XXL Nutrition

grieperig gevoel

ll cool j

Cool Novice
Waardering
0
Gisteren ben ik weer begonnen aan een kuurtje test prop/tren. s'avonds geinjecteerd na douchen en daarna lekker slapen. Alleen de volgende ochtend voelde ik me echt grieperig. Dit heb ik nooit meegemaakt. Nu voel ik me wel iets beter na 2 paracetamolletjes, maar nog niet 100%. Ik wil dadelijk ook gaan trainen, heb er echt zin in, alleen nog die lichte koppijn is shit. Kan dit van die ene injectie komen?

Ik heb wel ooit eens gehoord, dat vaak injecteren wel eens een grieperig gevoel kan geven. Ik zou gewoon trainen

het kan wel eens een lichte onsteking zijn.
heb je ook last van de geinjecteerde plek?

• Topic Starter Topic Starter
ja dat wel een beetje, maar bij de laatste kuren heb ik ook last van (reet). Is dacht ik normaal.
Zou ik gewoon gaan trainen?

ga gewoon trainen en houdt het in de gaten.

als de pijn en koorts erger wordt ben je de ongelukkige bezitter van een onsteking en moet je naar de huisarts.

het kan ook weer wegtrekken na een paar dagen

ll cool j zei:
Gisteren ben ik weer begonnen aan een kuurtje test prop/tren. s'avonds geinjecteerd na douchen en daarna lekker slapen. Alleen de volgende ochtend voelde ik me echt grieperig. Dit heb ik nooit meegemaakt. Nu voel ik me wel iets beter na 2 paracetamolletjes, maar nog niet 100%. Ik wil dadelijk ook gaan trainen, heb er echt zin in, alleen nog die lichte koppijn is shit. Kan dit van die ene injectie komen?

Niks aan de hand gewoon trainen en vreten !!!! Gaat wel weer weg

JK
Mister Holland 2003

soms heb je een grieperig gevoel omdat je een vreemde stof in je lichaam spuit. vooral de eerste keer na lange tijd. zou wel moeten verdwijnen. met pgf kun je dat ook hebben. gewoon een lichaamsreactie tegen vreemde stof.

Voel me de laatste dagen ook wat suf en een beetje grieperig .
Na een pilletje tegen de hooikoorts ben ik stukken beter .

Misschien is het dat wel .

Terug
Naar boven