Fitness Seller

Shocking News Gruwelijke gifgasaanval in Damascus (VIDEO)

Verdrietig allemaal, hartverscheurend, helaas is het zo dat die kinderen waarschijnlijk opgroeien en volwassen worden met dezelfde middeleeuwse ideeën. En het bedingt dan weer van voren af aan bij de volgende generatie.

gewoon een cirkel die nooit doorbroken wordt.

Verdrietig allemaal, hartverscheurend, helaas is het zo dat die kinderen waarschijnlijk opgroeien en volwassen worden met dezelfde middeleeuwse ideeën. En het bedingt dan weer van voren af aan bij de volgende generatie.

welke ideeen man? die mensen willen ook gewoon leven in veiligheid en rust, net als wij.

zolang t maar ver van je bed is, toch?
serieus gast, als je zulke opmerkingen maakt moet je echt jezelf afvragen of er niet iets mis in in je bovenkamer. kinderen hebben niks te maken met die vuile oorlog.

Ik ben benieuwd of er snel uitsluitsel komt welke zijde dit veroorzaakt heeft.

Shit zeg, wat een armoe.

In dit soort topics vraag ik me altijd af wat voor geretardeerden en internetverbinding hebben.
Gifgassen op kinderen, vrouwen en onschuldige burgers loslaten lijkt me in geen enkele situatie een goed idee. Zelfs op schuldige burgers lijkt me dat geen goed idee.

Verder is het net zo treurig te moeten constateren dat we aan de VN ook geen fl**ker hebben als het om kordaat optreden komt. Typisch, want het is natuurlijk Syrie maar en het zal niemand wat boeien.
Inmiddels zijn er ook alweer wat dagen overheen, dus tegen de tijd dat die slappe zakken wel ter plaatse zijn is de kans aanwezig dat er niets bruikbaars meer gevonden gaat worden.

Je zal maar Syrier zijn zeg, voel je je ook goed verlaten. Godsamme.

dan heb je er geen **** van begrepen he. het is ook een kreet in momenten van distress, niet alleen wanneer een RPG afgevuurd word ;). beetje vergrlijkbaar met wanneer een christen/atheist 'oh my god' roept oid.

Klopt, laat mij er maar weer geen **** van begrijpen. Alleen is het volgens mij niet te ontkennen dat overal waar de gasten aan de macht of in de meerderheid zijn het 1 grote teringzooi is en er altijd wel mensen massaal worden afgeslacht.

welke ideeen man? die mensen willen ook gewoon leven in veiligheid en rust, net als wij.

zolang t maar ver van je bed is, toch?
serieus gast, als je zulke opmerkingen maakt moet je echt jezelf afvragen of er niet iets mis in in je bovenkamer. kinderen hebben niks te maken met die vuile oorlog.

Ja dat zullen ze vast wel willen ja, alleen doen ze er verdomd lang over om dat te bereiken.

En dat heb jij toch ook? Of ga jij een noodfonds voor ze oprichten? Zeggen dat je het zielig vind is makkelijk natuurlijk, dat zijn maar woorden.. Maar er ook moeite in steken zodat die mensen het 'beter' krijgen laat iedereen na.
Dan vraag ik me toch af wat erger is,

Ze zijn al ter plaatse he, zijn sws bezig met een onderzoek naar chemische wapens.

Vind het ook prima dat dat eerst bewezen moet worden, voordat je je in zo'n conflict gaat mengen. Maar mag wel wat meer druk achter...

Ik mag hopen dat ik hier toch geen roep om Westerse interventie tegen ga komen?

Rebellen, Assad, 1 pot nat en de burger is het slachtoffer.

Wat een smerige honden.

PS: Dont feed the trolls plzz

hypocrieten die hier lopen zaniken over het "vrouwen en kinderen" aspect:rolleyes: Alsof dat het meer of minder erg maakt:roflol:

Mwah, volwassenen kunnen nog wel betrokken zijn bij het conflict cq. geen 'onschuldige burgers' zijn.

Te triest voor woorden is dit natuurlijk om gifgas tegen je eigen volk in te zetten. En natuurlijk is het ver van je bed, maar om dan leuzen te krijsen als opgeruimd... Belachelijk het zal je kind maar zijn. Denk ff 2x na voordat je vanachter je pc vanuit je luie stoel wat roept!

Terug
Naar boven