MuscleMeat

GS info gevraagd.

Dboll zei:
Lijkt me niet zo leuk als je clen van GS hebt, je bent in de veronderstelling dat je n 0.05 mg tab slikt terwijl het dan in werkelijkheid 0.08 ofzo is :D

Ik merk bijna geen verschil tussen 50 of 80mcg, dus lijkt me niet echt een probleem? En neem die testo enanthaat eens, dan zit er 380mg in ipv de 250mg, wat er op staat. Ook geen probleem toch ;)

Big T zei:
Vind ik niet, alhoewel anabolen waarschijnlijk niet zo schadelijk zijn voor de jeugd/gebruikers als recreatieve drugs, is het overdreven om te zeggen dat ze het lichaam helemaal niet schaden en geen problemen veroorzaken voor de gebruikers. Het zijn medicijnen (dus voor mensen die echt ziek zijn zoals AIDS patienten kan het zeker legaal gemaakt worden) maar gebruik voor bodybuilders blijft een vorm van misbruik. Het is dus logisch dat men de dealers wilt opsporen en de illegale handel aanpakt. Ik denk ook niet dat het legaal maken van AAS voor topsporters of zelfs recreatieve gebruikers een realistisch idee is. Steroïden zijn een taboe in elke sport, het zou toch belachelijk zijn om in de bodybuildingsport steroïden legaal aanvaardbaar te maken, waar ligt dan de grens? Sport hoort wel gezond te blijven.

Ik weet dat dit advocaat van de duivel spelen is voor sommigen, maar laten we wel een beetje realistisch blijven, als iets illegaal is dan heeft dat een reden.

Overigens zullen fakes altijd blijven bestaan, ook als iets legaal is. Simpelweg omdat er altijd mensen zijn die ergens aan willen verdienen. (Stom voorbeeld: denk aan cannabis wat soms als groene kool word verkocht, kopers gaan dan niet naar legale coffeeshops omdat het illegaal vaak goedkoper is).
Ik ben er van overtuigd dat je anabolen kan gebruiken zonder je lichaam blijvende schade toe te brengen.
Dat is geen eenvoudige klus, maar als je je best doet en je gezond verstand gebruikt dan kan je meerdere kuurtjes per jaar doen zonder op je 40ste dood om te vallen. Helaas zijn er nogal wat mensen die weigeren hun verstand te gebruiken en maar wat aanklooien met anabolen. Voor dat soort mensen is het goed dat anabolen verboden zijn. Want dat soort mensen misbruiken a.s. De meeste mannen weten wat ze doen, en dan is er wat mij betreft geen sprake van misbruik
Er is best wel een systeem te bedenken waarin a.s. op een gecontroleerde kunnen worden verstrekt. Natuurlijk is geen één systeem 100% fraude bestendig waardoor het kan gebeuren dat er toch jongens aan a.s. komen terwijl ze daar absoluut nog niet klaar voor zijn. Maar laten we eerlijk zijn, anabolen zijn nu verboden maar is het werkelijk zo lastig om toch aan anabolen te komen? Als je legaliseert kan je naar mijn mening een bult geld uitsparen, kan je het gebruik beter controleren (beter als nu in ieder geval) en haal je scammers de wind uit de zeilen. Op zich denk ik trouwens ook wel dat fake’s altijd zullen blijven bestaan. Maar als a.s. legaal worden dan zullen fakes nog maar een marginaal deel van de markt vormen.

