AndroidHealthClinic

gs dboll

gaat gs de komende tijd nog meer dingen ontwikkelen?

Klopt zambosn zijn in prijs gestegen. Ik kreeg 4 maanden geleden te horen dat hun licentie afliep. dus dat ze niet meer gingen produceren. Dit schijnt idd te kloppen want de prijzen zijn flink gestegen helaas.

D.W.

Ff zitten rekenen: 5 x 10mg tabs = 2,25 euro
1 x 50 mg inject = 7,50 euro

Dan weet ik t wel.

dutch windmil zei:
Als je een voorstel hebt zal ik het met de mannen overleggen. De fatburn gel zit er wel zeer binnenkort aan te komen..:)

D.W.

Deca maybe?? Kun je me btw op de hoogte houden zodra de sust van gs op de markt is??

Laatst bewerkt:
ken het complete asortiment niet van gs. maar trenbolone enanthate weet niet of jullie die al verkopen. maar daar is wel heel veel vraag naar ik weet nog maar 1 merk die dit verkoopt in nederland en der is ook bijna geen een dealer die het heeft. terwijl er wel behoefte aan is om dat de meesten gek worden van ed prikken.

Trenbolone van GS is er wel...75mg/ml

Ik heb mijn twijfels bij de tren enathate versie. Ik kom overal en heb nooit veel ervaringen gehoord van mensen hiermee. Bijna geen enkel UG lab maakt ze en dat zal denk ik wel zo zijn redenen hebben? Ik denk dat de GS mannen het gewoon bij de acetaat houden ..

@ dboll : deca van GS is er een hele tijd, was een van de eerste producten is 200 mg/ml in een 10 ml vial.

D.W.

ik heb wel ervaring met tren enanthate en ben der ook zeer tevreden over. kben nog nooit in mijn leven zo hard geweest.

kameraad van mij gebruikt het op het moment ook die gaat er ook heel goed op.

Okeej thnxs DW.

Kep 2 suppliers en geen van beide heeft deca van GS, wist dus niet dat het bestond.

mijn dbol is zoet (aphuxuh) en clomid bitter

Hmmm..fijnproevers hier hahah. Akrikhin dbol is inderdaad zoet aan het begin..maar als je de tab langer in je mond hebt wordt hij bitter. Degene die clomid vrijwillig aan een smaaktest onderwerpt is niet bij zijn hoofd!..Dat spul is zooooo smerig!! hahah

D.W.

okeej ik ga dr niet op sabbelen ik proef en dan slik ik door dus voor mij wassie zoet. :D

Zucht: wanneer komt dr nu eens dbol met bananensmaak. :D

net snoepies die dianabol

Denk dat ik ze met helloween ga uitdelen in de buurt....

een paar maand later allemaal kinderen van 10jaar met biceps van 50cm :D

Net als die Richard Sandrak (ihercules.com)

8 jr oud en bencht 90 kg.

dammmmmmmm dat lijkt me niet gezond. hoelang is die 1.50 als die zo door gaat zal die waarschijnlijk ook niet veel langer worden

Terug
Naar boven