoeveel fps..

Kon de game helaas niet op mijn mini ITX pc testen, aangezien daar op dit moment een G3258 in zit (wel 8GB geheugen :p), maar het spel ondersteund volgens mij geen 2 core cpu's. Kan op dit moment dus niet uitsluiten of het fysieke geheugen van 6GB te weinig is. Geheugen in mijn andere pc monteren heeft weinig zin, aangezien dat moederbord die kit niet ondersteund helaas..

beter als bij mij

ik krijg enkel die gtavlauncher.exe welke telkens crashed...

---------- Toegevoegd 15 April 2015 om 00:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst 14 April 2015 om 23:43 ----------

Ok, voor de mensen met een mobile nvidia gpu: http://www.pcgamer.com/gta-5-pc-fix-list/

dat werkte voor mij

Ik kan het spel niet eens downloaden.. Krijg de volgende melding:

Unable to access Rockstar servers. Activation of GTA V requires an internet connection. Please check your connection and click Retry, or click cancel to quit.

Zijn meer met hetzelfde probleem lees ik..

Vandaag die 5 gb patch eindelijk aan het downloaden, gisteren ging het zo tergend traag dat ik het opgegeven heb en ben gaan slapen.

Niet kunnen gamen op de release dag is toch wel best erg

ik dacht ik slinger de stoffige ps3 nog aan om ff gta5 te spelen, na behoorlijk wat updates en 2 uur verder kon ik weer spelen even wat side missies gedaan wat ik nog niet had gedaan best vet weer even in gta zitten.

volgende week ga ik gta5 voor de pc ook halen denk ik en helemaal opnieuw spelen, groot deel van het verhaal toch al vergeten is lang geleden.
blijft me verder wel verbazen wat er eigenlijk nog uit de ps3 te halen valt..

Vandaag die 5 gb patch eindelijk aan het downloaden, gisteren ging het zo tergend traag dat ik het opgegeven heb en ben gaan slapen.

Niet kunnen gamen op de release dag is toch wel best erg

Haalt het idee erachter ook wel flink weg.
dit is ook 1 van de redenen dat ik sowieso een week tot een maand wacht(zeker met rokcstars), voordat ik het spel ook daadwerkelijk koop.

OOk waarom ik niet via "steam" wilt downloaden(tijd en bugs)...

als ik hem koop koop ik hem in de winkel, ik wil een doosje hebben voor mn verzameling.
heb ik tenminste het idee dat ik iets gekocht heb

begon goed, ondertussen 16 kb/sec en connection lost, zal wel meer dan een uur duren voor 5 GB te downloaden, crazy.

Ipv een torrent op te zetten ervoor

als ik hem koop koop ik hem in de winkel, ik wil een doosje hebben voor mn verzameling.
heb ik tenminste het idee dat ik iets gekocht heb
Dit inderdaad ook nog, heb graag een fysiek GTA5 DvDtje..

begon goed, ondertussen 16 kb/sec en connection lost, zal wel meer dan een uur duren voor 5 GB te downloaden, crazy.

Ipv een torrent op te zetten ervoor

Nou ik hoop dat het allemaal wat sneller gaat voor je. :)
ik denk dat je niet de enigste bent ;)

torrent is ook een beetje welke gebruikers er wat opzetten,
geloof nooit dat een bedrijf dat zelf doet?! maar pin me er niet op, ik gebruik het heel zelden..

Adobe bied zijt updates via torrent en http aan denk ik.

Gisterenmiddag dus eindelijk een beetje kunnen gamen.

Ik moet het in 1280 x 1024 spelen en dan nog zie je wel dat het beeld beter kan.

Aan het twijfelen om een zo goedkoop mogelijke pc te kopen waar een GTX 980 in kan :D

koop alsjeblieft je spellen op www.kinguin.net , die zijn legitiem en scheelt al gauw meerdere tientjes, snel betrouwbaar en goedkoop! <---- protip

Adobe bied zijt updates via torrent en http aan denk ik.

Gisterenmiddag dus eindelijk een beetje kunnen gamen.

Ik moet het in 1280 x 1024 spelen en dan nog zie je wel dat het beeld beter kan.

Aan het twijfelen om een zo goedkoop mogelijke pc te kopen waar een GTX 980 in kan :D

Aa mooi man :)
Ik heb een mini moederbordje waar zelfs een GTX970(heeft er even op gezeten)GTX980 in kan..

Q1900M Pro 3. (4x celeron) sneller dan je denkt..
is wel een PCI_E slot x1 maar meh , zit n u ook een GTX660Ti(en heel even de 970) in :p

Had de game niet zo laaaaaat uitgekomen en zonder bugs,
had ik het wederom gaan testen (op mijn systemen), deed ik voorheen voor een forum..

Nou speel ze, ik wacht nog wel 1 week 2 weken een maand :(

---------- Toegevoegd om 12:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:57 ----------

1080p (max) 4K (max)

Nvidia GTX980 90fps 30fps
Nvidia GTX970 70fps 25fps
Nvidia GTX960 50fps 14fps
Nvidia GTX780ti 80fps 25fps
Nvidia GTX680 50fps 10fps
AMD Radeon 290X 70fps 25fps
AMD Radeon 290 60fps 25fps
AMD Radeon 280X 50fps 17fps
AMD Radeon 285 50fps 14fps

jezus......

Terug