MuscleMeat

Gs echt of vals

pipo zei:
Mischien heb je fake GS gehad das ook mogelijk want die zie je nog aleens, laatst kreeg ik een potje onder ogen daar zaten de hormoon kristallen nog onder op de bodem :-( en ook het etiket was niet bepaald netjes.

Fake lijkt me ook nog sterk,bro...

Dan zou hij de eerste moeten zijn want er is nog nooit aangetoond dat er fake vials op de markt zijn.

Dat van die hormoonkristallen klopt ook trouwens.....de test enth,test cyp en deca van GS heb ik ook in mn handen gehad maar GG heeft dat probleem met de tren enanthaat ook omdat het zo hoog gedoseert is(200mg/ml)dus dat zijn echt probleempjes van huishoudelijk aard en heeft weinig te maken met fake.

Shit happens overal maar dat neemt niet weg dat GG en GS gewoon prima spullen produceren.

Topicstarter bedoelde het niet slecht volgens mij dus ik wens hem succes met zn volgende kuur en hoop dat hij dit keer als een speer gaat.

nou is er nog geen duidelijkheid toch,,,of het nu echt is of niet...

Ik geloof niet dat het fake is.
Maar als je er echt aan twijfelt , ga naar je suplier en leg het verhaal uit, Ik denk dat je gewoon je spullen kunt omruilen, mits die jou als klant wil behouden.

Terug
Naar boven