MuscleMeat

groeihormoon

norri

Novice
Waardering
0
kan iemand mij helpen aan een natuurlijke groeihormoon ??? graag merk en naam opgeven aub...bedankt
ik heb reeds humanover gebruikt maar was daar niet echt kapot van

ik zou maar gewoon wat langer wachten op resultaat en wat harder trainen, je voeding op orde maken (ik ga er ff vanuit dat dat niet het geval is)
Ipv te zoeken naar gezonde (zo uit de natuur komende) Steroiden of hormonen, want die bestaan niet.

gr en suc6

trainen kerel..

als je al 5 jaar traint..volle kracht kun je daar pas aan gaan denken.. denken met nadruk.

norri zei:
kan iemand mij helpen aan een natuurlijke groeihormoon ??? graag merk en naam opgeven aub...bedankt
ik heb reeds humanover gebruikt maar was daar niet echt kapot van

Volgens mij bedoeld hij gewoon supps zoals, zma of tribulus. Deze brengen je testorsteron omhoog.

Bij bodylabs heb je Isuline-K dat geeft je groeihoroon(ifg-1) een boost.

Dit laatste is wat je bedoeld volgens mij.
Ik zelf heb zo mijn twijfels of zoiets werkt, maar probeer het zelf eens.

Belangrijk net als de rest al zeide, je voeding is toch altijd de basis.

Suc6

natuurlijk groeihormoon: wordt niet meer gebruikt of je zou de dolle koeieziekte willen krijgen. vroeger wisten ze dit niet en werd dit groeihormoon uit de hypofise van kadavers van dieren gehaald. groeihormoon dat nu gebruikt of voorgeschreven wordt, is synthetisch. en wat je daar gebruikt hebt, hoelang heb je dat gebruikt? als je voordeel uit groeihormoon wil halen, moet je het minstens 6 maanden gebruiken en dan minstens in combinatie met anabole sterioden. die groeihormoonreleasers daar zul je natuurlijk niet van groeien. als ze werken (als) zal het wel gezond zijn (omdat het bepaalde aminozuren zijn), maar dit is allemaal veel te weinig om spieropbouwend te werken.

Ik denk dat hij een supplemt bedoeld wat gh stimuleert.

Prijs kwalitatief zal zma het beste zijn aangezien je hier beter van slaapt en daardoor meer gh afgifte hebt.

Maar zoals hierboven al aangegeven dit moet een van je laatste aanvullingen op je supplemten "set" zijn.

Terug
Naar boven