MuscleMeat

grootste spin ter wereld

Een mens is toch veel groter, stel zo'n spin is 30cm zoals in die encyclopedie staat.Natuurlijk schrik je ervan als je nog nooit zoiets gezien hebt.

Maar als je dan 1x met platte hand erop zou slaan, zou die niet gelijk dood zijn?

Ik snap niet waarom iedereen bang is voor spinnen, het gaat erom dat ze niet giftig zijn, want zolang ze niet groter of sterker dan mensen zijn hoef je je imo geen zorgen te maken.

Een mens is toch veel groter, stel zo'n spin is 30cm zoals in die encyclopedie staat.Natuurlijk schrik je ervan als je nog nooit zoiets gezien hebt.

Maar als je dan 1x met platte hand erop zou slaan, zou die niet gelijk dood zijn?

Ik snap niet waarom iedereen bang is voor spinnen, het gaat erom dat ze niet giftig zijn, want zolang ze niet groter of sterker dan mensen zijn hoef je je imo geen zorgen te maken.

Ik snap het zelf ook niet. :(

Maar zou jij met platte hand op zo'n ding slaan?

30 cm, gatver... das echt groot als je erover nadenkt!

Wow! Wat een geweldig "gevecht" tussen de spinnen en de schorpioen. Is net zoiets als kijken naar de gemiddelde Hollander, die langs de zijlijn staat te kijken hoe iemand in elkaar wordt getrapt.;)

Toch verweert de schorpioen zich nog aardig , hij heeft ook het voordeel dat de spinnen elkaar aanvallen :p

Toch verweert de schorpioen zich nog aardig , hij heeft ook het voordeel dat de spinnen elkaar aanvallen :p

Volgens mij valt er helemaal geen enkel insect aan hoor. Ze worden elke keer naar elkaar toegeschoven (gegooid kun je beter zeggen), zodat ze zichzelf moeten verdedigen. Dat is dus niet aanvallen of strijd leveren.

Bang is misschien een groot word. Meeste vinden ze denk ik vies.

Als ik ze met mijn hand dood maak (tot een bepaalde grote uiteraard;)), dan doe ik dat nooit met mijn platte hand, maar altijd met de vuist. Omdat ik ze vies vind denk ik, en omdat de buitenkant voor mijn gevoel harder is:D

Maar zo'n beest van 30 cm is denk ik niet met 1 klap dood.
Misschien KO:(
Maar hoe zwaar is zo'n hele grote?
En hoe sterk zijn ze? 10 x lichaamsgewicht? 100 x ??

die grote zijn wel eng maar die huisspinnetjes die vang ik en die mogen buiten fijn verder leven want zijn wel nuttige beestjes.

Ik denk dat het niet uitmaakt, een hand is iets kleiner dan 30cm, maar niet veel.

Stel je voor dat je als mens door iets geraakt zou worden dat net zo lang is als je eigen lengte, zou je ook gelijk doodzijn als het hard aan zou komen.

Platte hand is genoeg, omdat de oppervlakte groter is, kracht zal niet het probleem zijn.Zowiezo als hij niet in 1x doodgaat, sla je nog een keer;)

Ik denk dat het niet uitmaakt, een hand is iets kleiner dan 30cm, maar niet veel.

Stel je voor dat je als mens door iets geraakt zou worden dat net zo lang is als je eigen lengte, zou je ook gelijk doodzijn als het hard aan zou komen.

Platte hand is genoeg, omdat de oppervlakte groter is, kracht zal niet het probleem zijn.Zowiezo als hij niet in 1x doodgaat, sla je nog een keer;)

mjijn hand is maar 18 cm :( (i need a karmahand to feel me better)

• Topic Starter Topic Starter

gelukkig zijn mijn handen geen 30cm;) Dan zouden ze ong. 2x zo groot zijn:D

denk dat je nog best een paar keer met je platte handje mag slaan voordat ie dood is. een mens kan je op schaal niet vergelijken met een spin. Een spin kan met gemak 20x zijn eigen gewicht dragen, dat zie ik jou niet zo 1,2,3 doen.

Create distance and grab a chair. You can slam it in his face , stab with it and while i throw it at him I will kick him in the nuts then *boom* right straight and gonna bounce his head on the table... for ten times of something :cool:

Aldus Bas rutten :p

Haha als ik op zo'n ondier sla gaat ie HEEL ferm mogen zijn om daar levend vanonder te komen haha :D

Ranzige beesten man!!

Kan me nog herinneren dat ik veel counterstrike speelde; wat toen nog in de kelder gebeurde! Ergens midden in de nacht zat ik daar met mijn headsetje op toen ik opeens iets in mijn ooghoeken zag bewegen, ongelooflijk wat een lomp gevaarte! Heb het spel gelijk gestaakt en ben naar boven gegaan

haha die goliathfokker kan gewoon brandharen schieten:D

Terug
Naar boven