AndroidHealthClinic

Groei je na een kuur nog natuurlijk door?

Tuurlijk!! Na je kuur kan je nog groeien als een beest daarom houdt iedereen het ook maar bij 1 kuur.

:roflol:
Dit slaat helemaal nergens op. Mensen houden het vaak niet bij 1 kuur omdat ze vaak wel wat verder boven hun natuurlijke max willen zitten. Als dat je doel niet is en je kuurt te vroeg om sneller bij je natuurlijke max te komen kun je het gewoon bij 1 kuur houden om vervolgens verder te gainen. Maar als je echt een beest wilt worden is 1 kuur gewoon niet genoeg, dus dan pak je er nog een paar.

Keep dreaming na je kuur wordt het alleen maar minder

dubbel

Heb je hier ook enig onderbouwing voor? Buiten dat je zelf eventueel gewoon shit hebt gegeten?

Hoopte eigenlijk dat jij met iets kwam wat het tegen gestelde zegt maar jij denkt serieus dat je bv 4 kilo massa met AAS kan aanzetten en dat je het daarna ook zonder AAS het zelfde kan doen.

Hoopte eigenlijk dat jij met iets kwam wat het tegen gestelde zegt maar jij denkt serieus dat je bv 4 kilo massa met AAS kan aanzetten en dat je het daarna ook zonder AAS het zelfde kan doen.
Als je 60kg op 1.80 bent en je kuurt naar 68 denk je dat je dan niet nog een minimale 8kg natty kunt pakken eenmaal hersteld? Lijkt me sterk dat je na 1 kuur voor altijd met 12kg onder je lengte vast zou zitten. Je moet niet naar de kilo's kijken maar hoe dicht iemand bij zijn natuurlijke max zit, dat is je limiet.

Als je 60kg op 1.80 bent en je kuurt naar 68 denk je dat je dan niet nog een minimale 8kg natty kunt pakken eenmaal hersteld? Lijkt me sterk dat je na 1 kuur voor altijd met 12kg onder je lengte vast zou zitten. Je moet niet naar de kilo's kijken maar hoe dicht iemand bij zijn natuurlijke max zit, dat is je limiet.

60kg op 1.80 en dan kuren? Ik zou het je afraden

60kg op 1.80 en dan kuren? Ik zou het je afraden
Ja dat is idd niet verstandig, maar dat is het punt niet. Het is een overdreven voorbeeld, alhoewel het ook gebeurd, van iemand die ver onder zijn natty max zit en gaat kuren. Zolang je onder je max zit kun je nog steeds verder gainen, dat kan 4kg zijn maar ook 10kg zijn. Hangt allemaal van je natty max af.

Ja dat is idd niet verstandig, maar dat is het punt niet. Het is een overdreven voorbeeld, alhoewel het ook gebeurd, van iemand die ver onder zijn natty max zit en gaat kuren. Zolang je onder je max zit kun je nog steeds verder gainen, dat kan 4kg zijn maar ook 10kg zijn. Hangt allemaal van je natty max af.
Als je ondervoed bent kan je na een kuur echt nog wel meer massa aan zetten maar als je net als TS een x-aantal trainingsjaren achter de rug hebt zal die al grote moeite hebben om zijn behaalde massa van zijn kuur vast te houden dus om te zeggen dat hij dan nog meer natureel kan behalen geloof ik niks van.

Als je ondervoed bent kan je na een kuur echt nog wel meer massa aan zetten maar als je net als TS een x-aantal trainingsjaren achter de rug hebt zal die al grote moeite hebben om zijn behaalde massa van zijn kuur vast te houden dus om te zeggen dat hij dan nog meer natureel kan behalen geloof ik niks van.

Tuurlijk!! Na je kuur kan je nog groeien als een beest daarom houdt iedereen het ook maar bij 1 kuur.
Dit is toch wel duidelijk gericht aan iedereen en niet alleen aan TS. Dus daar doelde ik dan ook op, wat ik overigens ook duidelijk had vermeld.

Zolang je traint en goed eet groei je.

Met AS gaat dit uiteraard sneller.

• Like
Waarderingen: GruX
  • Topic Starter Topic Starter
Mensen bedankt voor de reacties , weer meer ler voer voor mij :cool:

Voeding,voeding en voeding. En bij veel jongens vedwijnt de motivatie na de kuur als alles weer wat minder gaat, juist dan door blijven trainen en goed eten. Anders blijf je een jojo.

Terug
Naar boven