AndroidHealthClinic

Gs echt of vals

skin zei:
Ook ik heb mijn vraagtekens bij de dboll van GS, als ik deze vergelijk met dboll van bv British Dragon lijkt die van GS wel op een pepermuntje kwa kleur en sterkte

Batches kunnen nu eenmaal verschillen en het verschild natuurlijk ook per persoon hoe iemand er op reargeerd.

martinezberaz zei:
Ik heb zelf gemerkt dat bijna alle produkten van GS fake zijn, kan mijn vermoeden op waarheid berusten?

Ik heb zelf dianabol van akapuxuh in het verleden wel eens gebruikt en merkte me een pil van 5mg gelijk een opdonder kwa bloeddruk.
Ik nam hierbij 30mg en groeide echt als een kool.
Ik schoot zo een 7 a 8 kilo omhoog.
Ik heb pas een keer van gs geprobeert maar met 5 pillen van 10mg zou ik op 50 mg zitten.
Ik groeide helemaal niet zo hard als met 30 mg ik denk zelf de helt zo'n 4 kilo massa winst.
Zelf ben ik er wel van overtuigtdat er wel wat aan werkzame stof in zit maar veels te weinig.
Dit probleem had ik ook met testo en met boldenone
Dus in mijn ogen fake.

gaarne een reactie van jullie.

ahoewel niet helemaal slim geformuleerd om het gelijk 'fake''te noemen, is de vraagstelling van de topicstarter helemaal zo gek nog niet en kan ik me best iets bij zijn vraag voorstellen..

Ik raad aan om meer serieuze racties te geven ipv de topicstarter maar te laten raden..

Mwaah.....GS heeft een naam hoog te houden dus denk je nou echt dat ze zo dom zouden zijn om express te onderdoseren of zelfs te faken?

Geloof ik niks van.

Iedereen weet inmiddels wel dat het de laatste tijd wat vaker voorkomt dat er klachten zijn bij GS maar ik kan me niet voorstellen dat ze daar de boel moedwillig verkloten want dan zou het snel gedaan zijn met ze dus om een topic te openen en te zeggen dat alles van GS fake is,is imo ogen redelijk dom als je er wat langer over nadenkt...

weer een gs bash topic...

twizzle2711 zei:

Waar rook is, is vuur kerel. Die verhalen vallen niet zomaar uit de lucht. Of denk je soms dat GG of een ander NL-UG lab allemaal accountjes aanmaakt om de markt te veroveren :rolleyes:

de dianabol ga ik goed op nu, deca weet ik niet moet nog inkicken.
Ik weet het niet met GS, ik heb mijn twijfels net als meerdere in mijn omgeving,
Maar wantrouwen doe ik {nog} niet

Er wordt basically niks nieuws verteld. Over Dianabol van GS zijn relatief veel negatieve reacties gekomen, so be it, mensen weten nu zo onderhand wel wat er mis of goed aan bepaalde zaken is.

Als Martinezberaz zich één keer stoot aan de steen die GS heet, waarom koopt ie dan keer op keer toch weer hetzelfde? Kerel, als mij iets niet bevalt, dan keer ik terug bij het oude of zoek anders iets nieuws?

Angerfist zei:
Waar rook is, is vuur kerel. Die verhalen vallen niet zomaar uit de lucht. Of denk je soms dat GG of een ander NL-UG lab allemaal accountjes aanmaakt om de markt te veroveren :rolleyes:

haha nee natuurlijk niet, maar het valt mij dan weer op dat iemand die net 6 posts heeft gs gaat afzeiken, beetje opvallend toch ? :eek:

en zoals dbc al zegt probeer dan wat anders en blijf niet helzelfde kopen, als het niet voor je werkt...

• Topic Starter Topic Starter
Dank jullie wel voor alle reacties,

Mijn stat 1m78 82 kilo vet percentage rond 8%, ik ben zlef een ecto dus het heeft zeer lang geduurt voordat ik wat groter werd.

dumbbell press 2x 40kg (bankdrukken)
biceps dumbbell 28kg
rug zittend achter je nek, 100
rug zittend voor je nek 120
dan moet iemand aan me hangen.

Verder is het niet zo dat ik bedoel dat van GS alles nep is maar ik heb het vermoeden dat het wordt ondergedoseerd.
Er zit wel degelijk werkzame stof in, want ik kom wel wat aan.
Ik ben alleen een persoon als ik 2 keer GS heb gekozen en niet de mogelijkheid heb om meer aan andere te komen, om de vraag te stellen zal ik volgende keer nog voor GS kiezen, het is goedkoper dat weet iedereen, en als jullie nou met ze alle zeiden van nee GS is super nog nooit problemen mee gehad heb ik gewoon 2 keer achter elkaar ongeluk gehad.
En is het nog het proberen waard, ik vindt gewoon zelf jammer, want ik werk hard, en ik spaar geld voor een kuur, en ga er met alle zin in beginnen en dan had ik eigenlijk gewoon een pot creatine kunnen halen en met voeding aanpassen :(

Zoiezo allemaal bedankt voor de reacties.

Laatst bewerkt:
Testo zei:
Mwaah.....GS heeft een naam hoog te houden dus denk je nou echt dat ze zo dom zouden zijn om express te onderdoseren of zelfs te faken?

Geloof ik niks van.

