Fitness Seller

Grip verbeteren voor deadliften.

Bezoekers in dit topic

Anoniem_1985_2

Freaky Bodybuilder
Foto Contest
15 jaar lid
Lid geworden
2 apr 2003
Berichten
5.432
Waardering
134
Weet iemand goede oefeningen om je grip te verbeteren voor het deadliften?
Moet elke keer stoppen omdat de stang uit me handen glijd terwijl me rug nog veel meer aankan.
 
er zijn ook van die handschoenen met zo'n lint aan of ook met zo'n ijzeren haak...
 
streps van die polsbandjes heel fijn om mee te trainen
 
en hoe de **** verbeter je je grip met handschoenen en straps?
......
 
Weet iemand goede oefeningen om je grip te verbeteren voor het deadliften?
Moet elke keer stoppen omdat de stang uit me handen glijd terwijl me rug nog veel meer aankan.


Wat ook wel helpt is optrekken aan een touw of een handoek.
Zamen met wat static holds moet wel voldoende zijn denk ik.
 
en hoe de **** verbeter je je grip met handschoenen en straps?
......
Je kan straps gebruiken maa dan verbeter je je grip niet . Je verwaarloost hem .
Static holds , deadliften for reps , farmers e.d.
 
Dead for reps ? Gewoon hoge reps bedoel jij ?
 
Handschoenen en haken verbeteren wel de grip maar niet de kracht in je handen en onderarmen. Als het gewicht zo zwaar is dat je onderarmen/handen het niet meer trekken zou ik je onderarmen extra gaan trainen.
 
heb je gelijk in maar je rug en benen kunnen meer tillen als je onderarmen en handen en dat zou dan zonde zijn dat je daardoor niet tot je uiterste kan gaan
 
ik vind het nog meer zonde om de zooi nog meer uit balans te halen door gripz, straps, gloves en whatnot te gebruiken. hey, ieder zn ding i guess ;)
 
Wat bedoel je met elke keer stoppen? Je kan toch gewon na elke rep je handen weer ff goed zetten. Mixed grip werkt ook goed, weet niet of je dat al doet.
 
ik vind het nog meer zonde om de zooi nog meer uit balans te halen door gripz, straps, gloves en whatnot te gebruiken. hey, ieder zn ding i guess ;)

Ben ik het helemaal mee eens. Gewoon onderarmen trainen totdat ze niet meer de beperkende factor in je deadlift zijn.
 
nee dat heb je niet; dat denk je maar...
je verwaaloosd je grip-kracht door om je probleem (gebrek aan grip-kracht) heen te werken.

nou ik heb last van rsi in mijn handen waardoor ik weinig kracht in mijn handen en polsen dus voor mij is het wel goed
 
Wat bedoel je met elke keer stoppen? Je kan toch gewon na elke rep je handen weer ff goed zetten. Mixed grip werkt ook goed, weet niet of je dat al doet.

x2, het is niet voor niks 'dead'lift.
 
Back
Naar boven