MuscleMeat

GS info gevraagd.

Cabinen

Novice
Waardering
0
Na een vraag gister in mijn sportschool open ik deze thread. Een collega bodybuilder van mij had het over dat steeds meer mensen rondom richting de GS merken gingen. Ik zelf ben hier niet zo heel erg van op de hoogte aangezien ik niet mag gebruiken , maar probeer mensen altijd ruim te helpen.

Helaas liep ik wel vast op een vraag die ik niet kon beantwoorden. Het herkennen van het merk van GS op echtheid? Kijk ik zal niet ontkennen dat veel vrienden van mij dealen. Alles wordt van verre landen ingebracht en met grote hoeveelheden verkocht. Ik zelf weet dat ze niet in GS dealen. Voor zover mij duidelijk is. Maar mijn info over GS is dan ook niet zo ruim.

Hier komt mijn vraag dan ook. Wie kan me zoveel mogelijk info over GS anabolika geven? Aangezien steeds meer mensen het erover hebben ( bij ons dan ) moet ik natuurlijk wel update blijven. Wie weet bijvoorbeeld wat ze allemaal op de markt hebben gebracht en de kenmerken van wat echt is en wat scam is? Iemand eventueel nog foto's van de verschillende anabolica van GS?

Zoals denk ik al enkele weten gebruik ik geen AS wegen lever problemen. Dus niet dat je gaat denken jajaj een bodybuilder vriend my ass.

Bedankt!

Cabinen

foto's staan hier wel ergens online goed zoeken
dianabol , boldonone , test hebben ze dacht ik van deze ben ik bijna zeker

Generic S. heeft de volgende ASs normal gesproken:

Boldenone
Trenbolone
Testosterone cypionate
Testosterone enanthate
Testosterone propionate
Nandrolone decanoate

Pumpin' zei:
Generic S. heeft de volgende ASs normal gesproken:

Boldenone
Trenbolone
Testosterone cypionate
Testosterone enanthate
Testosterone propionate
Nandrolone decanoate

Dit vul ik ff aan met:

methandrostenolone
stanozolol
oxymetholone

en :

helios
clenbuterol

Deze pic heb ik vandaag gemaakt met n paar GS producten.

http://www.pbase.com/image/28208415

dit vul ik ff aanmet:

Nolvadex/Tamoxifem

Nu moeten ze nog overgedoseerde mdma op de markt brengen ;) :hedbang:

Als je alle verhalen op de boards moet geloven dan varieert de kwaliteit van GS spullen van voldoende tot zeer goed. Ik heb nog nooit echt negatieve verhalen over GS gelezen. Ze zijn volgens mij dus wel betrouwbaar. Dus ze zullen binnenkort wel worden nagemaakt door scammers, of justitie zet er een peloton duurbetaalde rechercheurs op. Sorry, dat zijn persoonlijke frustratie’s….. Het zou me in ieder geval niks verbazen als GS binnen nu en 2 jaar wordt opgerold. En het is dan maar de vraag of hun plaats wordt ingenomen door een ander betrouwbaar underground lab……
Het glas is bij mij altijd halfvol. Maar als het gaat om betrouwbare supps en undergoundlabs vrees ik dat het glas toch halfleeg is.

Lauw zei:
Als je alle verhalen op de boards moet geloven dan varieert de kwaliteit van GS spullen van voldoende tot zeer goed. Ik heb nog nooit echt negatieve verhalen over GS gelezen. Ze zijn volgens mij dus wel betrouwbaar. Dus ze zullen binnenkort wel worden nagemaakt door scammers, of justitie zet er een peloton duurbetaalde rechercheurs op. Sorry, dat zijn persoonlijke frustratie’s….. Het zou me in ieder geval niks verbazen als GS binnen nu en 2 jaar wordt opgerold. En het is dan maar de vraag of hun plaats wordt ingenomen door een ander betrouwbaar underground lab……
Het glas is bij mij altijd halfvol. Maar als het gaat om betrouwbare supps en undergoundlabs vrees ik dat het glas toch halfleeg is.
Ik weet niet of je met zulke opmerkingen vrienden maakt [Afbeelding niet meer beschikbaar]

G.S staat erg goed bekend en word bijna nog niet nagemaakt omdat ze alles in eigen beheer doen.

Hun nolva vind ik waardeloos, de winny is goed.. nolva op 100 mg deed niks tegen mijn gyno, terwijl 40 mg. van astra zeneca het met een dag liet verdwijnen..

Geloof mij, GS houdt ik graag te vriend. Ik zie het alleen somber in voor het handjevol betrouwbare supps en underground labs aangezien a.s. schijnbaar opeens prioriteit hebben gekregen bij justitie. En daar wordt ik he-le-maal schijtziek van.
Dit heb ik laatst gepost op het BFF forum, ’t is mijn mening over het huidige beleid inzake a.s.

