Fitness Seller

Gristenen geven nieuwe uiting aan extreme stupiditeit (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Juist. Kijk is alleen naar het positieve en totaal niet naar het negatieve. Zul je zien dat het wel een goed geloof is....
 
Juist. Kijk is alleen naar het positieve en totaal niet naar het negatieve. Zul je zien dat het wel een goed geloof is....

zullen we het eens hebben over hoe Nederlanders zich een kleine honderd jaar geleden gedroegen?

als slavendrijvers......
;)
 
zullen we het eens hebben over hoe Nederlanders zich een kleine honderd jaar geleden gedroegen?

als slavendrijvers......
;)

Klote argument. Kijk, jullie deden het ook verkeerd, wij zijn niet de enige, etc...
Wij kunnen tenminste nog zeggen:
Ja, die negers werkten hard, wilden weinig geld en ze waren zo te vervangen, dus kat in 't bakkie.
Vind ik stuk logischer dan:
Ja, onzichtbare man die niemand kan zien etc., maar waarvan wel aantal mensen zeggen dat ie er is vind dat we heksen moeten verbranden, steden mogen plunderen....
 
Klote argument. Kijk, jullie deden het ook verkeerd, wij zijn niet de enige, etc...
Wij kunnen tenminste nog zeggen:
Ja, die negers werkten hard, wilden weinig geld en ze waren zo te vervangen, dus kat in 't bakkie.
Vind ik stuk logischer dan:
Ja, onzichtbare man die niemand kan zien etc., maar waarvan wel aantal mensen zeggen dat ie er is vind dat we heksen moeten verbranden, steden mogen plunderen....

Hij heeft het uiteindelijk goed met je voor............iets dat ik nu niet direct kan zeggen van de mensen in de politiek.
;)
 
Hij heeft het uiteindelijk goed met je voor............iets dat ik nu niet direct kan zeggen van de mensen in de politiek.
;)

Ow gelukkig, dat scheelt.
In dat geval kunnen we wel nog even doorgaan met geld voor onszelf houden, homo's en heidenen discrimineren en mensen voorliegen....
Ik weet dat zo'n beetje iedereen slecht doet.
Maar een slap excuus daar hou ik niet van...
Hiermee doel ik op 'het staat geschreven' of 'onze god wil het'.
 
Ow gelukkig, dat scheelt.
In dat geval kunnen we wel nog even doorgaan met geld voor onszelf houden, homo's en heidenen discrimineren en mensen voorliegen....
Ik weet dat zo'n beetje iedereen slecht doet.
Maar een slap excuus daar hou ik niet van...
Hiermee doel ik op 'het staat geschreven' of 'onze god wil het'.

Uw wil geschiedde, op aarde alsook in de hemel.
;)
 
zullen we het eens hebben over hoe Nederlanders zich een kleine honderd jaar geleden gedroegen?

als slavendrijvers......
;)

NEE DAAR GAAN WE HET NIET OVER HEBBEN. (Trouwens was het aantal gelovigen en de macht van religieuze instanties in Nederland honderd jaar geleden drastisch hoger imo)

Verder wens ik dat mijn topic niet gehijacked wordt met blablabla. Het gaat hier met name om de maatschappelijke relevantie van een dergelijke folder, wat mij betreft, niet over slavenhandel. Tenzij die discussie natuurlijk doordrenkt wordt met darwinistisch gedachtengoed. (en dat lijkt me vrij goed mogelijk)
Natuurlijk zijn goede argumenten en toffe filmpjes m.b.t. creationisme en evolutietheorie ook welkom, maar deze dienen eerst gechecked te worden op creationistclaims.com.
 
