- Waardering
- 1.509
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Maar aan wat ligt het dan éh..?Jammer... dus de Chopperbobs en Mikediesels zijn ook maar gewoon mens helaas![]()
![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar aan wat ligt het dan éh..?Jammer... dus de Chopperbobs en Mikediesels zijn ook maar gewoon mens helaas![]()
![]()

Ik heb hier nergens gelezen dat er al eens onderzoek is gedaan naar de (resterende) DNA van de Neanderthalers.
Rubin and his team did not find any evidence of any significant crossbreeding between the two. Rubin said, "While unable to definitively conclude that interbreeding between the two species of humans did not occur, analysis of the nuclear DNA from the Neanderthal suggests the low likelihood of it having occurred at any appreciable level."
Er bestaat al lange tijd onduidelijkheid over de vraag of Neanderthalers zich hebben vermengd met moderne mensen.
Wetenschappers hebben verschillende fossielen gevonden van mensachtigen die zowel kenmerken vertonen van Neanderthalers als van moderne mensen.
Maar tot nu toe wijst DNA-onderzoek er op dat de oermensen en moderne mensen genetisch gezien zo sterk van elkaar verschilden dat ze samen waarschijnlijk geen vruchtbaar nageslacht konden produceren.
Hmm I guess I'm wrong. Ik heb dit ook geopperd in een ander fora met een iets wat meer wetenschappelijk publiek en daarin had iemand wat gepost wat mijn stelling nog niet volledig ontkracht maar wel minder sterk maakt imo:
Jammer... dus de Chopperbobs en Mikediesels zijn ook maar gewoon mens helaas![]()
![]()

Eric R heeft Simon Sulaiman zeker nog nooit ontmoet. I rest my case.