- Waardering
- 141
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verdrietig allemaal, hartverscheurend, helaas is het zo dat die kinderen waarschijnlijk opgroeien en volwassen worden met dezelfde middeleeuwse ideeën. En het bedingt dan weer van voren af aan bij de volgende generatie.
Kinderen?Primitieven, Beesten, Gestoorden...
Van mij mogen ze elkaar afmaken...

dan heb je er geen **** van begrepen he. het is ook een kreet in momenten van distress, niet alleen wanneer een RPG afgevuurd word. beetje vergrlijkbaar met wanneer een christen/atheist 'oh my god' roept oid.
welke ideeen man? die mensen willen ook gewoon leven in veiligheid en rust, net als wij.
zolang t maar ver van je bed is, toch?
serieus gast, als je zulke opmerkingen maakt moet je echt jezelf afvragen of er niet iets mis in in je bovenkamer. kinderen hebben niks te maken met die vuile oorlog.
Jij vindt toekijken wel een gepaste reactie?Ik mag hopen dat ik hier toch geen roep om Westerse interventie tegen ga komen?
Mwah, volwassenen kunnen nog wel betrokken zijn bij het conflict cq. geen 'onschuldige burgers' zijn.

Heb je al gedaan door die reactie.
Maar waarom post je nog in dit soort topics als enig empathisch vermogen je toch vreemd is?