erwin280
Huge Freak
- Waardering
- 819
Idd! Ik denk overigens, dat het een Venetiaanse is, vanwege het patroon in de haren van zijn linker-voorpoot.![]()
noob

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd! Ik denk overigens, dat het een Venetiaanse is, vanwege het patroon in de haren van zijn linker-voorpoot.![]()

gelukkig zijn mijn handen geen 30cmDan zouden ze ong. 2x zo groot zijn
denk dat je nog best een paar keer met je platte handje mag slaan voordat ie dood is. een mens kan je op schaal niet vergelijken met een spin. Een spin kan met gemak 20x zijn eigen gewicht dragen, dat zie ik jou niet zo 1,2,3 doen.
haha die goliathfokker kan gewoon brandharen schieten![]()
Dat is een grote oeverspin idd...je hebt ook nog een geel gerande oeverspin...die zijn iets kleiner

een maat van mijn zus heeft eens zijn volgelspin op mijn arm gezet, zachte pootjes![]()
Leuk nieuwtje over spinnen...mannen zijn de slaaf van vrouwtjes. Vrouwtjes zijn daarom ook groter...in het wild zoekt men mekaar op, fokt dan met mekaar met de 2 voorste pootjes (kleintjes, en niet de tanden) en daarna vreet het vrouwtje het mannetje op. Mannetjes leven over het algemeen ook korter dan vrouwtjes.
Spinnen eten met hun 2 tanden (duh). Ze grijpen hun prooi ermee vast, spuiten er gif in en die plek wordt dan vloeibaar. Dit zuigen ze weer op. Daarna pakken ze een andere plaats, zetten hun tanden erin en het proces zet zich voort. Na een tijd hou je dan een droog propje over welke men dan laat liggen.
Iew.![]()
![]()
Is dit jouw hand? Heb je 'm zelf opgepakt? Dan ben je toch stoerder dan ik dacht.
Misschien heb ik iets gemist, maar hoezo zo geïnteresseerd in spinnen Yzord?
nope, maar heb wel eens een flinke vogelspin in mn handen gehad ^^
en ontelbaar veel slangen, heb er redelijk wat gehad
redelijk wat bloed op mn hand ^^ aggressieve beessiesben een keer gebeten door een 1.80+ meter lange Russische rattenslang [Elaphe Schrenki Schrenki] had niet verwacht dat rattenslangen zo hard konden bijtenredelijk wat bloed op mn hand ^^ aggressieve beessies
http://users.skynet.be/johnsnake/schrencki01.jpg
Schrenki heb ik ook gehad...zeker ook bij Ferry gehaald lol