Iedereen weet inmiddels wel dat het de laatste tijd wat vaker voorkomt dat er klachten zijn bij GS maar ik kan me niet voorstellen dat ze daar de boel moedwillig verkloten want dan zou het snel gedaan zijn met ze dus om een topic te openen en te zeggen dat alles van GS fake is,is imo ogen redelijk dom als je er wat langer over nadenkt...

Precies, dat denk ik nou ook... Zal best een keer een wat mindere batch tussen zitten, maar om de boel expres te verkloten? dat zou dom zijn.

Verder heb ik een potje GS d-bol gehad en ben ermee gestopt vanwege de hoofdpijnen en hoge bloeddruk....

dit gaat helemaal nergens over :(

GS heeft inderdaad een naam hoog te houden maar laatste tijd krijgt men redelijk kritiek.
Wat martinezberaz schrijft over dat alles van GS volgens hem fake is is in mijn ogen/oren 1ste klas ...koek!!! heb je het dan getest knul???
Kreeg je van 1 5mg tabje D-bol al een hoge bloeddruk? t*ring wat een gezwets zeg!
Je hebt pas 7 maal iets gepost en komt hier binnen vallen met dit soort onzin pfff.
Zoals ook jij HEEL mnisschien wel weet is dat je dezer dagen beter UG spullen kan nemen dan HG want UG word veel minder gefaked dan de HG spullen.
Bij alle UGlabs zit er welleens een product bij wat minder goed werkt of niet juist gedoseert is, maar om meteen een hele lijn af te kraken zonder het hard te kunnen maken vind ik ....
Mischien heb je fake GS gehad das ook mogelijk want die zie je nog aleens, laatst kreeg ik een potje onder ogen daar zaten de hormoon kristallen nog onder op de bodem :-( en ook het etiket was niet bepaald netjes.
Als het met merken of het nu UG of HG is goed gaat word het snel na gemaakt, deels is dat natuurlijk een groots compliment voor de UGlabs want kennelijk is het een goede naam van het lab en wil men daar op mee varen.
Zorg gewoon dat je een goede supplier hebt en goedkoop is ECHT duurkoop!!!
Verder lijkt het me in en in sonde om deze dicussie nog verder te voeren hier want opzich gaat het eigenlijk nergens over he?

Keep on growing like weed!!!

twizzle2711 zei:
haha nee natuurlijk niet, maar het valt mij dan weer op dat iemand die net 6 posts heeft gs gaat afzeiken, beetje opvallend toch ? :eek:

en zoals dbc al zegt probeer dan wat anders en blijf niet helzelfde kopen, als het niet voor je werkt...

Des te meer reden om die namen niet meer te noemen.

• Topic Starter Topic Starter
beste knul pipo

Ik begrijp een ding niet , ik vraag hier een hele normale vraag en verwacht hierop een gewoon antwoord.
ik kraak helemaal niks af het is een VRAAG~!!!!!!!!!!!!!!!!
Niet te snel een conclusie fantaseren, en gewoon lezen.
Ik bedoel dit niet slecht maar ik begrijp niet dat er zo'n antwoord komt, zo lomp

zit waarschijnlijk in je caracter verder heb ik nu geen internet verbinding, alleen op mijn werk in verband met verhuizing.
Hiervoor heb ik al veel langer op dit forrum gezeten, dus meneertje weet helemaal niet hoe vaak ik een post heb gedaan.

dit is een nieuwe naam omdat die andere niet meer werkte, ik ben onder de namen
martijn20jrttt, martijn21jrtttt, martijn23jrtt.
Dit zijn mijn namen geweest.

verder zoiezo bedankt voor jullie reacties van de rest en pipo

Raar zoals jij reageert.

Als eerste kuur is een oral only al niet top..
Als 2e kuur helemaal bagger..
Don't blaim the gear imo

Ok kerel...

martinezberaz zei:
Dank jullie wel voor alle reacties,

Mijn stat 1m78 82 kilo vet percentage rond 8%, ik ben zlef een ecto dus het heeft zeer lang geduurt voordat ik wat groter werd.

dumbbell press 2x 40kg (bankdrukken)
biceps dumbbell 28kg
rug zittend achter je nek, 100
rug zittend voor je nek 120
dan moet iemand aan me hangen.

Verder is het niet zo dat ik bedoel dat van GS alles nep is maar ik heb het vermoeden dat het wordt ondergedoseerd.
Er zit wel degelijk werkzame stof in, want ik kom wel wat aan.
Ik ben alleen een persoon als ik 2 keer GS heb gekozen en niet de mogelijkheid heb om meer aan andere te komen, om de vraag te stellen zal ik volgende keer nog voor GS kiezen, het is goedkoper dat weet iedereen, en als jullie nou met ze alle zeiden van nee GS is super nog nooit problemen mee gehad heb ik gewoon 2 keer achter elkaar ongeluk gehad.
En is het nog het proberen waard, ik vindt gewoon zelf jammer, want ik werk hard, en ik spaar geld voor een kuur, en ga er met alle zin in beginnen en dan had ik eigenlijk gewoon een pot creatine kunnen halen en met voeding aanpassen :(

Zoiezo allemaal bedankt voor de reacties.

Is voor ons belgen een leuke uitdrukking :D

Zeker en vast!
of was het nou vast en zeker?;)

Terug
Naar boven