Ik word er helemaal niet goed van! Waarvan? De jacht op anabolen steroïden!
Anabolen kosten de maatschappij handenvol geld, maar niet op de manier zoals de meeste mensen denken. Anabolen kosten echt geen geld omdat de ziekenhuizen vol liggen met zieke bodybuilders, of omdat bodybuilders inbreken, roven en stelen om aan genoeg geld voor a.s. te komen. Anabolen kosten de maatschappij veel geld omdat er nogal wat duurbetaalde wetshandhavers belast zijn met de opsporing van a.s. en de vervolging van suppliers. En waarom? Wat is nou precies het probleem?
Het grootste gezondheidsrisico wat anabolen steroïden veroorzaken zijn de fake’s. En waarom zijn deze fake’s onstaan? Juist ja, omdat anabolen steroïden verboden zijn! Dus het verbod op anabolen steroïden heeft er juist voor gezorgd dat de gezondheidsrisico’s zijn toegenomen.

Waarom is het niet mogelijk om a.s. te legaliseren? Er is vast wel een methode te bedenken waarbij a.s. legaal verkocht worden zonder dat te jonge mensen makkelijk aan a.s. kunnen komen. Bijvoorbeeld: verkoop door apotheken met verplichte registratie. Ik denk niet dat de meeste gebruikers er moeite mee hebben als ze geregistreerd worden. Als je dan nog eens het doorverkopen van a.s. stevig wordt aangepakt dan heb je volgens mij een redelijk systeem van legale a.s verkoop. Uiteraard kan je nooit voorkomen dat er individuen zullen zijn die hun gezond verstand weigeren te gebruiken en onverantwoorde risico’s nemen met a.s. Maar als dat het argument is om a.s. te verbieden dan kunnen ze beter ook alcohol, tabak en junk-food verbieden.

Het zou mooi zijn als er eens een politicus/beleidsmaker zou opstaan die zich niet laat leiden door allerlei ongefundeerde emotie’s maar gewoon de harde feiten over anabolen steroïden onder ogen zien en daar een praktisch beleid op loslaat die a.s. legaliseren. Dat zou in mijn ogen een stuk efficiënter en goedkoper zijn als het botweg verbieden van a.s.

Zo, dat moest ik effe kwijt…….

Ps. Misschien moesten we eens een protestbijeenkomst organiseren op het Binnenhof? Dat lijkt me wel leuk: een paar honderd gespierde dames en heren die leuzen roepen als: het verbod op anabolen is beleid voor mong*len! Of zoiets….

Hey jongens maat van me heeft ook Dbol van GS. Maar dbol potje ziet er niet zo uit als op de foto die 'Dboll' heeft gemaakt. Lijkt meer op het potje van Clenbuterol van GS, dus met paars opschrift. En er staat alleen GS in plaats van Generic Supplements.
Zijn wel 100 tabs van 10mg.
Kan het hier gaan om fake's, of gebruikten ze eerst andere potjes???

Alvast bedankt.

Lauw zei:
Geloof mij, GS houdt ik graag te vriend. Ik zie het alleen somber in voor het handjevol betrouwbare supps en underground labs aangezien a.s. schijnbaar opeens prioriteit hebben gekregen bij justitie. En daar wordt ik he-le-maal schijtziek van.
Dit heb ik laatst gepost op het BFF forum, ’t is mijn mening over het huidige beleid inzake a.s.

Ik word er helemaal niet goed van! Waarvan? De jacht op anabolen steroïden!
Anabolen kosten de maatschappij handenvol geld, maar niet op de manier zoals de meeste mensen denken. Anabolen kosten echt geen geld omdat de ziekenhuizen vol liggen met zieke bodybuilders, of omdat bodybuilders inbreken, roven en stelen om aan genoeg geld voor a.s. te komen. Anabolen kosten de maatschappij veel geld omdat er nogal wat duurbetaalde wetshandhavers belast zijn met de opsporing van a.s. en de vervolging van suppliers. En waarom? Wat is nou precies het probleem?
Het grootste gezondheidsrisico wat anabolen steroïden veroorzaken zijn de fake’s. En waarom zijn deze fake’s onstaan? Juist ja, omdat anabolen steroïden verboden zijn! Dus het verbod op anabolen steroïden heeft er juist voor gezorgd dat de gezondheidsrisico’s zijn toegenomen.

Waarom is het niet mogelijk om a.s. te legaliseren? Er is vast wel een methode te bedenken waarbij a.s. legaal verkocht worden zonder dat te jonge mensen makkelijk aan a.s. kunnen komen. Bijvoorbeeld: verkoop door apotheken met verplichte registratie. Ik denk niet dat de meeste gebruikers er moeite mee hebben als ze geregistreerd worden. Als je dan nog eens het doorverkopen van a.s. stevig wordt aangepakt dan heb je volgens mij een redelijk systeem van legale a.s verkoop. Uiteraard kan je nooit voorkomen dat er individuen zullen zijn die hun gezond verstand weigeren te gebruiken en onverantwoorde risico’s nemen met a.s. Maar als dat het argument is om a.s. te verbieden dan kunnen ze beter ook alcohol, tabak en junk-food verbieden.

