- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 100kg
Zo te zien is dat maar een gewoon chileentje..niet de goliath
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
YouTube - Camel Spider ( El Diablo ) vs. Scorpion ( Little Kimbo) Pt.2
filmpje van adhoc
4 kameelspinnen vs schorpioen

Een mens is toch veel groter, stel zo'n spin is 30cm zoals in die encyclopedie staat.Natuurlijk schrik je ervan als je nog nooit zoiets gezien hebt.
Maar als je dan 1x met platte hand erop zou slaan, zou die niet gelijk dood zijn?
Ik snap niet waarom iedereen bang is voor spinnen, het gaat erom dat ze niet giftig zijn, want zolang ze niet groter of sterker dan mensen zijn hoef je je imo geen zorgen te maken.

Wow! Wat een geweldig "gevecht" tussen de spinnen en de schorpioen. Is net zoiets als kijken naar de gemiddelde Hollander, die langs de zijlijn staat te kijken hoe iemand in elkaar wordt getrapt.![]()

Toch verweert de schorpioen zich nog aardig , hij heeft ook het voordeel dat de spinnen elkaar aanvallen![]()
), dan doe ik dat nooit met mijn platte hand, maar altijd met de vuist. Omdat ik ze vies vind denk ik, en omdat de buitenkant voor mijn gevoel harder is

Ik denk dat het niet uitmaakt, een hand is iets kleiner dan 30cm, maar niet veel.
Stel je voor dat je als mens door iets geraakt zou worden dat net zo lang is als je eigen lengte, zou je ook gelijk doodzijn als het hard aan zou komen.
Platte hand is genoeg, omdat de oppervlakte groter is, kracht zal niet het probleem zijn.Zowiezo als hij niet in 1x doodgaat, sla je nog een keer![]()
(i need a karmahand to feel me better)Ik denk dat het niet uitmaakt, een hand is iets kleiner dan 30cm, maar niet veel.
Stel je voor dat je als mens door iets geraakt zou worden dat net zo lang is als je eigen lengte, zou je ook gelijk doodzijn als het hard aan zou komen.
Platte hand is genoeg, omdat de oppervlakte groter is, kracht zal niet het probleem zijn.Zowiezo als hij niet in 1x doodgaat, sla je nog een keer![]()
Dan zouden ze ong. 2x zo groot zijn
Ik denk dat het niet uitmaakt, een hand is iets kleiner dan 30cm, maar niet veel.