AndroidHealthClinic

grootste hamburgers in nederland...waar?

haha. en dan daarna de overgebleven burgers op de bbq gooien in kralingsebos :D haha..

Ik was daar trouwens heen geweest, met een kleine meet van Br.
Liona Bergmann, roy bronsgeest en nog een aantal.
Niemand kreeg hem op by the way haha.
Ik deelde hem met iemand, ieder de helft, zat nagenoeg na een kwart al aardig vol!!

haha. en dan daarna de overgebleven burgers op de bbq gooien in kralingsebos :D haha..

Ik was daar trouwens heen geweest, met een kleine meet van Br.
Liona Bergmann, roy bronsgeest en nog een aantal.
Niemand kreeg hem op by the way haha.
Ik deelde hem met iemand, ieder de helft, zat nagenoeg na een kwart al aardig vol!!

hoor je dat Kukishu?:p

de grootste burgers vind je hier in Rotjeknor( als je er teveel van eet wordt je vanzelf een knorbeest :D )

ik kreeg m wel op btw...3kwartier later nadat ik me helemaal had uitgehongerd die dag :roflol:

wat was ik zieeeeeekkkk de rest van de dag :roflol:

Nog nooit geweest moet ik toch echt een sproberen. Ik ben ook burger gek, maar jammer genoeg zijn die dingen te vet. Nu maak ik alleen nog maar hamburgers van tartaartjes. Die dingen zijn heerlijk :meal:

de grootste burgers vind je hier in Rotjeknor( als je er teveel van eet wordt je vanzelf een knorbeest :D )

ik kreeg m wel op btw...3kwartier later nadat ik me helemaal had uitgehongerd die dag :roflol:

Uberhaupt iemand die dat ding ooit binnen de tijd heeft opgegeten?

Ow nee doe zelf niet mee. Een vriend van me gaat mee doen, dus ik ga met hem mee. Wedstrijd is helemaal in maastricht. Kom verder nooit echt in limburg en ik meen ooit eens gelezen te hebben dat ze ergens in limburg de grootste of iig een van de grootste hamburgers hadden ergens, dacht is een keer wat anders dan burger king of de mac :P
Jammer, vorig jaar wel zie ik en gewonnen!
is het de 17,50 wel een beetje waard ik hoop toch wel veel te zien als ik ga, ik zal wss ook alleen moeten gaan omdat niemand in mijn omgeving ook maar enige intresse heeft in bb.
en zeg nou eerlijk, being an einzelganger s*cks op dat moment dan:o
laat het me weten of je de grootste hamburger in limburg vind:p

• Topic Starter Topic Starter

jezus das weer een beetje te veel van het goede :o

Jammer, vorig jaar wel zie ik en gewonnen!
is het de 17,50 wel een beetje waard ik hoop toch wel veel te zien als ik ga, ik zal wss ook alleen moeten gaan omdat niemand in mijn omgeving ook maar enige intresse heeft in bb.
en zeg nou eerlijk, being an einzelganger s*cks op dat moment dan:o
laat het me weten of je de grootste hamburger in limburg vind:p

vorige jaar was het echt een top wedstrijd. Ook veel dbb'ers gezien. Stonden ook veel goede athleten. Ik hoop dat het dit jaar ook weer zo is. Maar goed als je alleen gaat heb je het al snel gezien. Ik ga zelf als "coach" mee en moet iemand helpen backstage anders konden we wel samen rondhangen :P
Ik zal jullie op de hoogte houden van die hamburgers!

Bij ons net over de grens in Hamont. billsbroodjesbar genaamd heeft een burger de De Teutenburger.
groenten (sla,tomaat,ei,augurk)
- 3 hamburgerschijven met kaas
- 2 bacon
- 3 ananas schijven
- gebakken ui
- saus naar keuze

Daarnaast hebben ze volgens hun de grootste hamburger van omstreken. En als men daar 1 van kan eten...en alles op eet, is de burger helemaal gratis!

neh M3rio kun je beter een stukkie doorrijden naar Lille en een bon appetitburger gaan halen is beter en groter....

Bij ons net over de grens in Hamont. billsbroodjesbar genaamd heeft een burger de De Teutenburger.
groenten (sla,tomaat,ei,augurk)
- 3 hamburgerschijven met kaas
- 2 bacon
- 3 ananas schijven
- gebakken ui
- saus naar keuze

Daarnaast hebben ze volgens hun de grootste hamburger van omstreken. En als men daar 1 van kan eten...en alles op eet, is de burger helemaal gratis!

Lol, m'n vrouwtje is van Hamont. Jarenlang bij Bill op zondag broodjes gaan halen.:)

ik heb trouwens niet kunnen smullen van die grote hamburgers :(
de dag van de wedstrijd had ik me verslapen met mijn apenkop en die kerel stond gewoon letterlijk voor mijn deur te wachten terwijl ik lach te snurken. Dus ik snel aankleden en alles. Tijd voor eten koken had ik niet meer. Dus ben met lege handen vertrokken. Eenmaal daar ben ik de dichtbijzijnste mac in gerend en 6 big macs gehaald om de dag daar binnen door te komen zonder dat ik verhonger. Dus ik zat daar om het uur een koude big mac naar binnen te werken getver! Kon tegen het eind van de dag geen burger meer zien of ik ging over mijn nek. En de jongens natuurlijk de hele dag uitkijken naar de mac dus ben ik alsnog aan het einde van de dag nog naar de mac geweest weer pfff wat een nachtmerrie echt.

Laatst bewerkt:
de dag van de wedstrijd had ik me verslapen met mijn apenkop en die kerel stond gewoon letterlijk voor mijn deur te wachten terwijl ik lach te snurken. Dus ik snel aankleden en alles. Tijd voor eten koken had ik niet meer. Dus ben met lege handen vertrokken. Eenmaal daar ben ik de dichtbijzijnste mac in gerend en 6 big macs gehaald om de dag daar binnen door te komen zonder dat ik verhonger. Dus ik zat daar om het uur een koude big mac naar binnen te werken getver! Kon tegen het eind van de dag geen burger meer zien of ik ging over mijn nek. En de jongens natuurlijk de hele dag uitkijken naar de mac dus ben ik alsnog aan het einde van de dag nog naar de mac geweest weer pfff wat een nachtmerrie echt.

we gaan zeker niet meer naar American dream voorlopig he?:o

Hahahah lullig gozer. Hoop dat je je nu weer beter voelt! :p

ok verry nice :D hier heb ik wat aan. karma!

---------- Toegevoegd om 13:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:13 ----------

Ow nee doe zelf niet mee. Een vriend van me gaat mee doen, dus ik ga met hem mee. Wedstrijd is helemaal in maastricht. Kom verder nooit echt in limburg en ik meen ooit eens gelezen te hebben dat ze ergens in limburg de grootste of iig een van de grootste hamburgers hadden ergens, dacht is een keer wat anders dan burger king of de mac :P

Ik loop er wss ook rond in de crowd, zullen we naar me kaar zwaaien :o:D

Terug
Naar boven