XXL Nutrition

grootste spin ter wereld

kom dat tegen in uw bad altijd leuk

gelukkig zijn mijn handen geen 30cm;) Dan zouden ze ong. 2x zo groot zijn:D

denk dat je nog best een paar keer met je platte handje mag slaan voordat ie dood is. een mens kan je op schaal niet vergelijken met een spin. Een spin kan met gemak 20x zijn eigen gewicht dragen, dat zie ik jou niet zo 1,2,3 doen.

ja maar lengte 175cm, gewicht 60kg.

Ik ben 5cm langer maar 40kg zwaarder, logisch dat mijn handen iets groter zijn.Maar ook geen 30cm.

@Yzord, wat is de grootste die je in Nederland tegen kan komen.
Bij 30-35graden in de zomer?

een maat van mijn zus heeft eens zijn volgelspin op mijn arm gezet, zachte pootjes:p

Een goliath? Er hoeft er maar eentje ontsnapt te zijn.

Maar volgens mij is dat een oeverspin. Als zal de data erover niet echt meer overeenkomen, want steeds meer spinnnen uit warme landen kunnen zich goed vertoeven hier.

Oeverspin is Kawaiiii :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat is een grote oeverspin idd...je hebt ook nog een geel gerande oeverspin...die zijn iets kleiner

Leuk nieuwtje over spinnen...mannen zijn de slaaf van vrouwtjes. Vrouwtjes zijn daarom ook groter...in het wild zoekt men mekaar op, fokt dan met mekaar met de 2 voorste pootjes (kleintjes, en niet de tanden) en daarna vreet het vrouwtje het mannetje op. Mannetjes leven over het algemeen ook korter dan vrouwtjes.

Spinnen eten met hun 2 tanden (duh). Ze grijpen hun prooi ermee vast, spuiten er gif in en die plek wordt dan vloeibaar. Dit zuigen ze weer op. Daarna pakken ze een andere plaats, zetten hun tanden erin en het proces zet zich voort. Na een tijd hou je dan een droog propje over welke men dan laat liggen.

een maat van mijn zus heeft eens zijn volgelspin op mijn arm gezet, zachte pootjes:p

Iew. :angstig:

:(

Is dit jouw hand? Heb je 'm zelf opgepakt? Dan ben je toch stoerder dan ik dacht.

Leuk nieuwtje over spinnen...mannen zijn de slaaf van vrouwtjes. Vrouwtjes zijn daarom ook groter...in het wild zoekt men mekaar op, fokt dan met mekaar met de 2 voorste pootjes (kleintjes, en niet de tanden) en daarna vreet het vrouwtje het mannetje op. Mannetjes leven over het algemeen ook korter dan vrouwtjes.

Spinnen eten met hun 2 tanden (duh). Ze grijpen hun prooi ermee vast, spuiten er gif in en die plek wordt dan vloeibaar. Dit zuigen ze weer op. Daarna pakken ze een andere plaats, zetten hun tanden erin en het proces zet zich voort. Na een tijd hou je dan een droog propje over welke men dan laat liggen.

Misschien heb ik iets gemist, maar hoezo zo geïnteresseerd in spinnen Yzord?

Ik ben een echte reptielen freak geweest...slangen, spinnen, kaaimannen heb ik allemaal gehad. Sinds de kleine is gaan lopen heb ik de reptielen weggedaan. Het gevaar was te groot dat er een terrarium kapot zou gaan.

Iew. :angstig:

:(

Is dit jouw hand? Heb je 'm zelf opgepakt? Dan ben je toch stoerder dan ik dacht.

Misschien heb ik iets gemist, maar hoezo zo geïnteresseerd in spinnen Yzord?

nope, maar heb wel eens een flinke vogelspin in mn handen gehad ^^

en ontelbaar veel slangen, heb er redelijk wat gehad

Echt? Zo leer je je mede-DBB'er nog eens kennen.

ben een keer gebeten door een 1.80+ meter lange Russische rattenslang [Elaphe Schrenki Schrenki] had niet verwacht dat rattenslangen zo hard konden bijten :P redelijk wat bloed op mn hand ^^ aggressieve beessies

schrencki01.jpg

Schrenki heb ik ook gehad...zeker ook bij Ferry gehaald lol, goed kans dat je dan de mijne hebt gehad lol....die was idd niet te genieten als die honger had haha

Terug
Naar boven