Fitness Seller

gs dboll

lekkere zus heeft dat kereltje :D

nee ik bedoel deze zus :D:D:P

[Link niet meer beschikbaar]

Ik weet t bro...ik had r al gezien...Nice idd.

als ikhet niet mis heb stond dat joch ooit een x in de flex in de vragenrubriek met de vraag of die aas moest gaan gebruiken.

Als ie zn balletjes zo klein als ie nu heeft wil houden dan wel ja :D :D

Primo!!!! of test. suspensie.

Toch geen slecht id om deze ouwe topic over GS weer s op te brengen he? :D

primo is niet te halen met de prijzen van de grondstoffen....vandaar anavar....is ook niet echt goedkoop maar komt aardig bij primo in de buurt

4cc

Ik heb mijn d-boll (naposim) ook aan een smaaktest onderworpen. Voor op de tong smaakt ie licht zoet. Vervolgens heb ik de tab doorgebeten, en kwam er wat achter op mijn tong terecht. En verrek! Dan smaakt d-boll naar aardbei, met een vleugje bosbessen.…. Nee hoor, achter op m’n tong smaakt dat spul bitter, en niet zo weinig ook!
Misschien moeten we eens een smaaktest houden. De Naps, Akpuxuh, Thai en GS laten proeven door geblinddoekte kandidaten, en wie de juiste soorten herkend krijgt 500 tabs van een merk naar keuze :p

Ik hoor ook veel goed nieuws over GS. Ik ben bang dat het een kwestie van tijd voordat GS ook wordt nagemaakt. Dat zou wel tragisch zijn, als zelfs underground labs worden vervalst. :(

@ Dboll: LOL! Lekker harig :D

Dboll zei:
Ff zitten rekenen: 5 x 10mg tabs = 2,25 euro
1 x 50 mg inject = 7,50 euro

Dan weet ik t wel.

Er zit natuurlijk een aardig verschil tussen 50mg tabs of 50mg depot.

van tabs wordt een deel afgebroken en het is minder goed voor de lever. Verder zijn ook de productie kosten van Depot natuurlijk hoger

Terug
Naar boven