Fitness Seller

Groeien/fitnessen

• Topic Starter Topic Starter
Dus of het effect heeft? Ik weet het niet, ik zou zeggen, ben je blij met je lengte? Zoniet, wacht dan met trainen. Ik ben liever 2jaartjes wat smaller maar dan wel groter dan dat ik breed ben maar voor altijd ontevreden met mijn lengte ben.[/quote]

is 1.77 een normale lengte voor iemand van 17
hoe lang ben jij eigenlijk ?

1.77 ben 17

hoe lang ben jij eigenlijk

1m77 is ongeveer de gemiddelde lengte in België, in Nederland is dit 1m85. Nederland heeft dan ook wel het hoogste gemiddelde qua lengte bij volwassen mannen. Ik weet niet of jij nog veel zal groeien, ben je onlangs stevig gegroeid, of was je al op jonge leeftijd zo groot,....

Toen ik 15 was, was ik 1m83, toen ben ik beginnen pompen en met losse gewichten trainen, ben nu 1m85-86 ongeveer. Volgens de dokters werd ik eerst 1m89, dan 1m87.5, maar veel groeien zal ik waarschijnlijk niet meer.

Ik kan leven met 1m85, maar stel dat het blijkt dat jij 1m90 had kunnen worden, maar omdat je bent beginnen trainen dat je op 1m77 bent blijven steken, zou toch stom zijn, niet?

ik was 3 jaar terug 1.65 en was ik klein en mollig tussen die tijd dachten mensen dat ik heel veel was afgevallen maar was gewoon dat ik was gegroeid ik twijfel om zon scan te doen bij het ziekenhuis en doe ik er gelijk na vraag naar

maar het is ook meestal zo ik heb een neef die sport totaal niet
en is een lange dunne den
en zo ie zo als je sport bv voetbalt zou dat ook al druk kunnen leggen op je gewrichten

Ik ben een jongen van 14, 1,73 lang en doe al 5 maanden aan krachttraining en tijd 3x per week. Ik twijfel nu of dat wel zo verstandig is want ik hoor 2 verschillende dingen. van de fitness instuctuurs hoor ik dat het slecht voor je is om vaak te trainen omdat je dan klein blijf, hoewel ik tevrede ben met 1,73 en van mijn huisart hoor ik dat het allemaal onzin is. Wat moet ik nou hier mee???

Ik ben een jongen van 14, 1,73 lang en doe al 5 maanden aan krachttraining en tijd 3x per week. Ik twijfel nu of dat wel zo verstandig is want ik hoor 2 verschillende dingen. van de fitness instuctuurs hoor ik dat het slecht voor je is om vaak te trainen omdat je dan klein blijf, hoewel ik tevrede ben met 1,73 en van mijn huisart hoor ik dat het allemaal onzin is. Wat moet ik nou hier mee???
OMG EEN MOCRO SNEL MACB PAK HEM!

Ontopic: die fitness instructeurs moeten hun smoel houden, zinloos gelul altijd.

Dat je kleiner bent dan je broer heeft vrij weinig te maken met je fitnessen, ik ben nu 1.89m en toen ik 17 was was ik ook al 1.84-85, je zit gewoon tegen het einde van je pubertijd en dus je groei, als je 1.77 te klein vind heb je ben ik bang pech gehad, je zult misschien nog 2 a 3 cm groeien and that's it. Hebben ze toen je jong was nooit een schatting gedaan hoe lang je zou worden? Die klopte bij mij vrij aardig...

Ik ben nu 1,87 en ik was net 15 toen ik begon met trainen, en toen was ik dus echt wel een stuk kleiner hoor, dus het is echt niet zo dat je niet meer groeit. Denk dat je eerder moet oppassen dat je je gewrichten niet beschadigd, kan je voorkomen door te zware gewichten

Ik ben nu 1,87 en ik was net 15 toen ik begon met trainen, en toen was ik dus echt wel een stuk kleiner hoor, dus het is echt niet zo dat je niet meer groeit. Denk dat je eerder moet oppassen dat je je gewrichten niet beschadigd, kan je voorkomen door te zware gewichten
Vooral met je aanhechtingen moet je uitkijken, die zijn erg blessure gevoelig als je in de groei bent!

Ja en in welke schaal denk je dan aan ''zware gewichten'' trainen ?
hoeveel kg etc etc ?

Voor dat mensen met domme vragen komen kunnen ze ook gewoon de forum rond zoeken heb al tig aantal topics gevonde over groei enzo..

Zouw wel wat netter staand dan klakeloos nieuwe topics aan blijven maken telkens als je maar iets wilt weten en te lui bent om zelf te zoeken

:)

Voor dat mensen met domme vragen komen kunnen ze ook gewoon de forum rond zoeken heb al tig aantal topics gevonde over groei enzo..

Zouw wel wat netter staand dan klakeloos nieuwe topics aan blijven maken telkens als je maar iets wilt weten en te lui bent om zelf te zoeken

:)

joh ga jij ff lekker terug naar jan smit

Terug
Naar boven