Het zou mooi zijn als er eens een politicus/beleidsmaker zou opstaan die zich niet laat leiden door allerlei ongefundeerde emotie’s maar gewoon de harde feiten over anabolen steroïden onder ogen zien en daar een praktisch beleid op loslaat die a.s. legaliseren. Dat zou in mijn ogen een stuk efficiënter en goedkoper zijn als het botweg verbieden van a.s.

Zo, dat moest ik effe kwijt…….

Ps. Misschien moesten we eens een protestbijeenkomst organiseren op het Binnenhof? Dat lijkt me wel leuk: een paar honderd gespierde dames en heren die leuzen roepen als: het verbod op anabolen is beleid voor mong*len! Of zoiets….

En zo is het maar net :cool:

Djengiz Khan zei:
Hey jongens maat van me heeft ook Dbol van GS. Maar dbol potje ziet er niet zo uit als op de foto die 'Dboll' heeft gemaakt. Lijkt meer op het potje van Clenbuterol van GS, dus met paars opschrift. En er staat alleen GS in plaats van Generic Supplements.
Zijn wel 100 tabs van 10mg.
Kan het hier gaan om fake's, of gebruikten ze eerst andere potjes???

Alvast bedankt.

Ze hebben verschillende potjes...ik heb ook 2 verschillende potjes dbol gehad met verschillende kleuren etiketten (oranje en beige/bruin opschrift). Ligt aan de batch. Ze steken ook niet veel moeite in de verpakking, anders wordt het onnodig duurder.

Zoals je op mijn foto ziet, heeft het clen potje ook geen generic supplements opschrift zoals bij de dianabol.

Plaats s n pic.

ik dacht dat het zo was dat als gs al hun grondstoffen op waren en dan nieuwe gebruikten, ze dan ook meteen een nieuwe etiket erop zetten. Kan me vergissen

• Topic Starter Topic Starter
Okee ik dank u allen voor deze info.

Een laatste verzoek. Iemand zei dat de foto's op het net staan. Iemand een link ?

ScHrOeFjE zei:
Ik weet niet of je met zulke opmerkingen vrienden maakt [Afbeelding niet meer beschikbaar]

G.S staat erg goed bekend en word bijna nog niet nagemaakt omdat ze alles in eigen beheer doen.

Als je originele dingen kunt namaken, dan al helemaal GS. Hopen dat het nog niet gebeurd voorlopig, aangezien zij inderdaad erg betrouwbaar zijn.

denk dat bijna alles wel word gefaked

maar zoek ff hier was laats een thread met uitslagen van gs produckten
als ik het goed heb was klopte dbol
test enth 250 zat iets van 3... nogwat in
en tren 75mg acate zat 90mg in

maar probleem is vind ik hiermee is overdoseren ze altijd? of is ene x te veel en andere x te weinig? best dat ze overdoseren maar zet dan de echte hoeveelheid erop.

trouwens wel aardig volgens mij het enige bedrijf die overdoseerd de meeste merken zijn ondergedoseerd.

heb geen ervaring met hun produckten maar voor zover ik weet was iedereen er tevreden over alleen de nolva en boldenone zou iets minder zijn???

DBC01 zei:
Vind ik niet, alhoewel anabolen waarschijnlijk niet zo schadelijk zijn voor de jeugd/gebruikers als recreatieve drugs, is het overdreven om te zeggen dat ze het lichaam helemaal niet schaden en geen problemen veroorzaken voor de gebruikers. Het zijn medicijnen (dus voor mensen die echt ziek zijn zoals AIDS patienten kan het zeker legaal gemaakt worden) maar gebruik voor bodybuilders blijft een vorm van misbruik. Het is dus logisch dat men de dealers wilt opsporen en de illegale handel aanpakt. Ik denk ook niet dat het legaal maken van AAS voor topsporters of zelfs recreatieve gebruikers een realistisch idee is. Steroïden zijn een taboe in elke sport, het zou toch belachelijk zijn om in de bodybuildingsport steroïden legaal aanvaardbaar te maken, waar ligt dan de grens? Sport hoort wel gezond te blijven.

Ik weet dat dit advocaat van de duivel spelen is voor sommigen, maar laten we wel een beetje realistisch blijven, als iets illegaal is dan heeft dat een reden.

Overigens zullen fakes altijd blijven bestaan, ook als iets legaal is. Simpelweg omdat er altijd mensen zijn die ergens aan willen verdienen. (Stom voorbeeld: denk aan cannabis wat soms als groene kool word verkocht, kopers gaan dan niet naar legale coffeeshops omdat het illegaal vaak goedkoper is).

!!BarmaN!! zei:
maar probleem is vind ik hiermee is overdoseren ze altijd? of is ene x te veel en andere x te weinig? best dat ze overdoseren maar zet dan de echte hoeveelheid erop.

trouwens wel aardig volgens mij het enige bedrijf die overdoseerd de meeste merken zijn ondergedoseerd.

Lijkt me niet zo leuk als je clen van GS hebt, je bent in de veronderstelling dat je n 0.05 mg tab slikt terwijl het dan in werkelijkheid 0.08 ofzo is :D

Terug
Naar boven