NEE DAAR GAAN WE HET NIET OVER HEBBEN. (Trouwens was het aantal gelovigen en de macht van religieuze instanties in Nederland honderd jaar geleden drastisch hoger imo)

Verder wens ik dat mijn topic niet gehijacked wordt met blablabla. Het gaat hier met name om de maatschappelijke relevantie van een dergelijke folder, wat mij betreft, niet over slavenhandel. Tenzij die discussie natuurlijk doordrenkt wordt met darwinistisch gedachtengoed. (en dat lijkt me vrij goed mogelijk)
Natuurlijk zijn goede argumenten en toffe filmpjes m.b.t. creationisme en evolutietheorie ook welkom, maar deze dienen eerst gechecked te worden op creationistclaims.com.

het was slechts een vraag.
;)

idd heb je gelijk dat je zelf je grenzen stelt in je topic.
:thumbs:
 
blijf gewoon oude koeien uit de sloot halen en de geschiedenis uit te leggen........
:o

Bro, oude koeien? Lees jij de krant? Kijk je naar het journaal?
Iedere dag is er miserie ivm religie over de ganse wereldbol!!
Van terroristen in Indië tot rellen in Europa.. Zet uwe roze bril, egh oogkleppen maar eens af!


ipv dat je kijkt wat het hedendaags geloof in positieve zin bij de mens kan bereiken.
;)

Wat doet het 'geloof' positief? (wat niet (beter) kan ZONDER geloof)


Houd je vooral niet in bro! ;)
 
Juist. Kijk is alleen naar het positieve en totaal niet naar het negatieve. Zul je zien dat het wel een goed geloof is....

hehehe.. Aether heeft zich bekeerd?
Geef dan eens concrete voorbeelden ipv loze slogans.. ;)


zullen we het eens hebben over hoe Nederlanders zich een kleine honderd jaar geleden gedroegen?

als slavendrijvers......


Gesteund door de bijbel !!
:mad:
de religieuze suste hun geweten door het citeren van verzen uit de bijbel die het houden van slaven legitimeerde..
 
het gevaar dat georganiseerd geloof steeds meebrengt! (hier christenen)
Uitgelicht door een gelovige zelf..

we kunnen toch wel stellen dat de meeste mensen labiel zijn, vandaar dat geloof en anti depressivia hoogtij vieren
 
Geloof leidt alleen maar tot oorlogen en haat.
Dan nog maar te zwijgen over the dark-ages na de middeleeuwen.
 
zullen we het eens hebben over hoe Nederlanders zich een kleine honderd jaar geleden gedroegen?

als slavendrijvers......
;)

??? wat heeft dit met ons te maken....je kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor achterlijke voorouders
 
??? wat heeft dit met ons te maken....je kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor achterlijke voorouders

het wordt nog beter bro.. onze voorouders citeerden uit de BIJBEL om slavendrijven goed te praten! :D
 
??? wat heeft dit met ons te maken....je kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor achterlijke voorouders

ik wilde duidelijk maken dat ons hedendaags gedrag erg veel lijkt op de slavendrijvers van vroeger.
;)
 
Wat een trieste actie weer, aanfluiting voor het menselijke intellect in het algemeen en de weldenkende Nederlander in het bijzonder.

Langzaam begin ik zelf ook de behoefte te ontwikkelen om een campagne op te werpen naar het voorbeeld van de British Humanist Association:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Atheïstische boodschap langs A4 bij Schiphol

RIJSWIJK - Langs de snelweg A4 bij Schiphol komt binnenkort een billboard met de tekst 'Er is waarschijnlijk geen God, durf zelf te leven en geniet van dit leven'.

Initiatiefnemer en atheïst Floris van den Berg heeft dit woensdag bevestigd. Drie humanistische organisaties zitten achter het atheïstische billboard van 9 bij 12 meter. Zij sluiten daarmee aan bij eenzelfde initiatief in Groot-Brittannië, waar bussen rondrijden met een soortgelijke atheïstische tekst.

Vliegramp

Het atheïstische reclamebord siert vanaf midden maart twee weken lang het snelwegpanorama bij Schiphol. Van den Berg laat weten dat de vliegtuigramp woensdag waarbij een Turks vliegtuig neerstortte in een weiland bij Schiphol en waarbij negen mensen om het leven kwamen hier geen verandering in zal brengen


[nu.nl]

Iemand was me voor :thumbs:
 
Back
Naar boven