AndroidHealthClinic

Shocking News Gruwelijke gifgasaanval in Damascus (VIDEO)

Hard Gains

Huge Freak
uitgeschakeld
Waardering
1.478
Lengte
1m76
Massa
70kg
Vetpercentage
10%
Gruwelijke gifgasaanval in Damascus (VIDEO)
De gruwel in Syrië bereikt een nieuw hoogtepunt. Volgens de oppositie heeft het regeringsleger zenuwgas ingezet bij een aanval in de buurt van de hoofdstad Damascus. Daarbij zijn zeker 1300 mensen gedood. De slachtoffers zijn voornamelijk burgers, er zijn ook veel vrouwen en kinderen bij. De regering ontkent dat ze chemische wapens heeft ingezet, maar amateurbeelden spreken dat tegen. Opgelet: dit zijn schokkende beelden.

http://www.knack.be/video/gruwelijke-gifgasaanval-in-damascus-video/video-4000379284512.htm

Damn man

Laatst bewerkt:
Filmpje doet het niet

speelt niet af

Kan me eigelijk geen moer schelen wat daar gebeurt.
Die Assad en die Rebellen zijn 1 pot nat. Er is ergens ook een filmpje van de rebellenleider die een hart eet van een militair.

Achterlijke zooitje.

• Topic Starter Topic Starter

Las het gister op de Misc idd.

Kan me eigelijk geen moer schelen wat daar gebeurt.
Die Assad en die Rebellen zijn 1 pot nat. Er is ergens ook een filmpje van de rebellenleider die een hart eet van een militair.

Achterlijke zooitje.

Ik hoef die beelden niet meer te zien met mijn zwakke maag. Damn.

Vandaag nog een foto gezien van een baby die met een mes is bewerkt. De ouders keken toe hoe het gebeurde. :eek:
Het zijn echt beesten daar o.

Wat een smerig middel hebben zij gebruikt. Zagen jullie die gasten half epileptisch bewegen? Dat is marteling.

kinderen liggen gewoon te slapen man

nee, is wel erg ziek idd, mja, ver van m´n bed show

waar oorlog gevoerd wordt vallen nou eenmaal doden...

heb al wat beelden hiervan gepost, werd er niet goed van.. diep triest dit

ze staan hier http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/libie-syrie-niet-282885/index17.html#post7946351

Word van die beelden alleen maar kwader..

Primitief **volk.
En het op zo'n moment nog uit je strot krijgen om 'Allahu Akbar' te roepen... Ja Allah heeft het goed met jullie voor, in elk land waar die gasten aan de macht of in de meerderheid zijn is het één grote teringzooi. Lang leve Allah.

Primitief **volk.
En het op zo'n moment nog uit je strot krijgen om 'Allahu Akbar' te roepen... Ja Allah heeft het goed met jullie voor, in elk land waar die gasten aan de macht of in de meerderheid zijn is het één grote teringzooi. Lang leve Allah.

In principe heeft religie zeer weinig te maken met de reden van de oorlog, al sprongen de nutcase fundies wel direct in actie, en zijn er duidelijke religieuze kampen.

Primitief **volk.

dan heb je er geen **** van begrepen he. het is ook een kreet in momenten van distress, niet alleen wanneer een RPG afgevuurd word ;). beetje vergrlijkbaar met wanneer een christen/atheist 'oh my god' roept oid.

Primitieven, Beesten, Gestoorden...
Van mij mogen ze elkaar afmaken...

Goor

Terug
Naar boven