Lauw zei:
Ik ben er van overtuigd dat je anabolen kan gebruiken zonder je lichaam blijvende schade toe te brengen.
Dat is geen eenvoudige klus, maar als je je best doet en je gezond verstand gebruikt dan kan je meerdere kuurtjes per jaar doen zonder op je 40ste dood om te vallen. Helaas zijn er nogal wat mensen die weigeren hun verstand te gebruiken en maar wat aanklooien met anabolen. Voor dat soort mensen is het goed dat anabolen verboden zijn. Want dat soort mensen misbruiken a.s. De meeste mannen weten wat ze doen, en dan is er wat mij betreft geen sprake van misbruik
Er is best wel een systeem te bedenken waarin a.s. op een gecontroleerde kunnen worden verstrekt. Natuurlijk is geen één systeem 100% fraude bestendig waardoor het kan gebeuren dat er toch jongens aan a.s. komen terwijl ze daar absoluut nog niet klaar voor zijn. Maar laten we eerlijk zijn, anabolen zijn nu verboden maar is het werkelijk zo lastig om toch aan anabolen te komen? Als je legaliseert kan je naar mijn mening een bult geld uitsparen, kan je het gebruik beter controleren (beter als nu in ieder geval) en haal je scammers de wind uit de zeilen. Op zich denk ik trouwens ook wel dat fake’s altijd zullen blijven bestaan. Maar als a.s. legaal worden dan zullen fakes nog maar een marginaal deel van de markt vormen.

legale as zou mooi wezen. maar is absoluut niet realistisch. en neej je hoeft niet dood te gaan aan as op je 40 ste maar dat betekend niet dat het geen schade toericht. en de meeste mensen weten wat ze doen??? dus echtniet denk dat gemiddeld 95% van de mensen hoort ohw je word er sterker van. en injecteren het al zonder ook maar te weten wat het is. of hoe het te gebruiken. zijn genoeg lui die voor het eerst kuren en dan gelijk al het hele jaar door. en dan raar vinden dat ze inpotent worden.

Gs is inderdaad niet echt moeilijk na te maken en ampullen en potjes zijn simpel via het net te bestellen en de etiketten zijn vrij eenvoudig na te maken. Je zult dus een beetje vertrouwen in je leverancier moeten hebben. Er zij inmiddels wel fakes van de injects in omloop. Van de tabd ben ik zelf nog geen namaak tegengekomen. De vloeistof van de fake injects wijkt echter wel af van de originele en je kunt het herkennen aan de geur die normaal aan de originele hangt.

JK
Mister Holland 2003

knobbel zei:
Ik merk bijna geen verschil tussen 50 of 80mcg, dus lijkt me niet echt een probleem? En neem die testo enanthaat eens, dan zit er 380mg in ipv de 250mg, wat er op staat. Ook geen probleem toch ;)

Ik heb nog geen test gebruikt maar ik heb 2 vials enanth van GS thuisliggen voor n volgende kuur, ik zie wel hoe dat gaat verlopen.

Dboll zei:
Ik heb nog geen test gebruikt maar ik heb 2 vials enanth van GS thuisliggen voor n volgende kuur, ik zie wel hoe dat gaat verlopen.

Nou voor jou maar hopen dat ze uit die ene batch komen... Ik hoop persoonlijk ook dat ze de doseringen een beetje constant kunnen houden. Dus dat ze nu niet zelf geschrokken zijn van de testuitslag en er voortaan maar wat minder in doen zodat een volgende batch opeens juist ondergedoseerd is.

@ Chemical,
Weet je zeker dat er al fakes zijn? Toevallig ook de nummers, data en eventuele andere afwijkingen?
Echt klote dat ze nou weer gaan proberen een merk om zeep te helpen, laag tuig is het. Pedofiele tasjesdieven.

Thorwulf zei:
Nou voor jou maar hopen dat ze uit die ene batch komen... Ik hoop persoonlijk ook dat ze de doseringen een beetje constant kunnen houden. Dus dat ze nu niet zelf geschrokken zijn van de testuitslag en er voortaan maar wat minder in doen zodat een volgende batch opeens juist ondergedoseerd is.

Mijne komen uit een andere batch, maar mn supplier had het vermoeden dat deze ook hoger gedoseerd zijn. We hebben de testresultaten ff besproken :D

Lauw zei:
Ps. Misschien moesten we eens een protestbijeenkomst organiseren op het Binnenhof? Dat lijkt me wel leuk: een paar honderd gespierde dames en heren die leuzen roepen als: het verbod op anabolen is beleid voor mong*len! Of zoiets….
Kunnen we na de DBBBBQ wel doen :D

Terug
Naar boven